Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou de laatste strofe van Zon juist niet weglaten. Zonder die strofe is het gedicht zo... gewoon... Nu is het anders, het spreekt me veel meer aan.
Letter in de lucht vind ik te kort beschreven om bijzonder te zijn.
__________________
Your ways are not my own, but I long for them to be. So this is what I pray: One with you you'll make me. Melt me away till only you remain.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar heeft het met die kortheid te maken?, kort hoeft het toch niet, niet bijzonder te maken? ![]()
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
|
![]() |
||
Citaat:
__________________
Your ways are not my own, but I long for them to be. So this is what I pray: One with you you'll make me. Melt me away till only you remain.
|
![]() |
|
Die eerste deed me niet zo veel, een beetje te experimenteel met de nieuwe woorden denk ik, daardoor wordt het geheel een beetje gevoelloos voor mij.
Die tweede heeft een geweldige eerste strofe, beschrijvend, maar toch heel sprekend, en de rest gaat dan een andere kant op, dat vind ik wel jammer.
__________________
Dat heb je soms...
|
![]() |
|
ik vind de eerste juist veel leuker dan de tweede
de verandering van arp slaat nergens op, want ik denk dat de vorm van het gedicht (een v-vorm) juist terugslaat op het gedicht. dat je zoiets simpels en toch leuks als een vogelformatie in de lucht op zo'n manier probeert te beschrijven vind ik heel erg leuk en ook geslaagd. voorgelezen herken je de geschreven vorm niet meer, maar klinkt ie heel leuk. dus.
__________________
hieperdepiepp!
|
![]() |
||
Citaat:
met gedichten is het altijd, bij aanpassingen, dat de gedachte erachter niet goed uitkomt, daarbij ken ik de gedachte erachter niet, en is het raden, mijn aanpassingen waren strikt metrum-gewijs, meer niet
__________________
Telkens weer; denk ik aan jouw ogen bij het afscheid...
|
![]() |
|
|