Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2004, 18:02
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
Ok, ik leg het even uit.
Een vriend van mij had sjans met een leuke meid. Dus ik stond er beetje bij en zij had ook een vriendin bij zich. Begon ze ineens tegen me te praten en was best gezellig. Wat gedronken. Maar een kwartier voor het einde gingen ze ineens weg zonder wat te zeggen,.geen doei ofzo, niet echt lief toch

dus,nog werk van maken of geen nut denken jullie?
Oud 25-01-2004, 18:04
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Misschien is ze verlegen?
Vraagt zij zich hetzelfde af wat jij nou wil?
Gewoon werk van maken dus, dit was geen afwijzing ofzo lijkt mij.
Oud 25-01-2004, 18:06
konijntje18
konijntje18 is offline
kan het niet zijn dat je niet bij haar was op het moment dat ze weg moest...

en tjah ik weet nie.. ik vergeet ook welleesn te zeggen dat ik weg ga, of die hele leuke jongen is ineens verdwenen als ik nog even doei wil zeggen (dus misschien dat in jou geval ook)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:07
Maarten
Maarten is offline
Ik zou er niet te veel over speculeren en gewoon er voor gaan als je hun leuk vond.

Je weet nooit wat er aan de hand is, misschien was er net die ene dag iets heel erg aparts gebeurd waardoor ze eerder weg moesten. Of ze wouden jullie gedag zeggen maar zagen jullie niet en dachten dat jullie toen ook weg waren en zijn toen gewoon weggegaan.

Sommige mensen zijn er iig niet zo bewust mee bezig, dus ik zou er niet te veel waarde aan hechten. Als je duidelijkheid wil moet je er om vragen en niet gaan speculeren want soms zit je gigantisch fout.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:20
Sade
Sade is offline
Je moet alleen 'werk maken' van meisjes die wel oprecht geinteresseerd in je zijn. Of zij dat wel of niet was, kan ik natuurlijk niet zeggen.
Oud 25-01-2004, 18:38
*Madel*
*Madel* is offline
Hum, tikkeltje vreemd he Als ik echt geïnteresseerd zou zijn in een jongen zou ik niet zomaar weg gaan zonder ook maar iets van me te laten horen. Geen aandacht meer aan besteden dus Kunt altijd als je haar weer tegen komt er alsnog werk van maken he....
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:39
Faery
Faery is offline
Maak liever werk van de drankvoorraad, in plaats van achter onbereikbare snotsnolletjes aan te hobbelen.
Oud 25-01-2004, 18:49
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik weet niet waar het plaatsvond, als het tijdens het uitgaan is vindt ik het bijvoorbeeld niet raar. Je praat dan met wel meer mensen.
En met wie was het? Zomaar willekeurig iemand of iemand die je in het dagelijks leven ook nog tegenkomt?
Bovendien moet je als je haar leuk vindt en de moed op kan brengen in elk geval "er werk van maken".
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 19:12
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 25-01-2004 @ 19:49:
Ik weet niet waar het plaatsvond, als het tijdens het uitgaan is vindt ik het bijvoorbeeld niet raar. Je praat dan met wel meer mensen.
En met wie was het? Zomaar willekeurig iemand of iemand die je in het dagelijks leven ook nog tegenkomt?
Bovendien moet je als je haar leuk vindt en de moed op kan brengen in elk geval "er werk van maken".
was tijdens uitgaan ja
die vriend die met haar vriendin liep te sjansen ging ze naar huis brengen, dat kwam die zeggen,zij kwamen niet. Zegt genoeg haha . Beetje onzeker, ze was erg knap
Oud 25-01-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 25-01-2004 @ 19:49:
Mwah als je echt aan het sjansen bent met jongens, dan zeg je toch wel gedag...

Maar ja als z'n vriend kwam zeggen, dan is het mss anders...

Ik zou er toch niet teveel werk van maken hoor! Als ze echt geinteresseerd was, had ze dat mss al wel een beetje laten blijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten