Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en het is inderdaad erg duur verder denk ik dat je een keertje quasi per ongeluk aan haar ouders moet laten horen wat jij van op kamers gaan vindt, hoeveel levenservaring je ermee op doet, hoeveel reistijd het scheelt... enig tact is hier wel voor nodig, en een aanleiding ook.. tja tis wel lastig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou er zelf geen discussie mee aan gaan. Succes! ![]()
|
je argument 'haar vader heeft een redelijk goede baan' is echt een flutargument want dit betekend dat zij, afhankelijk van hoe goed de baan van dr vader is, erg weinig studiefinanciering krijgt. En niet alle ouders betalen huur ed.
Wat ik zou doen is het aan die vriendin overlaten. Jullie moeten met goede argumenten komen maar het wel aan haar overlaten. Als je met z'n 4en komen aanzetten hebben haar ouders sneller iets van 'ja hallo wij zijn hier de baas!' en zeg (je vriendin dus aan dr ouders) heel gericht dat ze echt heel graag wil weten wat de reden is. Ga het dan weerleggen met jullie argumenten, misschien hebben haar ouders dan wel zoiets van 'goh ja, ze heeft ook nog wel gelijk ook' Ga oook in op de (waarschijnlijke) reden dat ze zich niet zal gedragen. Zeg dat dit niet het geval zal zijn, dat ze nooit zo is geweest, enzo
|
Verwijderd
|
Je kunt je er beter niet direct mee bemoeien, omdat dit vaak een slechte indruk wekt. Het zijn eigenlijk niet jouw zaken niet, de ouders hebben nog zeggenschap over hun kind, en misschien speelt geld een grotere rol dan je denkt. Op kamers gaan is echt heel erg duur maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt dat jullie op kamers willen met 3 uur reistijd. Je kunt het beste argumenten verzinnen die je vriendin kan gebruiken om haar ouders over te halen en niet zelf naar voren brengen aan haar ouders anders vinden haar ouders misschien dat je te veel invloed op haar hebt. Ik zou verder vooral als argument aandragen dat als je op kamers je een beetje eerder volwassen wordt. Natuurlijk gaat dit niet in alle opzichten meteen op maar op de lange duur wel en ouders zullen het denk ik wel als een belangrijk argument vóór ervaren.
|
![]() |
|
![]() |
Vind jij die reistijd nou echt zo lang? Ik ben heen en terug straks ook 3,5 uur kwijt.
Verder wil ik ff zeggen dat je op moment sneller een baan vindt met een hbo-opleiding omdat je hiermee meer stage loopt en dus ook meer ervaring mee opdoet. Uh tsja, wat doe je eraan. Blijven zeuren zou k zeggen ![]() |
![]() |
|
Die vriendin moet het zelf aankaarten... je kunt natuurlijk wel helpen met goede argumenten verzinnen ed
![]() Maar ik vind 3,5 uur reizen niet zo lang hoor... ik moet straks in februari waarschijnlijk 5 uur heen en terug reizen ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Wat belachelijk dat zij niet op kamers mag, vooral met zo'n reistijd! Tja, het is duur, maar je krijgt dan wel een hogere studiefinanciering. En ze kan gaan werken/ze werkt al. Verder is het jammer dat ze zo streng is opgevoed, in mijn klas hebben daar ook een paar mensen last van...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
't Is onderzocht he, dat WO'ers die het bedrijfsleven in willen moeilijker aan werk komen dan HBO'ers die dat zelfde bedrijfsleven in willen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is alsof ik niet leef! Dreamer1234 | 21 | 15-11-2016 08:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Kittens uit de losse pols Kitten | 3 | 18-07-2010 08:12 | |
Liefde & Relatie |
help,vriendin,veranderd enzo Maija | 16 | 16-10-2004 08:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Liefde & Relatie |
Ervoor gaan of wachten voor je op kamers gaat? clubje | 16 | 18-08-2003 21:50 | |
Psychologie |
Mijn zomervakantie tot nu Eend | 22 | 25-02-2002 16:22 |