Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2004, 22:56
Eend
Eend is offline
Ik was vandaag mijn verzorgpaard aan het poetsen en normaal mocht ik overal aanzitten, maar dit keer mocht ik absoluut niet meer bij haar buik komen op de plek waar de singel zit. Toen kwam een goede kennis van me naar me toe en die heeft die plek gemachnetiseerd en daarna kon ik er gewoon weer over aaien met mn handen, zonder dat ze maar 1 kick gaf.

Zelf doe ik veel met de chakra's van paarden, maar ik vond dit echt...raar...
Zelf heb ik ook wel eens gedacht dat ik die gave in me had zitten, maar omdat ik tijdelijk afstand had gedaan van het paranormale ben ik me er niet meer in gaan verdiepen.

Nu heb ik ook de vraag, hoe kun je nou ontdekken of je die gave nou ECHT in je hebt zitten?
Oud 16-02-2004, 23:09
Verwijderd
Welke gave? Magnetiseren?

Proberen, als iemand ergens last van heeft, kijken of t lukt dat weg te nemen.
Oud 16-02-2004, 23:38
Eend
Eend is offline
Citaat:
Mutant schreef op 17-02-2004 @ 00:09:
Welke gave? Magnetiseren?

Proberen, als iemand ergens last van heeft, kijken of t lukt dat weg te nemen.
ok, thnx Ik deed het namelijk alleen altijd bij dieren, alleen die kunnen niet zeggen of het weg is of nie
Oud 17-02-2004, 06:55
Verwijderd
Je kunt het wel bij dieren merken, als ze ergens geen last meer van hebben, kun je ze plots daar wel aaien, aanraken, of ze zijn weer vrolijk en lopen rond enz.

Proberen kan altijd, maar probeer niet te zeggen wat je wil doen, want dan kan het de gedachtenkracht van de persoon zelf zijn die iets doet. Als de personen er niets van voelen of als ze een ongemakkelijk gevoel krijgen, denk ik dat je je bij dieren moet houden en dat kun je dus controleren door op een veranderd gedrag te letten . Niet iedereen hoeft mensen te kunnen helpen, al zijn mensen ook gewoon dieren, ze zijn nog net iets ingewikkelder denk ik op dat gebied .
Oud 17-02-2004, 12:43
Eend
Eend is offline
Citaat:
Mutant schreef op 17-02-2004 @ 07:55:
Je kunt het wel bij dieren merken, als ze ergens geen last meer van hebben, kun je ze plots daar wel aaien, aanraken, of ze zijn weer vrolijk en lopen rond enz.

Proberen kan altijd, maar probeer niet te zeggen wat je wil doen, want dan kan het de gedachtenkracht van de persoon zelf zijn die iets doet. Als de personen er niets van voelen of als ze een ongemakkelijk gevoel krijgen, denk ik dat je je bij dieren moet houden en dat kun je dus controleren door op een veranderd gedrag te letten . Niet iedereen hoeft mensen te kunnen helpen, al zijn mensen ook gewoon dieren, ze zijn nog net iets ingewikkelder denk ik op dat gebied .
Ok

Regels voor berichten