Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zal de veilige modus nog ns proberen. Soms wilde ik wel dat k meer verstand had van die dingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet de gegevens niet allemaal precies, maar waar kan die gegevens vandaan toveren? Config-scherm en dan systeem? |
![]() |
|
Vraag me niet wat ik heb gedaan..maar op de een of andere manier heb ik in de veilige modus iets goed gedaan....en volgens mij heb k alleen maar gekeken naar de gegevens van de netwerkkaart....
Bij de volgende herstart kwam ik tenminste ergens....en na wat geklier over n geluidskaart, die mij eerlijk gezegd worst zal wezen op t moment......doet internet t....... Ik zal overigens nog even kijken naar de specificaties van dit apparaat Edit: wat moet k allemaal weten als ik wil kijken of win 98 op dt apparaat kan... Ik ben nu gekomen tot Pentium (r) en 32 MB RAM Moet k nog meer weten....of specifieker? Laatst gewijzigd op 14-01-2004 om 08:16. |
![]() |
||
Citaat:
K heb m nu met win 95 en kabelinternet aan de gang gekregen, maar ik wil graag weten of die "expert" t wel goed gezien had... Immers als je n pc gaat installeren waarvan je weet dat iemand m voor internet wil gebruiken dan installeer je toch de netwerk-benodigdheden ook? Of zie ik dat verkeerd? Ik twijfel dus aan zn oordeel, maar heb zelf niet superveel verstand van computers... Dus wat met ik nog meer weten? en waar kan ik dat vinden? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|