Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2002, 21:26
Lievemuisbeestj
Lievemuisbeestj is offline
Ik ben sip....tis uit met mijn vriendje en nou heb ik het uitgemaakt in de uitgaansgelegenheid waar ik altijd met hem samen kwam en nog steeds kom. Maarja...toen gingen we naar huis en toen liepen we zo naar huis en gaf he me ineens een hand en gingen we hand in hand lopen.....nouja en toen aan het eind van het hele riedeltje....hebben we weer gezoend.....dus ik vragen aan hem van de week.....wat ie nou wou.....hij kan me niet vergeten en ik hem niet maar toen zei hij wel dat ie het nog niet wist..... Ik wil hem wel terug.....maybe smart.....maybe not....I don't know....but I just still love him Nouja....we shall see....

xxx Lievemuisbeestje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2002, 22:04
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Ik vind t denk ik niet zo errug verstandig. Laat je iig niet aan t lijntje houden, zeker niet als jij nog zoveel voor hem voelt. Bij mij ging het precies hetzelfde namelijk...en na 6 maanden is er nu duz nog steeds he-le-maal nix veranderd....
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 23:40
Verwijderd
Ja, vast. Uitmaken en daarna meteen weer zoenen.

Smart move, Einstein.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 10:30
love is life
love is life is offline
ik snap hoe rot je je voelt maar je moet je hart volgen als jullie allebei nog gevoelens voorelkaar hebben waarom dan niet terug proberen ?
Oud 10-05-2002, 17:50
Verwijderd
mijn ex doet de laatste 2/3 weken behoorlijk gestoord en daardoor wist ik ook niet of het nou aan of uit was...
Naja nog steeds niet duidelijk, maar ik heb de hoop al opgegeven anders werd ik gek.
Maar ik heb in die 2/3 weken ook nog met hem gezoend, naja alleen zoen op de mond eigenlijk en met superveel gevoel (naja van mijn kant iig )
Maar ik snap iets niet....JIJ hebt het toch uitgemaakt.....En hij zegt dat hij het niet weet maar zoent je wel..?

Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 18:17
Aurora
Aurora is offline
Waarom heb je het uitgemaakt???

Ik vind het idd een beetje sneu (sorrie) dat je het eerst uitmaakt en dan weer zoent.. waarom maak je het dan uit vraag ik me dan af.. maar goed.
Oud 11-05-2002, 08:08
Lievemuisbeestj
Lievemuisbeestj is offline
waarom ik het uit had gemaakt.....had nogal weinig contact......
soms zo'n 2 weken dat ik niets hoorde....ik zag hem alleen maar in het weekend tijdens het uit gaan......nu ineens veel meer want zijn school is afgerond en hij werkt nu bij mijn werkgever voor veel meer uurtjes dan eerst. Ik zei tegen hem misschien is het beter als het uit is.....en hij reageerde nogal vaag met "Ja ja ja" nouja.....maar we voelen nog wel wat voor elkaar en we gaan echt superrelaxed met elkaar om....(maybe omdat ik een makkelijke prater ben....hij wat minder) Mijn ouders waren ook wel hard on him. Vond ie moeilijk dus ging ie minder contact zoeken. Maar hij was juist degene die vroeg toen ik zei dat mijn ouders wat lullig deden....Je laat je er toch niet door beinvloeden. Nee ik niet!!! maar HIJ wel!!!

xxx Lievemuisbeestje
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 08:55
love is life
love is life is offline
Ik heb een vriendin en die haar lief heeft haar laten vallen omdat haar ouders hem niet mochten...
Reageren

Regels voor berichten