Van mij mag het opzich, als het gewoon serieus blijft.(of je laat de gene die er wat over wilt zeggen, er een pm over sturen naar jou?)
Maar goed, ik zal op je vragen voor nu even reageren.
Het heeft altijd zin om er mee door te gaan, als het jezelf zin(geving) geeft om er mee bezig te zijn, losstaand van of je er "serieus" mee verder wilt/kan gaan of niet.
Ik heb alleen je gedichten gelezen, dus dat kan ik beoordelen.(ik heb ook nog even door je geposte gedichten gebladerd).
Je hebt die droom, schrijver te worden, ik zou zeggen, koester dat, maar fixeer je er niet te veel op. Of je goed genoeg bent is natuurlijk lastig te zeggen, je bent nu nog maar 14(toch?) en je kan nog heel veel "groeien", daarnaast kan je voor een goed oordeel beter bij een schrijversopleiding etc aankloppen.(dan nog zal het lastig zijn het te beoordelen; je bent nog jong)(dit bedoel ik niet kleinerend).
Wat ik van je gedichten heb gelezen, is dat je er wel gevoel voor hebt, je hebt wel een orgineel eigen stijltje, maar daarnaast denk ik dat je nog veel kan groeien in het schrijven. Daarvoor gewoon blijven schrijven, anderen om feedback vragen(als je wilt kan je het een keer door een uitgever laten bekijken, puur voor de feedback).
Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 13:02.
|