Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
thanx... it makes me crazyyy
||
Citaat:
ook eerlijk onder ogen zien, wàt je precies bang maakt, helpt erg. onwetendheid maakt bang. dus ga er even voor zitten, en denk rationeel (als je dat kan, in de liefde) na over of er wel echt redenen zijn om te gaan twijfelen aan zijn liefde ofzo. zijn die er niet? vertel jezelf dan maar weer van: kijk er is niets. ik heb er zelf ook weleens last van, en kan mezelf dan helemaal gek maken, maar als ik mezelf dan bedaar en even rustig nadenk, kom ik altijd tot de conclusie dat er niets is. het is net zoiets als dat je klein bent, je bent bang in het donker, maar als je er dan doorheen loopt, gebeurt er niets, dit is net zo. je moet er gewoon even doorheen
|
Ja je hebt gelijk....
als ik er zo over denk...weet ik het ook wel.. ![]() Bedankt voor jullie reacties... ik ga eens effe wat dingetjes voor me zelf opschrijven.... hug
||
Citaat:
als je dan later weer zo'n idee hebt kun je het herlezen en denken van oja. het is ook gewoon heel leuk, als het echt echt echt 'steady' is en je het herleest, dan denk je, oh wat een kalverliefde was het toen
|
![]() |
Leg dit probleem aan je vriend voor. Hij kan je misschien nog vaker duidelijk maken dat ie je écht niet kwijt wilt.
Zo heb ik het ook gedaan en m'n vriend heeft écht zo ontzettend zijn best gedaan. Nu geloof ik hem echt voor de volle 100 procent en denk ik nooit meer dat ie t uit wil maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |