![]() |
|
Wie een erectie krijgt bij Satanic Surfers ed, scheurt zijn broek als hij belvedere hoort. Deze mofo's komen voor weer naar Nederland voor 5 shows met hun nieuwe (5e) cd...
check www.belvederepunk.com voor tourdates Deze lui schoppen ongelooflijk konten!!! ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() sorry maar ik ben nog nooit in een lelijker zaaltje geweest ![]() een pluspunt wel altijd veel chicks ![]()
||
![]() |
Citaat:
bovendien is de bar kut en het bier vies (wat wel weer goedkoop is)
|
ey nie gaan overdrijven...
het bier is nie lekker, who gives a fuck als je al wasted bent! Tappen ligt aan de persoon, sommigen kunnen et wel en tapcursus comin' up... de zaal schopt konten en op 17 april is de nieuwe PA dr dus dan blaast dat lelijke kleine kutzaaltje (als ik de voorspellingen mag geloven) de 013 eruit... hoe vet wordt da!!!!!
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
wie zit hier slechte reclame te maken voor de box ?
de box is een zaal waar menig ander jongerencentrum nog wat van kan leren... en misschjien heb jij het wel niet getroffen met je tapper die niet kan tappen omdat het toevallig de eerste x was voor m. als je mij had gehad dan had jij een perfect biertje gekregen hallee. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
welke groep/artist gaat volgens jou populair worden dit jaar melancholy | 72 | 15-03-2003 19:58 |