![]() |
|
Okee
Daar heb je gelijk in ![]() Maar als je wil afvallen, kun je veel beter gaan fitnessen en een persoonlijk programma laten opstellen. Het gaat harder dan je denkt. Gewoon flink wat cardio doen en veel oefeningen om je lichaam te tonen. Bij mannen is het gemakkelijker lijkt mij, omdat die niet snel lelijk gespierd worden en dus ook veel meer oefeningen kunnen doen puur gericht op spieropbouw. |
![]() |
||
Citaat:
het meer caloriën kost om het te verbranden dan dat je ermee binnenkrijgt? Ik meen me iets te herinneren over selderij oid (iig groente ![]() Maar goed, ik ben het wel een beetje met je eens,'geef je geld niet uit aan kwakzalverij ed'. Trouwens: Lijntopic?
|
Volgens mij was er inderdaad een groente die meer energie kostte om op te eten, dan je er uit kreeg. Dacht ook dat het selderij was.
Maar dan heeft het nog altijd geen negatief aantal calorieen, het heeft gewoon heel weinig calorieen en als je kauwt en verteert verspil je meer energie dan je er uit haalt. Ze kunnen experimenteel bepalen hoeveel energie er in zit en dit schrijven ze op de verpakking volgens mij want het is moeilijk om rekening te houden met hoe efficient je lichaam is en dit goed te bepalen denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
|