Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Soort localhost? Sorry maar weet je wel waar je het over hebt?
Harde schijf? Hmm ja die kun je in een colocated bak hangen. Filmpjes? Hmm. Indien je illegaal materiaal wilt hosten kun je dat beter niet bij de eerste de beste hosting provider doen. Er zijn wel een aantal hosting providers waar je goed ingedekt zit (decicated, colocated). Die zijn dan weer wel wat duurder... Dan heb je nog het verschil tussen colocated en decicated dat staat o.a. hier heel mooi uitgelegd: http://www.xs4all.nl/allediensten/eigenserver/ Wat het je gaat kosten verschilt enorm. Dedicated is niet zo duur, relatief. Afhankelijk van wat je wilt (bijv schijfruimte en dataverkeer). Colocated kost al gauw 75-100 EUR per maand. Daar zit dan een leuk dataverkeer limiet aan vast kortom ff je complete filmcollectie aanbieden zal duurder worden cq. onmogelijk zijn. Plus je moet kennis hebben over hoe je de server moet onderhouden en je moet een server kopen. Heb je daar geld voor, een server? Indien je die kennis niet bezit noch iemand kent die jou daarmee wilt helpen cq. dat je het wilt leren (ie. "Linux leren") kun je beter dedicated nemen. Dan doen anderen bij het bedrijf in kwestie het onderhoud voor de complete server waar ook anderen hetzelfde als jou doen: een account heben om iets aan te bieden (ie. "een site draaien"). Maar da's wat anders dan GB's aan films aanbieden. Je hebt quota op die dedicated en ze zullen het niet leuk vinden. Dan heb je weer colocated nodig. Wanneer je kleine, zelfgemaakte films wilt aanbieden kan dat doorgaans bij je ISP. Je kunt ook op een redelijke internetverbinding wat hosten en je kunt ie. torrenten. Eventueel kun je deze bij een dedicated hosting pakket gebruiken. Wat dat kost weet ik niet, minder duur dan colocated iig. Echter ik krijg een beetje de indruk dat je iets met warez probeert op te zetten. In dat geval wordt het ingewikkelder, zeker wanneer je niet de juiste connecties kent. Wellicht kan iemand een goede hosting provider voor dedicated hosting aanbevelen maar een "harde schijf eraan hangen"? Nee. Dat kan weer op een universiteit connectie, maar what gives. Wat heb je er aan? Eigenlijk zou ik er maar van afzien als ik jou was. Ga iets nuttigs doen ipv warez (nofi btw).
Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 03:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar t lukt me niet met apache...ik kom niet door me router heen :/
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de instellingen moet je de httpd.conf wijzigen.. Voor starten, is het makkelijkst om 'm te runnen als service: In je cmd om als service te installeren: C:\apache\apache.exe -i In je cmd om 'm de eerste keer te starten: net start apache |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, misschien is het wel een beroeps fotograaf. Neem maar van mij aan dat die niet genoegen nemen met een 800x600 72dpi fototje van 500k.... Hoewel fotograven meestal met nog wel meer dan 4mp schieten ![]() En 1600x1200 kan bij uitprinten wel genoeg zijn, als het om 1cm2 gaat...
||
Citaat:
maar ik me router poort 80 redirecten naar mijn pc...maar werkt niet :/
|
Misschien wel belangrijk om even te melden:
Als je een router hebt kun je (ik in ieder geval) je server niet testen via het internet. Als je je IP invult in IE krijg je vrij weinig te zien. (geen idee waarom, zal wel aan mijn router liggen) Laat een ander het testen of probeer het via je netwerk (Http://[naamcomputer]) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En lokaal kun je dat ook niet testen, want dat werkt idd niet, iemand van buitenaf kan het dan wel bezoeken.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
op een of andere manier komt het niet dooor me router ofzo?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
IRC kopelen met een serever joey10076 | 3 | 20-12-2012 14:02 | |
Software & Hardware |
Multiplayer Problem The_Ataris | 30 | 02-02-2008 16:57 | |
Software & Hardware |
[Web] Een fotopagina op je site maken?? kussie van Michelle | 25 | 31-08-2005 15:09 | |
Software & Hardware |
[Web] Hosting doen: wat kost het? InDoSaiYaN | 48 | 27-04-2005 11:37 | |
Software & Hardware |
Site uploaden op FTP-server? Lil' Phoenix | 30 | 15-04-2004 20:19 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 |