Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2004, 12:02
rosey
rosey is offline
ik ontmoet binnen een par dagen een jngen, die ik enkel ken van het chatten, we hebben wel al wat foto's gewisseld en gebeld enzo verder, maar ik ben toch zenuwachtig om hem te ontmoten, waar begin je zoal over te praten ? Zo te horen, bloeit er wel iets, want hij heeft al gezegd dattie me graagziet enz. maar toch, what to say??? Ik ga wss weer beginnen blozen en niets kunnen zeggen, zoals een of ander meisje uit de lagere school kan iemand raad geven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2004, 12:06
Thomas
Thomas is offline
Jullie kennen elkaar toch al goed van het chatten? Dan weet je vast wel onderwerpen te verzinnen waarover je kan praten. Jullie doen het waarschijnlijk elke dag via MSN of andere chatprogramma's. IRL verschilt dit helemaal niet anders dan over MSN. Je zult zien dat het vanzelf gaat.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:09
Verwijderd
ik vind het sowieso een beetje dom dat je afspreekt met een jongen die je alleen van chatten kent, maargoed, dat is mijn mening. Als je iemand pas kent, waar praat je dan normaal over? Hobbies, school, werk, vrienden
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:11
rosey
rosey is offline
wel, enkel van het chatten, eigelijk relatief, het is een kameraad van mn broer, ik heb hem wel al gezien enzo, terwijl hij met mn broer stond te praten, maar daar zo bij gaan staan, terwijl hij u van haar of pluimen kent. Dus heb ik eerst contact gezocht op msn een aantal maanden geleden mss dom kweet niet
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:11
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Mushu schreef op 02-01-2004 @ 13:09:
ik vind het sowieso een beetje dom dat je afspreekt met een jongen die je alleen van chatten kent, maargoed, dat is mijn mening.
Wat vind je daar dan dom aan?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:13
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
rosey schreef op 02-01-2004 @ 13:11:
wel, enkel van het chatten, eigelijk relatief, het is een kameraad van mn broer, ik heb hem wel al gezien enzo, terwijl hij met mn broer stond te praten, maar daar zo bij gaan staan, terwijl hij u van haar of pluimen kent. Dus heb ik eerst contact gezocht op msn een aantal maanden geleden mss dom kweet niet
Daar is absoluut niets doms aan, laat dat voorop staan. Het is juist erg goed van je dat je op zo'n manier toenadering hebt gezocht. Op deze manier heb je ontdekt dat hij jou ook wel ziet staan, want anders had hij nooit een afspraak met je willen maken. Je moet er gewoon voor gaan en je zult zien dat alles gemakkelijker zal gaan dan je verwacht.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 02-01-2004 @ 13:11:
Wat vind je daar dan dom aan?
gewoon, je kent die persoon niet. Je weet niet of je die persoon kan vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:15
rosey
rosey is offline
denk je? wel, ik hoop het bedankt, kben toch al iets geruster ik verzin wel wat dan hoopek
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 02-01-2004 @ 13:15:
gewoon, je kent die persoon niet. Je weet niet of je die persoon kan vertrouwen.
Dat weet je ook niet als je afspreekt met iemand die je in de kroeg hebt ontmoet, of op school, of bij de bushalte.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:18
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Mushu schreef op 02-01-2004 @ 13:15:
Vetrouwen? Wat heeft dat ermee te maken? Je hebt gewoon een leuke date. Ik zie niet in wat vertrouwen hiermee te maken heeft, want je gaat tenslotte niet met deze persoon en reis naar Timboektoe maken. Een gewone, onschuldige date heeft echt niets met vertrouwen te maken. Zeker niet wanneer je al een langere poos met die persoon chat én hij een vriend van je broer is.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:19
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
rosey schreef op 02-01-2004 @ 13:15:
denk je? wel, ik hoop het bedankt, kben toch al iets geruster ik verzin wel wat dan hoopek
Vast. Het komt goed. Het resultaat willen we hier wel lezen, he?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:21
rosey
rosey is offline
kzal proberen nog is online te komen dan ^^ , het is als tschool al terug begonnen is, dus kijk dan eens en als ik er nog niet ben, wel dan ...um....ik zal er zijn
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 13:08
Daevrem
Daevrem is offline
Dat je via chatten/msn/internet verliefd op iemand wordt betekend niet dat je in het echte leven ook verliefd op die persoon wordt. Ten minste, dat heb ik me door iemand laten vertellen die het enkele keren meegemaakt heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 13:26
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 02-01-2004 @ 14:08:
Dat je via chatten/msn/internet verliefd op iemand wordt betekend niet dat je in het echte leven ook verliefd op die persoon wordt. Ten minste, dat heb ik me door iemand laten vertellen die het enkele keren meegemaakt heeft.
hier heb je gelijk in dat is idd waar maar ik denk in dit geval dat het goed komt, 't is niet dat ze hem nog nooit heeft gezien, het kan dus al geen man van 38 blijken, met een volslagen onbekende lijkt het me idd ook niet alles maar rosey, dit komt goed! succes ermee
Oud 10-01-2004, 21:36
rosey
rosey is offline
heyz!!! srry, vroegr, konnek nie online komen maar kom jullie hadden gevraagd naar het resultaat heh wel...het is gewoonweg reuzegoed verlopen!!!!! hij zie me echt graag!!! en en en...wiiii ja ok, we verkeren nu dus ^^
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 22:05
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
rosey schreef op 10-01-2004 @ 22:36:
heyz!!! srry, vroegr, konnek nie online komen maar kom jullie hadden gevraagd naar het resultaat heh wel...het is gewoonweg reuzegoed verlopen!!!!! hij zie me echt graag!!! en en en...wiiii ja ok, we verkeren nu dus ^^
Wat super voor je!
Gelukkig is het zo goed afgelopen!
Veel plezier met hem samen!
Oud 10-01-2004, 22:09
rosey
rosey is offline
bedankt ook voor de goeie raad iedereen enz..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten