![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed laten we niet gaan speculeren ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zie niet in wat deze vondst ons voor nieuws brengt....
||
Citaat:
Het is niet raar te veronderstellen dat de wapens van Amerikaanse makelij waren, gezien het feit dat ze chemische wapens geleverd hebben aan Irak om Iran te verslaan die Irak toen ook gebruikt heeft. Er staat helemaal geen ontkenning, maar slechts een aanvulling. (en ik vraag me serieus af wat er "naief" was aan mijn reactie)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens heeft Saddam Hussein bij onderhandelingen n.a.v de Iraakse inval in Koeweit aangeboden zijn gehele arsenaal aan massavernietigingswapens te vernietigen en de ontwikkelingsprogramma's ter productie van dergelijke wapens stop te zetten. Ervan uitgaande dat Irak toentertijd over sterkere wapens en een beter uitgerust leger beschikte dan in 2003, is het toch hoogst opmerkelijk dat Irak verleden jaar niet op een dergelijke wijze heeft gehandeld... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De relevante vraag is meer, heeft hij in de afgelopen jaren met chemische wapens gespeeld, en waren deze wel een daadwerkelijk gevaar voor de wereld. Deze vondst is gewoon onbelangrijk, er schijnen in het Iraaks - Iraans grensgebied tonnen aan oude wapens te liggen uit hun oorlog. Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 20:54. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hebben we het nou over deze granaten?
![]() Waarschuwing: Deze "film" toont beelden van één van de vele executies uitgevoerd door Saddam's criminele regime, en kan schokkend zijn voor sommige/bepaalde mensen. http://www.sotaliraq.com/id/executed-grenade.html Toelichting bij film: Op de film kun je zien hoe 3 onschuldige Irakezen worden geexecuteerd. Ze zijn ter dood veroordeeld omdat ze tegen Saddam Hoessein waren. In het begin van de film zie je een Iraakse officier die zit uit te leggen waarom ze worden geexecuteerd. Daarna zie je de andere aanwezige agenten en officiers klappen. Vervolgens worden de drie geblinddoekt, en krijgen ze elk een granaat in hun zak en worden ze één voor één geexecuteerd. De veroordeelde wordt verplicht naar de executie te kijken. Op een gegeven moment zie je hoe een van hun flauw valt van angst, voordat ie zelf wordt geexecuteerd. Dit heb ik van een andere forum: This is not a pleasant video, so be forewarned. It shows two prisoners... hands bound behind their backs... blindfolded... placed on the ground inside a 3-walled dirt berm... and executed - blown up - apparently by grenades. Oh, and there's also a group of people who applaud at the beginning of the video. If anyone can translate the narration, please do. I can only make out "Saddam Hussein" in part of it. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|