Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2002, 14:19
dreamer
dreamer is offline
Neej hij is niet mooi.. ben er nog aan bezig, maar ik zet het er toch op. Kom maar weer met de kritiek, weer vraag ik erom. Hm.. is het zo dat als ik vaak teken en meer oefen dat het dan op een gegeven moment ook WEL mooi wordt? Ik hoop het.. http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1009981103
Ja, hij doet t weer niet, dus weer een link.. sorry..

Het haar is nog erg lelijk, maar dat is nu al beter (de papierversie dan he).. kom maar op !
Oud 02-01-2002, 14:24
dreamer
dreamer is offline

t lukt echt niet.. damn..

[Dit bericht is aangepast door dreamer (02-01-2002).]
Oud 02-01-2002, 14:46
ratsja
ratsja is offline
hij lijkt niet eens.....
en ik mis de schaduwen..
beetje snel getekend denk ik
Oud 02-01-2002, 14:53
dreamer
dreamer is offline
Citaat:
ratsja schreef:
hij lijkt niet eens.....
en ik mis de schaduwen..
beetje snel getekend denk ik

Jep, hij is ook nog lang niet klaar
Oud 02-01-2002, 15:35
Floor k
Floor k is offline
ik zie er wel Julia Roberts in...verder is ie inderdaad nog niet af
Oud 02-01-2002, 15:58
Memphis Man
Memphis Man is offline
Ik zie er wel Julia Roberts in, alleen moet je de tekening nog wat verbeteren... Beetje met schaduwen werken enzo....... Maar heb er ook nie mega veel verstand van hoor!
Oud 02-01-2002, 21:03
Ninnoc
Ninnoc is offline
k ik lever altijd veel commentaar op tekeningen dus hier komt t.
8 die belagelijk grote mond hoort bij julia, dus is hier wel ok. maar inderdaad schaduwen missen, het is nog vrij plat. Het 'puntje' van de neus heb je iets te ver naar beneden getekend, het heeft te erg een vork-vorm (neus vind ik het allemoeilijkst, en vind ik nog vrij goed hoor) de wenkbrauwen zijn te effen, te stifterig, tenzij ze getekend (dus in het echt, met wenkbrauwpotlood) mogen ze best wat minder gestileerd. D'r voor ons linkerkant van d'r kaak vind ik iets te hoekig. Het oor mag een stukje naar achter. En het haar inderdaad, het is nu zo'n geheel, moeilijk uit te leggen, maar haar bestaat uit verschillende haren en hier is het teveel één vlak

je kan ook eens op www.elfwood.com kunnen kijken zitten tekentips bij zoals http://elfwood.lysator.liu.se/farp/f...d_1/FandH.html

je kan ook gewoon, net als ik, zorgen dat het helemaal niet realistisch is. ('mijn eerste tekening hier' staat tekeningetje) Gewoon een andere stijl proberen, het hoeft niet altijd zo realistisch
Oud 02-01-2002, 21:07
dreamer
dreamer is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
k ik lever altijd veel commentaar op tekeningen dus hier komt t.
8 die belagelijk grote mond hoort bij julia, dus is hier wel ok. maar inderdaad schaduwen missen, het is nog vrij plat. Het 'puntje' van de neus heb je iets te ver naar beneden getekend, het heeft te erg een vork-vorm (neus vind ik het allemoeilijkst, en vind ik nog vrij goed hoor) de wenkbrauwen zijn te effen, te stifterig, tenzij ze getekend (dus in het echt, met wenkbrauwpotlood) mogen ze best wat minder gestileerd. D'r voor ons linkerkant van d'r kaak vind ik iets te hoekig. Het oor mag een stukje naar achter. En het haar inderdaad, het is nu zo'n geheel, moeilijk uit te leggen, maar haar bestaat uit verschillende haren en hier is het teveel één vlak

je kan ook eens op www.elfwood.com kunnen kijken zitten tekentips bij zoals http://elfwood.lysator.liu.se/farp/f...d_1/FandH.html

je kan ook gewoon, net als ik, zorgen dat het helemaal niet realistisch is. ('mijn eerste tekening hier' staat tekeningetje) Gewoon een andere stijl proberen, het hoeft niet altijd zo realistisch

Supercool ! Dank je voor je reactie !!
Oud 02-01-2002, 23:02
fruitmand
fruitmand is offline
ik vind het wel op haar lijken, en ik denk dat de neus wel goed gedaan is! de rest is een beetje "nep" laat maar zeggen, en moet je verder aan werken!
Oud 03-01-2002, 10:56
stroopwafel
stroopwafel is offline
vin um niet mooi, sorry..
Reageren

Regels voor berichten