Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Oei.... heb dit meegemaakt.... liep HEEL fout af.... mn toenmalige beste vriendin (maar dan ook echt mn beste vriendin, had geen betere vrienden toen), had 6 maanden een vriend, en ze was ook altijd zo close met mij. En op een gegeven moment kreeg ze gevoelens voor me en tja.... toen ging alles een beetje kapot.... heb er niks anders dan een gebroken hart aan overgehouden, want tja.... ik merkte niks.... maar toch op de een of andere vreemde manier heb je bij jezelf dan ook zoiets van: "Ja... EIGENLIJK is het best een superleuk meisje....." als ze dat zegt. Maar oke, daar hadden we het niet over
![]() Is het nog een beetje te volgen? ![]() |
![]() |
|
Ik ken het verhaal, ik ben al een aantal jaren heeeel close met een super lief meisje. Toen ik haar leerde kennen had ze een vriendje waarmee ze soms ruzie had. Toen het uit was met hem heb ik haar verteld wat ik voor haar voelde. Op dat moment voelde zij nog niks voor mij. Na een vakantie vertelde ze me dat ze toch wat voor me voelde. Toen is onze relatie redelijk snel op de klippen gelopen omdat ik te veel wou. (Leeftijdsverschil te groot, ik 15, zij 13). Dat is nu meer dan een jaar geleden, en het is nu uit met een meisje waarmee ik zo'n 2 maanden verkering mee heb gehad. Mijn gevoelens voor dat eerste meisje komen steeds meer terug, en ik weet niet of ik haar dit moet vertellen, en hoe ik haar dit het beste kan vertellen, want ik houd echt veel van haar, en we hebben een super goede vriendschapsrelatie, maar die wil ik niet kwijt. Iemand tips?
|
Je kunt in ieder geval niets doen zolang ze die vriend heeft. Ja, of je kunt gaan stoken, maar dat is heel laag en als ze er dan ooit achter komt, kun je het waarschijnlijk helemaal schudden.
Waarschijnlijk moet je gewoon hopen dat het uitgaat en als dat eenmaal zo is kun je misschien proberen om steeds iets closer te gaan doen ofzo? En dan kun je haar uiteindelijk op een goed moment zoenen of vertellen wat je voor haar voelt... Tja, ik weet het ook niet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() offtopic: Tjah, knap dat je dat kon opbrengen voor die vriend... maar je had inderdaad jezelf ook wat meer mogen voor trekken want zij wou jou en jij haar ook en dat is belangrijker wat die vriend van haar wil lijkt mij.. behalve als dat een van je beste vrienden was uiteraard dan zou het een gecompliceerdere situatie worden |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Damn lastig... lastig :/
Ik denk dat welke keus je ook gemaakt had, je op een of andere manier wel teleurgesteld zou zijn. Het is net als door een mijnenveld rennen Alhoewel ik het apart vind dat die vriendin jou heeft laten zitten omdat je je vriend respecteerde. Zou zij toch ook moeten respecteren>? |
![]() |
||
Citaat:
Nu is het uit tussen hen. Zij en ik zijn nog steeds goed bevriend. Wie weet... |
![]() |
||
Citaat:
Tenzij hij een speciale band heeft met haar vriend, zoals in jouw geval. Dan vind ik inderdaad dat je er goed aan gedaan hebt om niet te doen, want anders is het natuurlijk een ontzettende naaistreek tov je beste vriend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
iedereen reageert anders denk ik als hij of zij verliefd is, ik bijvoorbeeld word heel verlegen en durf diegene haast niet aan te kijken enzo, maar anderen stappen er juist op af. De een wil dat een vriend(in) vraagt wat die ander van hem of haar vindt terwijl er ook mensen zijn die het liever zelf zeggen of vragen.
dus ik denk dat als je het wilt weten dat je het haar gewoon voorzichtig moet vragen, iets van "wat ik me afvroeg, zou jij ooit een relatie met mij willen, just a question".. want alleen lief zijn of slijmen ofzo hoeft niet persé verliefdheid te zijn, ze kan ook gewoon goede vrienden met je willen zijn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een vriendschap tussen een 17 jarig meisje en een 45 jarige man, kan dat? lovely dancing | 58 | 28-01-2023 19:28 | |
Liefde & Relatie |
Je beste vriend? of je beste vijhand? Kleintjeyakult | 22 | 03-05-2004 16:45 | |
Liefde & Relatie |
Super Lief vriendinnetje maar toch ook weer niet aansteker | 30 | 06-03-2003 22:54 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
zucht..... mn ex Verwijderd | 53 | 17-08-2002 14:52 | |
Psychologie |
Een moment van pure helderheid... Pinkeltje | 6 | 07-07-2002 12:41 |