Geestelijke Chemotherapie
Het groeit. Het holt me uit. Vechten. Vechten tot het niet meer kan. Ik ben sterk. Ik zoek mijn weg wel. Mijn uitweg, mijn alternatief.
De tumor blijft. Ik zal hem moeten uitroeien. Ondanks de uitzaaiingen die mij kwellen geef ik niet op.
Give me Friendship, OR give me Death
Zolang ik de vriendschap heb, zolang zal ik blijven vechten. Het moet. Ik zal. Geef mij je hand. Ik houd je vast. Jij houdt mijn hand vast. Geef me je hand.
Samen. Lopen we verder. Geestelijk. De kanker verspert mij het zicht. Zolang mijn hersenen autonoom blijven ben ik bij jou. Ik sluit m’n ogen. Ver weg. Je bent er.
Ik heb kanker. Moed is mijn medicijn. Een lange oorlog. Maar ik win. Ik ben niet uitgeput, ik begin net. Ik heb de vriendschap.
De destructieve kwaal bewapent zich. Uitzaaiingen teisteren mijn lichaam. Kom maar op. Ik vecht wel. Vriendschap is mijn wapen.
Aanschouw mijn middelvinger, donkere contouren trekkend voor jouw tumorverschijning. Ik ben niet bang, Kom maar op. Een moedige strijder bewapent met het zwaard der vriendschap. Kom maar op.
Positiviteit kent zijn weg. Nihilisme verpest het zicht. Het daglicht verduistert. Kijk naar de zon. De Kracht. De Kunst. De Vriendschap.
De kanker holt mij uit, eet mij op. Het geeft me plaats voor het vuur. Laadt mij op. Je geeft me kracht
Kracht voor de vernietiging
Draam, Ready To Rumble