quote:
--------------------------------------------------------------------------------
arP schreef op 28-12-2003 @ 14:10:
ik ben hier eerder op het forum geweest onder een andere naam
--------------------------------------------------------------------------------
Quiana schreef op 28-12-2003 @ 14:50: Para! is het niet.
Ik wist dat wat erin stond al wel... Maar toch ben ik benieuwd hoe de maker [siNix?] eraan gekomen is.
Hij/zij wilde het mij alleen vertellen wanneer ik mee zou helpen met een vervolg. Daar had ik geen zin in en daarom weet ik ook niet wie het allemaal gemaakt heeft en hoe hij/zij aan die informatie gekomen is.
Wawl schreef op 28-12-2003 @ 14:53: Hij/zij wilde het mij alleen vertellen wanneer ik mee zou helpen met een vervolg. Daar had ik geen zin in en daarom weet ik ook niet wie het allemaal gemaakt heeft en hoe hij/zij aan die informatie gekomen is.
Dude, dan zeg je toch dat je meedoet en dan naai je hem(/haar?) toch gewoon door later terug te krabbelen? Wij willen dat weten natuurlijk
Negrotiator schreef op 28-12-2003 @ 14:54: Dude, dan zeg je toch dat je meedoet en dan naai je hem(/haar?) toch gewoon door later terug te krabbelen? Wij willen dat weten natuurlijk
Negrotiator schreef op 28-12-2003 @ 14:54: Dude, dan zeg je toch dat je meedoet en dan naai je hem(/haar?) toch gewoon door later terug te krabbelen? Wij willen dat weten natuurlijk
Die persoon is echt niet zo gek om zijn forumnick te zeggen wanneer ik nog helemaal niets aan die krant heb gedaan. Zoals ik al zei: dat ben ik ook niet van plan. PM Krant2 even, dan kom je er zelf misschien wel achter.