Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed voor de mensen die em nog niet kennen is het leuk. Kicken heeft em ook op de radio uitgezonden in 1999: http://www.kicken.com/funnyfiles/kicken-kerstman.mp3 Hijs leuker als MP3 vind ik. ps. Alleen de tekst is zegmaar in een verhaaltje gezet, tzal wel iets anders zijn. Maar toch.... 1999. Geen internet-junks op dit forum? ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wow.. ken jij niet zoveel jongeren van de BreEzAh's generatie? Ik krijg em minstens 1 keer in de 2 maanden ![]() Kijk mij eens offtopic gaan ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zo te zien ben je goed in berekenen
![]() ![]() maare of de kerstman bestaad zal me geen reet uitmaken Je had die berekening op iets moeten toepassen wat meer nut heeft ![]() Bv hoelang ik erover doe om: naar jou toe te racen jou surfzooi in de bus te gooien, vervolgens naar t water te racen, setje op te tuigen en vervolgens op t water staat......... ![]() ![]() das belangrijker ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits Verhalen scholier19 | 15 | 09-01-2012 22:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Geheugen Enlightenment | 32 | 04-08-2005 00:14 | |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |