| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Kijk eens op www.kun.nl .
|
|
|
|
|
|
Hier denk ik wel dat je wat moet kunnen vinden: link naar VU - letteren
Of anders hier: link naar de site van de 'faculteit der letteren' van de VU Laatst gewijzigd op 18-01-2004 om 19:06. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik zoek ook wel even. |
||
|
|
|
|
Faculteit der Letteren van de KUN (Nijmegen):
http://www.hosting.kun.nl/aspx/get.a...dt=12&VarIdt=3 Over het onderwijs daar: http://www.hosting.kun.nl/aspx/get.a...dt=12&VarIdt=3 |
|
|
|
||
|
Citaat:
. Het is namelijk zo dat meisjes meer aanleg hebben voor taal en dat er dus meer meisjes zijn die een letterenstudie willen doen, dus is de kans het grootst dat het een meisje is . Interessant he
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
hihi, bedankt voor alle tips&links.
heb nu zelf op www.uu.nl nog wat info gevonden, maar het blijft vraag, dus mensen die meer weten!!? zou het liefst iemand vinden die taal&cultuurstudies doet in utrecht, maar op die manier mag er hier niet meer gepost worden.. (en ja, ik ben een meisje. een letterenmeisje. en de naam? ach, niet alles is wat het lijkt. )
|
|
|
|
ik studeer zelf geen taal en cultuur studies, maar volgens mij is het zo dat je in principe binnen de letterenfac. heel veel keuze vrijheid hebt. je kiest wel min 1 taal volgens mij en je vakken moeten wel enige samenhang hebben...
maar een vriendin van mij studeert taal&cultuurstudies, ik kan je email adres wel naar haar mailen, mss kan zij je verder helpen. anders contact opnemen met de studieadviseur van taal en cultuurstudies. (ik dacht overigens dat t&c alleen in utrecht werd gegeven?) |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() en ik spreek haar pas vrijdag weer, maar als je een mailtje of pm naar mij stuurt, stuur ik het door ok? |
||
|
|
|
|
heey! ik doe taal-en cultuurstudies: ben 1e jaars... het is zo dat je dus 2/3 van je studie zelf in kan vullen. Er zijn 4 blokken elk jaar, en in elk blok heb je 2 curcussen. (elke x anders dus)Er zijn een aantal verplichte vakken maar je hebt gewoon veel keuzevrijheid!
omdat 't allemaal zo breed is is 't soms idd een beetje vaag.. maar t is wel een leuke studie als je niet weet welke kant je precies op wil!! |
|
![]() |
|
|