|
|
Bekijk resultaten poll: in welk seizoen ben jij het meest vrolijk? | |||
Winter |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 14.65% |
Lente |
50 | 31.85% |
Zomer |
61 | 38.85% |
Herfst |
14 | 8.92% |
anders (vertel dan in ieder geval waarom) |
9 | 5.73% |
Aantal stemmers: 157. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
zomer
Ik heb het namelijk altijd koud. Zelfs in de zomer. Maar dan valt het nog mee zeg maar. Vandaar de zomer. Maar ik las vandaag in de krant dat een acupuncturist 'kou' uit je lichaam kan halen. Toch maar eens proberen.... Misschien dat lente dan wel mijn favo seizoen wordt....
|
Verwijderd
|
al twee naamgenoten in dit topic
![]() geweldige naam toch ? ![]() De lente is mijn favo seizoen. Ik word blij van al die bloemen die uitkomen, van de lammetjes die geboren worden en van het doorbrekende zonnetje ![]() *op de tweede plaats staat de herfst, en een gedeelde derde plaats voor de zomer en de winter ![]() Charlotte |
![]() |
|
![]() |
de lente, dat staat voor mij echt voor een nieuw begin....het zonnetje gaat weer schijnen, bloemetje komen uit, mensen lopen weer meer op straat en zit van het kleinste beetje zon al te genieten in een parkje of op een terrasje.....leuke sfeer gewoon.. en het idee dat het al bijna weer zomer is en al bijna weer grote vakantie
![]() |
![]() |
|
Lente, het wordt weer warmer, blaadjes komen weer aan de bomen, fris groen, bloesem bomen, jonge diertjes. Tis gewoon echt mijn seizoen. Ik ben ook geboren in mei en dat is ook nog lente.
|
geinspireerd door mijn topic
![]() ik heb overigens voor lente gekozen. alles wat in de herfst afstierf en in de winter afgestorven was komt er dan weer aan. het symboliseerd een nieuw en goed begin voor mij. meestal heb ik meer hoop en ben ik positiver in de lente. heel symbolisch, heel gevoelsmatig ja. liefs,
|
Verwijderd
|
ik kies voor de winter, dat vind ik gewoon het gezelligste seizoen. cadeautjes kopen voor anderen, veel warmte en liefde, schaatsen en langlaufen, familie zien. natuurlijk, alle seizoenen hebben wel wat, maar ik vind de winter denk ik het mooist... zon bevroren grond, weides helemaal wit... wolkjes uitademen en de rust, in de winter is het veel stiller.
|
![]() |
|
-- Winter --
...Op de sofa naast de openhaard hangen. ...Kaarsjes + wierrook. ...Zonder excuus te hoeven bedenken zo min mogelijk buiten zijn. ...Mij heeft een aversie tegen hitte ![]() ...Seroxat verlicht tevens o.a. de winterblues een petit peu.
Laatst gewijzigd op 22-12-2003 om 17:57. |
![]() |
|
![]() |
heb net op zomer gestemd... alhoewel ik nu de lente ook wel leuk vind... nee, maar kweet niet, dan heb ik meer het gevoel mezelf te zijn... in de winter ben ik altijd anders, btje down door het weer... maar het is ook wel weer lekker t gezellige samen binnen zitten... maar doe mij toch maar de zomer... lekker wandelen en fietsen en bakken in de zon!
|
![]() |
|
Ik heb op anders gestemd omdat ik alle seizoenen leuk vind.
In de herfst kan je lekker rennen en uitwaaien op het strand & regen vind ik ook wel cool, als het maar lekker hard is, niet van die irri miezerbuitjes.... Winter is natuurlijk leuk omdat het sneeuwt (als het goed is) en lekker koud is. Lente; de zon begint weer kracht te krijgen en je kan je alvast lekker gaan verheugen op de zomer... In de zomer kan je lekker zonder jas naar buiten en soms onweert het lekker hard ![]()
||
Vandaag las ik in de krant (Rotterdams dagblad) dat de meeste mensen in de lente juist zelfmoord plegen.
Citaat:
Het heeft er wel een beetje iets mee te maken, toch?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je Verwijderd | 500 | 27-02-2013 06:11 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 18:02 | |
Vrije tijd |
Voetbal? Football! Ananias | 18 | 08-10-2006 14:01 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter/Alan Rickman #2 Severus | 500 | 26-08-2004 10:32 |