Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En die lijn: Die 2e zou op een cd hoes komen, Die lijn stelt dus de kaders voor van de cd. In 't 'echt' staat ie alleen loodrecht naar beneden, maar daar had de scanner geen zin in oid..
|
Verwijderd
|
1e is mooi, wat voro materiaal is het?
2e vind ik matig, idee is leuk maar vind het storend dat het oog is veel te losjes is bij de rest van de strakke lijnen en zou de snavel ook niet zo laten verlopen van kleur en zou de onderste helft van snavel ook erbij doen Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 19:54. |
![]() |
||
Citaat:
-2e markers.. Vind zelf dat plooisel om die snavel niet zo mooi, en wat die snavel betreft, ja dat klopt wel. Zal 'm binnenkort nog een keer maken..
||
Verwijderd
|
Citaat:
1e is echt goed ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jammer dat de eerste niet zo groot is, maar ziet er wel leuk uit, de tweede snap ik niet echt wat je verstaat onder strak: alleen zijn omlijning is strak, zijn oog is wat lijntjes, dat rode 'snorretje' zit helemaal geen schaduw in als je dat vergelijkt met de snavel en het is ook niet strak en zijn snavel is weer te gedetailleerd. Het verloop is wel redelijk goed teminste het lichte gedeelte is goed, het donkere gedeelte iets minder daar had je beter nog een tussen gradatie (van stift) bij kunnen doen. Dus die laatste is niet echt mijn smaak.
|
![]() |
|
|