Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2004, 16:05
aansteker
aansteker is offline
Ik vroeg me het volgende af :

Wanneer voelt een meisje meer voor je dan een goeie vriendschap ?

Me beste vriendin heeft al een tijdje een vriend maar het schijnt niet zo goed te lopen. En we zijn redelijk close maar ik vroeg me dus af waar aan ik het kan merken >? Lichaamstaal enzo enzo i.i.g hoe zou jij je gedragen ?

Neem toch wel aan dat iedereen ongeveer, in grote lijnen, hetzelfde gedrag vertoont

Dus vertel...

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2004, 16:06
aansteker
aansteker is offline
Oja, aan het antwoord : vraag het aan haar, heb ik niet zoveel
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 16:11
Liss
Liss is offline
Citaat:
aansteker schreef op 07-01-2004 @ 17:06:
Oja, aan het antwoord : vraag het aan haar, heb ik niet zoveel
Maar dan weet je het wel gelijk
Waarom wil je weten of ze jou misschien leuk vind? Vind je haar leuk ofzo? In dat geval, kan je misschien zelf een beetje laten merken dat je haar wel ziet zitten, dan merk je vanzelf wel hoe ze daarop reageert. Alhoewel dat wel lullig is als ze nog een vriend heeft.

Verder zou ik niet weten hoe je aan haar kan merken dat ze je wel leuk vind.. de een is anders als een ander, iedereen gaat anders met elkaar om dus je kan wel zeggen als ze je net iets meer aanraakt ofzo, maar je hebt ook gewoon beste vrienden die elkaar ook knuffelen, als je snapt wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:13
love is life
love is life is offline
Je moet daarmee oppassen met denken dat ze meer wilt enzow want dat kan fout lopen
Oud 07-01-2004, 21:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
love is life schreef op 07-01-2004 @ 18:13:
Je moet daarmee oppassen met denken dat ze meer wilt enzow want dat kan fout lopen
Precies: let daar ontzettend mee op! Ook al heeft ze een vriend en loopt het niet lekker tussen die twee en loopt ze de hele tijd met je te knuffelen en armen om je heen te slaan, en liggen jullie tegen mekaar aan op bed, en staren jullie in mekaars ogen als jullie bij mekaar op schoot zitten en streelt ze met dr handen door je haar en denk jij dat ze van alles voor je voelt: het hoeft niet zo te zijn!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 21:57
Chosen
Chosen is offline
Oei.... heb dit meegemaakt.... liep HEEL fout af.... mn toenmalige beste vriendin (maar dan ook echt mn beste vriendin, had geen betere vrienden toen), had 6 maanden een vriend, en ze was ook altijd zo close met mij. En op een gegeven moment kreeg ze gevoelens voor me en tja.... toen ging alles een beetje kapot.... heb er niks anders dan een gebroken hart aan overgehouden, want tja.... ik merkte niks.... maar toch op de een of andere vreemde manier heb je bij jezelf dan ook zoiets van: "Ja... EIGENLIJK is het best een superleuk meisje....." als ze dat zegt. Maar oke, daar hadden we het niet over Wat ik dus wou zeggen, bij mij kwam ze er zelf mee. EN! Ik zou nog helemaal NIKS doen totdat het een week ofzo uit is met haar huidige vriend, anders krijg je er alleen maar problemen mee.

Is het nog een beetje te volgen?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 22:02
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Chosen schreef op 07-01-2004 @ 22:57:
Ik zou nog helemaal NIKS doen totdat het een week ofzo uit is met haar huidige vriend, anders krijg je er alleen maar problemen mee.
Goed punt, levert anders alleen maar gezeik op!
Oud 09-01-2004, 21:01
AltBat
AltBat is offline
Ik ken het verhaal, ik ben al een aantal jaren heeeel close met een super lief meisje. Toen ik haar leerde kennen had ze een vriendje waarmee ze soms ruzie had. Toen het uit was met hem heb ik haar verteld wat ik voor haar voelde. Op dat moment voelde zij nog niks voor mij. Na een vakantie vertelde ze me dat ze toch wat voor me voelde. Toen is onze relatie redelijk snel op de klippen gelopen omdat ik te veel wou. (Leeftijdsverschil te groot, ik 15, zij 13). Dat is nu meer dan een jaar geleden, en het is nu uit met een meisje waarmee ik zo'n 2 maanden verkering mee heb gehad. Mijn gevoelens voor dat eerste meisje komen steeds meer terug, en ik weet niet of ik haar dit moet vertellen, en hoe ik haar dit het beste kan vertellen, want ik houd echt veel van haar, en we hebben een super goede vriendschapsrelatie, maar die wil ik niet kwijt. Iemand tips?
Oud 09-01-2004, 21:48
Jordi
Jordi is offline
Je kunt in ieder geval niets doen zolang ze die vriend heeft. Ja, of je kunt gaan stoken, maar dat is heel laag en als ze er dan ooit achter komt, kun je het waarschijnlijk helemaal schudden.
Waarschijnlijk moet je gewoon hopen dat het uitgaat en als dat eenmaal zo is kun je misschien proberen om steeds iets closer te gaan doen ofzo? En dan kun je haar uiteindelijk op een goed moment zoenen of vertellen wat je voor haar voelt...
Tja, ik weet het ook niet.
Oud 09-01-2004, 21:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 09-01-2004 @ 22:48:
Je kunt in ieder geval niets doen zolang ze die vriend heeft. Ja, of je kunt gaan stoken, maar dat is heel laag en als ze er dan ooit achter komt, kun je het waarschijnlijk helemaal schudden.
Waarschijnlijk moet je gewoon hopen dat het uitgaat en als dat eenmaal zo is kun je misschien proberen om steeds iets closer te gaan doen ofzo? En dan kun je haar uiteindelijk op een goed moment zoenen of vertellen wat je voor haar voelt...
Tja, ik weet het ook niet.
Waarom wachten tot het uit is? In liefde en oorlog is alles geoorloofd. Gewoon inpakken die handel! Had ik ook moeten doen...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 22:13
Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Waarom wachten tot het uit is? In liefde en oorlog is alles geoorloofd. Gewoon inpakken die handel! Had ik ook moeten doen...
Nu begrijp ik beter waarom je nog steeds vrijgezel bent. Wat een instelling zeg...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 22:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 09-01-2004 @ 23:13:
Nu begrijp ik beter waarom je nog steeds vrijgezel bent. Wat een instelling zeg...
Hé, als ik het toen gedaan had, dan was ik nu geen vrijgezel meer! Want 't meisje wilde het wel, maar omwille van haar vriend heb ik toen niks ondernomen. Achteraf heb ik daar spijt van. Maakt me dat nou een slecht mens? If so: jammer dan!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 22:35
Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Hé, als ik het toen gedaan had, dan was ik nu geen vrijgezel meer! Want 't meisje wilde het wel, maar omwille van haar vriend heb ik toen niks ondernomen. Achteraf heb ik daar spijt van. Maakt me dat nou een slecht mens? If so: jammer dan!
Ok, nu ben je tenminste genuanceerder

offtopic:
Tjah, knap dat je dat kon opbrengen voor die vriend... maar je had inderdaad jezelf ook wat meer mogen voor trekken want zij wou jou en jij haar ook en dat is belangrijker wat die vriend van haar wil lijkt mij.. behalve als dat een van je beste vrienden was uiteraard dan zou het een gecompliceerdere situatie worden
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 22:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 09-01-2004 @ 23:35:
Ok, nu ben je tenminste genuanceerder

offtopic:
Tjah, knap dat je dat kon opbrengen voor die vriend... maar je had inderdaad jezelf ook wat meer mogen voor trekken want zij wou jou en jij haar ook en dat is belangrijker wat die vriend van haar wil lijkt mij.. behalve als dat een van je beste vrienden was uiteraard dan zou het een gecompliceerdere situatie worden
Precies en daar sla je de spijker op zijn kop! Zij is één van m'n beste vriendinnen en hij was m'n beste vriend.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 22:39
Maarten
Maarten is offline
Damn lastig... lastig :/

Ik denk dat welke keus je ook gemaakt had, je op een of andere manier wel teleurgesteld zou zijn. Het is net als door een mijnenveld rennen

Alhoewel ik het apart vind dat die vriendin jou heeft laten zitten omdat je je vriend respecteerde. Zou zij toch ook moeten respecteren>?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 22:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 09-01-2004 @ 23:39:
Damn lastig... lastig :/

Ik denk dat welke keus je ook gemaakt had, je op een of andere manier wel teleurgesteld zou zijn. Het is net als door een mijnenveld rennen

Alhoewel ik het apart vind dat die vriendin jou heeft laten zitten omdat je je vriend respecteerde. Zou zij toch ook moeten respecteren>?
Nou, ze heeft me niet laten zitten. Zij gaf duidelijk signalen af dat ze meer wilde en ik heb veel gelegenheden gehad om d'r te zoenen enzo, maar ik ging daar niet op in, vanwege die vriend. Ik heb haar toen een tijd met rust gelaten (ben nog wel verliefd) en zij ging verder met d'r vriend. Het ging toen ook beter met hen.
Nu is het uit tussen hen. Zij en ik zijn nog steeds goed bevriend. Wie weet...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 22:47
Maarten
Maarten is offline
Good luck dude, mocht het ooit wat worden zul je nooit spijt hebben van je keus!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 22:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 09-01-2004 @ 23:47:
Good luck dude, mocht het ooit wat worden zul je nooit spijt hebben van je keus!
Dat besef ik nu ook! Thanks!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 23:13
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
MarkB schreef op 09-01-2004 @ 22:59:
Als zij duidelijk wel met hem wil, dan heb ik er ook niet zo'n moeite mee (heb ik eigenlijk sowieso niet) als hij daarop in zou gaan. Ik wilde alleen maar zeggen dat hij niets bij haar moet gaan proberen zolang zij die vriend heeft. Maar als zij naar hem toekomt, dan mag hij daar natuurlijk best op ingaan.

Tenzij hij een speciale band heeft met haar vriend, zoals in jouw geval. Dan vind ik inderdaad dat je er goed aan gedaan hebt om niet te doen, want anders is het natuurlijk een ontzettende naaistreek tov je beste vriend.
Oud 09-01-2004, 23:47
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 09-01-2004 @ 23:43:
Nou, ze heeft me niet laten zitten. Zij gaf duidelijk signalen af dat ze meer wilde en ik heb veel gelegenheden gehad om d'r te zoenen enzo, maar ik ging daar niet op in, vanwege die vriend. Ik heb haar toen een tijd met rust gelaten (ben nog wel verliefd) en zij ging verder met d'r vriend. Het ging toen ook beter met hen.
En dát is nou nog eens nobel.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 10:26
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
MarkB schreef op 09-01-2004 @ 23:43:
Ghehe, ik heb 't zelfde voorgehad met 'n meisje dat ik ken, sinds 'n tijdje is't ook uit tussen hen en sindsdien hebben we al 'n paar keer gezoend.
Oud 10-01-2004, 12:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 10-01-2004 @ 11:26:
Ghehe, ik heb 't zelfde voorgehad met 'n meisje dat ik ken, sinds 'n tijdje is't ook uit tussen hen en sindsdien hebben we al 'n paar keer gezoend.
Cool!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:00
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
MarkB schreef op 09-01-2004 @ 23:29:
Of dat je een slecht mens maakt ligt helemaal aan de omstandigheden, als dat meisje aangeeft dat die relatie met die vriend niet zoveel meer voorsteld en eigenlijk nogal open is enzo, dan kan je met een gerust hart actie gaan ondernemen.
Oud 11-01-2004, 19:29
Joke01
Joke01 is offline
iedereen reageert anders denk ik als hij of zij verliefd is, ik bijvoorbeeld word heel verlegen en durf diegene haast niet aan te kijken enzo, maar anderen stappen er juist op af. De een wil dat een vriend(in) vraagt wat die ander van hem of haar vindt terwijl er ook mensen zijn die het liever zelf zeggen of vragen.

dus ik denk dat als je het wilt weten dat je het haar gewoon voorzichtig moet vragen, iets van "wat ik me afvroeg, zou jij ooit een relatie met mij willen, just a question".. want alleen lief zijn of slijmen ofzo hoeft niet persé verliefdheid te zijn, ze kan ook gewoon goede vrienden met je willen zijn
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 19:47
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Citaat:
aansteker schreef op 07-01-2004 @ 17:05:
Ik vroeg me het volgende af :

Wanneer voelt een meisje meer voor je dan een goeie vriendschap ?

Me beste vriendin heeft al een tijdje een vriend maar het schijnt niet zo goed te lopen. En we zijn redelijk close maar ik vroeg me dus af waar aan ik het kan merken >? Lichaamstaal enzo enzo i.i.g hoe zou jij je gedragen ?

Neem toch wel aan dat iedereen ongeveer, in grote lijnen, hetzelfde gedrag vertoont

Dus vertel...

Alvast bedankt
vraag haar een keer uit, en als ze je na afloop een dikke pakkerd geeft is het meestal wel raak
Reageren

Regels voor berichten