Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2004, 12:55
Patrick17
Patrick17 is offline
hallo

Ik voel me meer een meisje dan een jongen ik heb dit al van af jong af aan en ik zit er erg mee ik druf het niemand te vertellen wat moet ik nou doen zou ik mezelf moeten laten ombouwen ik weet het niet de fotos van transsexuelen zien er in een gezicht nog eeb beetje mannelijk uit als ik dit ooit zou doen wil ik dat er niks meer van te zien is .Is het mogelijk dat ik er als een echt meisje kan uit zien? Niet dat ik als man wijf eruit kom te zien ? bij een dokter kom ik niet makkelijk terecht alleen als ik het aan me moeder vertel maar dat is moeilijk ik weet niet hoe ik het aan haar kan uitleggen en ik ben al maanden pissed plz help
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 13:47
Hulk
Hulk is offline
volgens mij kunnen ze wat plastische chirurgie betreft je hele gezicht aanpassen (michael jackson). maar het kost natuurlijk bakken vol geld (geen idee in hoeverre dat verzekerd wordt/kan worden).
Oud 06-01-2004, 14:21
Divina Flor
Divina Flor is offline
In principe kan het natuurlijk allemaal omgebouwd worden (gezicht, borsten, ander 'plasgaatje' maken). En ik denk dat je waarschijnlijk ook vrouwelijke hormonen krijgt toegediend.

Maar dat is een ontzettend ingrijpende behandeling, dus voor je zoiets laat doen ben je wel even verder(maanden, misschien wel een paar jaren).
Misschien zou je met een psycholoog kunnen praten, die zou je kunnen helpen met het maken van de juiste beslissing.
Oud 06-01-2004, 14:26
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik heb er ooit een proefles over gehad.. je krijgt eerst allemaal psychologische tests enzo, kijken of je het echt wilt, dat duurt al een jaar ofzo, en dan krijg je hormonen toegediend, en op het einde opereren ze pas. Door die hormonen krijg je al meer een vrouwelijk figuur, en dan krijg je borstimplantaten en wordt je ook geopereerd aan je geslachtsorganen.. geen idee in hoeverre het betaald wordt voor je... maar het belangrijkste lijkt me het aan je ouders te vertellen, als je je al jaren zo voelt zullen ze het wel een beetje doorhebben, en ze komen er toch ooit wel achter denk ik, tenzij je je leven lang ongelukkig blijft in het verkeerde lichaam.. maar vertel het eerst aan iemand die jij echt vertrouwt, waar je je heel erg op je gemak voelt
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 13:48
Patrick17
Patrick17 is offline
ik probeer het aan me moeder te vertellen maar ik weet niet precies hoe maar ze begint het ddenk ik al een beetje te snappen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 13:55
jet
jet is offline
schrijf t in een brief en laat het haar lezen.. legt makkelijker uit

Regels voor berichten