Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik leer is het meestal 's avonds maar dan gaat het niet zo goed ...
Het actiefst ben ik op school tussen 10.00 - 12.00 de lessen die ik dan heb neem ik het beste op en daar doe ik het actiefste mee.. Om tien voor twaalf heb ik het wel weer gehad dan.. en dan ga ik muziek luisteren ![]() |
![]() |
|
kamer, radio aan, volume vrij hoog, the thrills muziek (of mando diao), slaapshirt enzo aan, koude voeten (altijd zo) aan bureau zitten, beetje moe zijn, op het laatste moment begonnen, van 10 tot 1 uur. zo leer ik alles (daar loopt het altijd op uit tenminste) dus ja..
|
Er was een keer een onderzoek waarbij was aangetoond dat je tussen 4 en 6 's middags het snelst dingen opneemt. Ik leer het best tussen 5 en 7 's avonds
edit: en dan het liefst de avond van tevoren zodat ik gedwongen word. Anders zit ik daar maar een beetje naar m'n boeken te staren zonder echt te leren
|
Wanneer ik het beste leer weet ik niet, want ik leer bijna altijd rond hetzelfde tijdstip. Dat is net voor het slapen gaan.
![]() ![]() Dingen echt uit je hoofd leren lukt dan niet zo goed, maar de stof begrijpen wel. Misschien is het beter als ik overdag leer, maar daar heb ik nooit zo'n zin in. ![]()
|
Hoe kun je je het beste concentreren? ik heb morgent twee proefwerken, bio en duits. Ik heb al deels geleerd genoeg voor een zesje, maar ik kan me maar niet goed concentreren, raak afgeleid door alle kleine dingetjes. Op een rustige plek gaan zitten helpt ook niet, tips iemand? Ik leer altijd op zn best 's ochtends of op school
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nog meer WTF-momenten? snoopy | 500 | 07-02-2012 00:45 | |
Lichaam & Gezondheid |