Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het duurt zooooo lang om te loaden die tekening, je kan het beter hier uploaden, die andere is zwaar vol..
http://www.endoria.net/upload/ |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat er een hele mooie vordering komt in je tekening..
het ziet er heel mooi uit en schaduwen ben je goed in dus daar moet je ook gebruik van maken ![]() verder zou ik persoonlijk iets veranderen aan de onder lip.. ik weet niet hoe het plaatje waarvan je het heb nagetekent eruit ziet, maar ik zou de onderlip ietsje dunner doen.. (ik persoonlijk dan) het linker oog zou ik ook wat veranderen, maar ik heb begrepen dat dat nog niet helemaal klaar is? Een kleine verandering aan de neus zou het ook wel mooier maken. En de scheiding van het haar zou ik wat anders doen. (sorry voor de opmerkingen, maar ik vind het zelf ook altijd fijn als er goede kriktiek word gegeven op mijn werk, zodat je er (misschien) wat mee kan doen) Het ziet er in ieder geval al heel mooi uit, en ik ga ervanuit dat het nog veeeeel mooier gaat worden ![]() Veel succes! Liefs, HoPe |
![]() |
||
Citaat:
dank je..... maar tis nog niet af hoor
||
Citaat:
|
![]() |
|
|