Advertentie | |
|
![]() |
|
vraag in de winkel of je mag proberen, en als het niet goed is het terug mag brengen.
ik ken iemand die het had, in zijn woonkamer, van de ene hoek naar de andere, en daar stoorde het al ![]() dat heeft hij daarna snel vervangen door een veel goedkopere kabel
|
Die dingen zijn vre-se-lijk storingsgevoelig. Als de buurman z'n magnetronvoer op wil warmen heb jij geen cai-signaal meer. En probeer al helemaal niet om een dimmer voor je hoofdverlichting te zetten, de velden die daar vanaf komen vreten je signaal ook compleet op..
Staat toevallig de cv-ketel niet in de buurt van je kamer? In dat geval loopt er misschien wel een pijp met 1 dun draadje erin van beneden vandaan, misschien een ideetje?
|
Hehe, woon je in de buurt, kom ik de kabel wel leggen
![]() Nee, echt, een kabel leggen is altijd mogelijk, zelfs op een hele mooie manier. Nadeel met TV-kabels is alleen dat ze wat dikker zijn, maar daar kom je wel overheen! Draadloos is nog niet zo ideaal, maar ik heb laatst ergens de eer gehad om via het stroomnet een netwerk te installeren en het werkt echt top, misschien is er ook wel een soort stroomnetmodem voor de TV? Lijkt me geen rare gedachte...
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|