Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is altijd wel handig om bij dit soort berichten te vermelden wat voor besturingssysteem je hebt...
Ok, je hebt dus geen Internet explorer meer? Dus ook als je in de Adresbalk van de Verkenner www.google.com typt, gaat ie er niet naartoe? In plaats van IE kan je natuurlijk ook zat andere browsers installeren, die zijn meestal nog een stukje minder vatbaar voor dergelijke virussen ook... Als je wel kan surfen,kan je naar http://housecall.antivirus.com/house...tart_frame.asp gaan, een goeie online virusscanner. Je hebt gelijk dat het wel risky kan zijn om opnieuw op te starten, maarja het zal toch ooit moeten gebeuren he... (en dat heb je dus ook al gedaan...)
||
Citaat:
Ik heb wel IE blijkbaar, want ik kan nog steeds surfen via de verkenner. Maar ik heb het .exe bestand niet meer. Verder doen pop-ups het niet (dus er gebeurt niets als ik op de links in jouw quote klik). Ik heb service pack 1 gedownload van de microsoft site, en volges dat pack zou ik IE 6.1 installeren, maar na dit succesvol gedaan te hebben, heb ik nog steeds geen .exe file. En ik kan geen bestanden verwijderen van mijn desktop, ik krijf een foutmelding, dat "the specified path does not excist" ![]() Ik ga vanmiddag de XP cd-rom even ophalen en kijken of ik daar dingen mee op kan lossen. Ik heb windows xp professional (van een gebrande cd) met office xp professional + frontpage (maar office doet het inmiddels weer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast zorg je dat je mailbox gescanned wordt; lokaal of niet zal me een zorg zijn mits de virusdatabase maar up to date is. Anders kun je nog geinfecteerd worden door "normale" trojans. |
![]() |
||
Citaat:
En idd beter opletten waar je op klikt.
||
Citaat:
![]() En voor m'n mail gebruik ik geen programma, gewoon hotmail in combo met MSN messenger ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
belangrijk een virus debotjuh | 12 | 12-02-2004 17:19 | |
Software & Hardware |
belangrijk een virus debotjuh | 4 | 12-02-2004 16:38 | |
Software & Hardware |