Advertentie | |
|
![]() |
|
compensatie viert hoogtij ? maar goed wat je wil:
1: als het beeld puur om de sint jan ging vind ik het een slechte foto, de enorm diverse stijlen die deze kerk bevat komen in de foto totaal niet duidelijk naar voren. Verder vind ik em ook niet duidelijk Het is wel een leuke vastlegging van 'hoe de kerk in de stad staat'. maar meer ook niet. verder vraag ik me af waarom je dat kader eromheen hebt gezet? vin et niet echt iets toevoegen ![]() zo goed genoeg? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
nee ik vind et gewoon pretentieus overkomen.
Ik zie de foto precies hetzelfde zonder dat klote kader, of jij dat nu wilt of niet. Die dingen komen wel als je wat proffesioneler word. Als je dan zo veel waarde hecht aan hoe de foto word bekeken zou je hem hier niet eens moeten posten want het scholierengeel beinvloed hem net zo goed en op elk beeldscherm ziet ie er anders uit dus ik zou em alleen in een galarie plaatsen met de perfecte belichting ![]() |
![]() |
|
http://www.dutchphotozone.com
http://www.deviantart.com ..... .. . . Het wordt massaal gebruikt anders hoor. Is dood normaal. Het maakt de foto ook wat meer af. Waarom zet je anders ook een lijst om een foto. (en ik praat nou niet effe over deze.). Ook zo iets.... Als men hier zo veel van fotografie en stuff af weet, waarom is men dan zo verbaasd als iemand een border gebruikt. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
In je laatste alinea spreek je jezelf trouwens lichtelijk tegen. "ook zelf niet met flauwe smoesjes'". Dus je bent het met me eens dat David flauwe smoesjes heeft? |
![]() |
|||
Citaat:
Ik ken David verder niet, dit is het eerste topic wat ik van 'm lees, dus ik weet niet hoe hij anders reageert op kritiek. Maar ik vind dat hier echt geen sprake is van excusen. Hij vertelt gewoon waarom zijn foto wat minder is. En hij mag toch zeker wel zelf weten hoe hij commentaar opvat? Als hij nix met day commentaar wil doen, is dat zijn zaak...tering, het is toch belachelijk dat hij netjes moet zeggen "Je hebt gelijk, prima, dank je voor je commentaar. Ik zal er op letten." ![]() Citaat:
Kortom: zit niet zo te poepen en zit anderen 's niet te vertellen hoe het moet...ajb!
||
Citaat:
![]() Maar ik ben een HIJ... geen ZE... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voegt deze domme opmerking ook nog iets toe aan deze topic ? Nee. Wil je dan nu je mond houden ? En die andere meid heeft blijkbaar last van dr maandelijkse probleem. Aangezien ze toch echt de enige is die redelijk gefrustreerd aan het replyen is. Maar goed. Fijn je vind me dom enzo, boeit me niet zoveel. Kan het nu dan weer ontopic. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Nouja, ben het niet met je eens dat ze niet spoort...das wel erg overdreven ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic. die eerste is echt heel mooi, dat licht dat uit dat steegje komt is mooi en de witte vensters zijn ook zwaar okay ![]() de tweede is wat minder, en niet echt een orgineel idee, maar het ziet er ook nog goed uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En zij had niet een andere mening dan enig ander persoon hier (meeste mensen vinden 1e ook beter dan de 2e, ik ook). Ze zat gewoon tegen hem zonder enige reden dingen uit te kramen wat nergens op sloeg. Over smoesjes en dergelijk terwijl hij gewoon aangeeft wat hij fout heeft gedaan. Toch al wat dat hij dat zelf ziet, maar blijkbaar willen andere mensen dat graag aan hem vertellen. Maar blijkbaar moet ze gelijk zo vel tegen hem reageren. Ik vind dus dat zij hem belachelijk maakt. Aangezien zij ook dit hele gedoe is begonnen, is deze duscussie dus ook van wel van de laagste vorm, als ik jouw stelling moet volgen. Alsjeblieft... waar ging dit nou ook al weer over? Over het feit of David na een reactie wel of niet mag vertellen hoe en wat er precies verkeerd is gegaan bij een shot die hij ook zelf minder mooi vind. Blijkbaar mag dat dus hier niet..... ![]() |
![]() |
|
zucht
dude lees nou eens voordat je op je pikke getrapt voelt voor een opmerking die niet eens aan jou besteed is ze zecht gewoon dat david altijd op het commentaar ingaat op een manier die haar niet aanstaat. Mij is dit ook opgevallen dat hij nooit zegt: ja dat klopt, maar vaak komt met dingen als: ik moest dit doen of de belichting deed dat... Prima dat hij dit zo wil doen, maar dit word door sommige mensen gewoon als lame ervaren zij zegt et dan wat lomper en directer, maar david is er volgens mij wel vaker mee geconfronteerd, door anderen. ohwja ik ben niet verbaasd over een border, outline, kader of hoe jij het wil noemen, maar heb me mening hier al over gegeven en et intreseerd me niet of het op die fotoforums gebeurd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hoef niet te zeggen van "ja dat klopt " of " ja je hebt gelijk". Ik bepaal zelf wel hoe ik commentaar geef op m,n eigen foto's of dergelijke. Ik ben gewoon netjes en doe niks verkeerd. Als iemand dit niet aanstaat heeft hij/zij dikke pech. Damn waar gaat dit over zeg. Stelletje druktemakers om niks. " euhm , ja ok. Maar ze heeft daar wel een punt .. ![]() Ja ? vind je ? fijn. Hou het voor je het interesseerd me toch niet en ik vind het meer verveling dat iemand dat hier gaat zitten posten en er zich druk om gaat zitten maken dan dat het daadwerkelijk nog iets nuttings/goeds met zich meebrengt. Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 07:27. |
![]() |
|
|