Advertentie | |
|
![]() |
|
Interesse tonen is in ieder geval belangrijk. Niet alleen maar over jezelf lopen lullen maar ook naar haar interessen vragen, maar probeer niet te geforceerd over te komen want dan lijkt het al snel een kruisverhoor.
|
Als 'de meiden' jou goedkeuren zeg maar, dan vinden ze het allang leuk voor dat ene meisje dat ze aangesproken wordt door een leuke jongen!
Stap dus gewoon op haar af (in de groep) vraag of ze die vorige avond nog een beetje 'overleefd' heeft, of die jongen haar niet nog eens is komen 'lastig vallen' (je had inderdaad toen leuk meteen een gesprek met haar kunnen beginnen, maar ja, daar is het nu te laat voor), biedt haar vervolgens een drankje aan en ga leuk met haar kletsen (wie ze eigenlijk is, wat haar interesses zijn, blabla) Succes en sterkte in elk geval!
|
weetje wat het leuke is trouwens
je hoeft zelf helemaal niets te vertellen hebben als je maar al je interesse in haar steekt en haar alles laat vertellen. dat vinden meisjes over het algemeen veel leuker dan een jongen die zelf met enorme praatjes komt. als zij jouw volle aandacht heeft en zij op de praatstoel zit. let op, dan bloeit ze op en vind ze je steeds leuker en leuker, terwijl ze over jou eigenlijk niets weet, behalve dan, dat je zo'n interesse in haar hebt
||
![]() |
Citaat:
maar alles begint toch bij de loos hopen dat ik niet meteen wordt weggestuurd ![]() bang voor een blauwtje
|
Vooral geinteresseerd zijn werkt goed, althans bij mij. Dan merk je dat een jongen veel van je wil weten en ook echt geinteresseerd is, dat doe me wel wat... Ook als een jongen mij een drankje aanbied en een beetje onopvallend, maar toch opvallend indruk probeert te maken. Lief!
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Lifestyle |
Is jullie ooit zoiets overkomen? anjali | 7 | 28-03-2010 12:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 |