![]() |
|
Ik kwam er vandaag tot mijn verbazing achter dat ik op amazon.com geen games kon kopen, aangezein ze alleen maar games shippen in de VS/Canada. (Ooit es in een oud topic gezegt dat ik wel es een game had besteld bij amazon, maar dat bleek een foutje
![]() Toen dacht ik de game maar meteen bij de developper te kopen (www.square-enix-usa.com), maar tot mijn verbazing leveren die ook alleen maar in de VS en Canada (al staat er op de site dat ze ook internationaal shippen...maar bij et bestellen kan je alleen maar kiezen uit US of Canada.) Toen begon ik mij dus af te vragen of het importeren van Games wel helemaal legaal was of dat het gewoon raar is van de bovenstaande sites. Al is het dan wel raar dat bijvoorbeeld Nedgame wél import games heeft (een véél te kleine en te dure selectie welliswaar). Als het legaal is, heeft iemand dan een betrouwbare site voor me die wel naar europa shipped? (geen Ebay, kep geen zin om te bieden en ik wil geen 2e hands games..) (ik heb nog gezocht in oude threads, maar daar stonden geen nuttige links in)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Illegaal is het echt niet. Er zijn zoveel shops waarbij je importgames kunt kopen. Is het met Amazon.com dan niet zo dat ie met alles niet in Europa kan of kan het met artikelen anders dan games wel?
Probeer anders bij Nedgame te vragen hoe ze aan die importspellen komen. Misschien kunnen zij het ook gewoon voor je bestellen dan. Heerlijk winkels met een erg groot netwerk tot hun beschikking. Kon bij Plato in A'doorn een cd bestellen die allen nog maar in Japan uitgebracht is. En 2 andere cd's die alleen in Finland zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gelukkig zijn er ook nog fatsoenlijke amerikanen, die dus de waarde anders aangeven.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|