Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2002, 13:49
Starrie
Starrie is offline
hoe het komt weet ik ook niet, maar mijn vertrouwen is gewoon helemaal weg.
Hij gaat regelmatig met vrienden uit. Die vrienden ken ik ook, en eentje daarvan vertrouw ik dus niet. Als ze dan zonder mij zijn gaat mijn vriend vaak nogal kinderachtig doen (dit hoor ik dan van vriendinnen die wel langer mogen blijven en er dan ook bij zijn)Ze gaan spullen van anderen slopen of fietsen jatten enzo. Terwijl hij tegen mij zegt: ik ben te moe, ik ga echt naar huis als ik jou heb thuisgebracht. Dit doet hij dus niet, en blijft de hele nacht met die groep jongens (soms ook nog meisjes) rondhangen. Nou dit vind ik al erg, ik weet niet eens waarom.
Maar aan het begin van de avond (als ik er dus nog bij ben) loopt hij vaak de hele avond te zeuren dat hij overal pijn heeft en heel erg moe is enzo. Maar als ik eenmaal weg ben heeft hij weer vollop energie. Ik heb het al eens tegen hem gezegd en ben boos geworden en toen moest hij huilen en heeft hij beloofd dat hij zoiets nooit meer zal doen. Maar ik hoorde dus van 2 vriendinnen dat hij het dus gewoon nog steeds doet. Ik weet niet waar ik hem nu wel in kan vertrouwen.

We zijn 8 maanden samen en ik wil het voor zoiets niet uitmaken, maar weet iemand misschien hoe ik hem kan duidelijk maken dat ik kapot ga aan wat hij doet zodat hij ermee stopt. Ik wordt er namelijk heel erg onzeker door. Het lijkt net of hij met mij geen lol kan hebben zoals met zijn vrienden, terwijl dat wel zo is.
Oud 12-05-2002, 14:10
sunflouwer
sunflouwer is offline
hm, lastige situatie

als ik jou was zou ik het je vriend nog een keer vertellen, en hem laten zien hoe het is als de rollen omgedraaid zijn, dat zou hij ook niet leuk vinden lijkt mij...
Je moet hem ook gewoon eerlijk vertellen dat je je er heel kut om voelt, en dat hij gewoon eerlijk moet zeggen tegen jou als hij liever nog even met zijn vrienden alleen is...

Het is heel begrijpelijk dat hij ook nog dingen met zijn vrienden doet zonder jou, maar daar moet hij niet om liegen vind ik...

succes

kuzzies carientje
Oud 12-05-2002, 14:23
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
sunflouwer schreef:
hm, lastige situatie

als ik jou was zou ik het je vriend nog een keer vertellen, en hem laten zien hoe het is als de rollen omgedraaid zijn, dat zou hij ook niet leuk vinden lijkt mij...
Je moet hem ook gewoon eerlijk vertellen dat je je er heel kut om voelt, en dat hij gewoon eerlijk moet zeggen tegen jou als hij liever nog even met zijn vrienden alleen is...

Het is heel begrijpelijk dat hij ook nog dingen met zijn vrienden doet zonder jou, maar daar moet hij niet om liegen vind ik...

succes

kuzzies carientje
Hmm tja het lijkt mij ook de enige manier. Ik ben alleen bang dat hij vind dat ik zeur, omdat ik de laatste tijd heel veel klaag. Ik ben gewoon snel geirriteerd door de situatie thuis (scheiding ouders enzo) en door zijn acties wordt ik soms nog ongelukkiger! Hij zei laatst in een goed geprek huilend: maar als je me niet vertrouwt, dan gaat het toch ook niet tussen ons! Hier schrok ik heel erg van, terwijl ik toch weet dat niemand van ons twee het uitmaakt omdat we elkaar echt nodig hebben!
oh ik haat dit soort situaties!
Oud 12-05-2002, 15:15
mandydw
mandydw is offline
Je moet hem vooral duidelijk maken dat het op zich niet erg is dat ie iets met zn vrienden wil doen, maar dat ie daar gewoon niet over moet liegen!!!!Ik denk dat als hij jouw eerlijk verteld dat ie nog wat met zn vrienden wil gaan doen, jij daar best respect voor op kan brengen, het gaat er gewoon om dat ie eerlijk is!!dan komt het vertrouwen ook wat meer terug.vertrouwen kan weer groeien; het is niet zo dat als dat (gedeeltelijk) weg is de relatie niet verder kan gaan; daar moet je gewoon samen aan werken!!!

veel suc6 meid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten