Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2004, 13:53
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
nou ik heb een dipje of gewoon een heel groot probleem.. ik zit nu in 1e jaar hebo.. 1e blok ging redelijk 2 her maarjah ff erin komen he.. nu zit ik in de toetsweek van het 2de blok, en net 1e toets gehad... ging ***.. aan ene kant wil ik proberen te halen... aan de andere kant heb ik zoiets van ik kap ermee lat maar zitten allemaal.. zoals men weet krijg je gedeelte van collegegeld terug als je stopt voor 1 februari.. nu ben ik aant denken.. proberen of toch stoppen? uitslagen tentamens komen pas over 2/3 weken of later dus daar kan ik niet op wachten.. iemand zelfde gehad of heeft nu zelfde?
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2004, 20:38
El Kim
El Kim is offline
Vind je je opleiding leuk? In dat geval is mijn advies gewoon herren en ervoor gaan. Als je het niet leuk vind kun je beter stoppen en ook als je het echt níet kan. Ik zat zelf ook met dit probleem na vorig jaar (1e blok verknald) maar dat heb ik allemaal weer netjes opgehaald Dat ik nu toch stop ligt niet aan het feit dat het te zwaar is, integendeel, maar dat ik de studie niet leuk vind. Ik ben alleen gebleven om mijn p te halen zodat ik een wat ruimere keus had
Oud 19-01-2004, 21:17
Winner
Winner is offline
Licht anders even toe wat de hebo is...
Oud 19-01-2004, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Winner schreef op 19-01-2004 @ 22:17:
Licht anders even toe wat de hebo is...
hoger
economisch
beroeps? (die weet ik niet)
onderwijs

denk ik
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 21:53
Joshua
Joshua is offline
lmd...

vind je het leuk?? Ga door
vind je het niet leuk?? stop dan nu, je kan beter in het eerste jaar stoppen dan in het 2de, 3de of 4de... dan ga je alleen maar balen dat je meerdere jaren hebt verloren...

als je het te moeilijk vind, lijkt het me ook dat je zou moeten stoppen, maar dat is een keuze die je moet maken.
Wil je veel tijd in je studie steken....
Oud 19-01-2004, 21:54
Verwijderd
Hogere Europese Beroepen Opleiding is dat toch
Maar goed: kun je niet gewoon met een decaan of iets dergelijks overleggen? Volgens mij kun je inderdaad stoppen voor 1 feb, en omdat het nu ongeveer half januari is, zou ik daar wel mee opschieten dan. Ik zou eerst eens voor jezelf bedenken of dit wel is wat je wilt doen. Dan kun je er tenminste echt voor gaan of besluiten dat je ermee wilt stoppen. Succes
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 22:00
lucy48
lucy48 is offline
ALs je iets anders weet wat je zou willen doen, dan zou ik stoppen, wanneer dat niet het geval is, zou ik gewoon doorgaan, en in ieder geval niet stoppen omdat je even een beetje harder moet werken om het te halen
Reageren

Regels voor berichten