Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2001, 16:19
stella
stella is offline
http://www.endoria.net/upload/pics/vrouwgezicht.BMP

mwah hij is wel een betje gelukt op zich vinik maar graag jullie meningen ofzow.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2001, 16:23
stella
stella is offline
aaaarhhhrg hij doet ut niet, naja boeiuh lama zitten dan

Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 16:29
stella
stella is offline
http://www.endoria.net/upload/pics/vvvvvvvv.JPG

nu doet ie het wel..als het goed is

Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 16:40
*A*
*A* is offline
mooi, niet heel bijzonder, maar wel erg mooi!
doet me ergens aan denken, maar aan wat?! ach ja... hijs echt mooi
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 17:49
HoPe
HoPe is offline
ik vind het heel mooi gedaan, het spreekt me heel erg aan! ik vind het eigenlijk wel bijzonder
ga zo door!!

Liefs,
HoPe
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 18:05
PV
PV is offline
k vind hem niet zo mooi... de onderlip is te dik, de bovenlip is te groot en te vaag, het stuk ertussen helemaal, waar zijn de tanden
de neus heeft bijna geen vorm, en bij het rechteroog vind ik het een beetje lijken alsof ze 2 wenkbrauwen heeft... sorry ik kan het echt niet beter ofzo (eerder slechter ) maar ik vind dit echt niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 19:01
stella
stella is offline
Citaat:
PV schreef:
k vind hem niet zo mooi... de onderlip is te dik, de bovenlip is te groot en te vaag, het stuk ertussen helemaal, waar zijn de tanden
de neus heeft bijna geen vorm, en bij het rechteroog vind ik het een beetje lijken alsof ze 2 wenkbrauwen heeft... sorry ik kan het echt niet beter ofzo (eerder slechter ) maar ik vind dit echt niet mooi.

je hoeft je niet te verontschuldigen hoor!!
dat het zo vaag getekend was, was juist de bedoeling omdat ik niet zo goed kan tekenen en als ik echt direkt een compleet potret ga maken ziet het er al helemaal niet uit, dus vandaar dat ik het aar zo gedaan heb.

Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 20:24
Ninnoc
Ninnoc is offline
je moet nog ff werken aan de mond en de neus maar de ogen vind ik erg mooi
Oud 22-12-2001, 20:45
Alopecia
Alopecia is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
je moet nog ff werken aan de mond en de neus maar de ogen vind ik erg mooi
waarom zouden zo'n mond en neus niet kunnen bestaan?
Oud 22-12-2001, 21:49
stroopwafel
stroopwafel is offline
ik vin um eerlijk gezegd ook niet zo mooi
de ogen zijn ongelijk+de wenkbrauwen zijn een beetje *weet geen woord*, de mond is(sorry) naar mijn mening helemaal mislukt en ik denk(!) dat het een neus is wat in het midden zit *hoopt dat je op haar ook niet boos wordt*
Oud 22-12-2001, 21:58
stella
stella is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
ik vin um eerlijk gezegd ook niet zo mooi
de ogen zijn ongelijk+de wenkbrauwen zijn een beetje *weet geen woord*, de mond is(sorry) naar mijn mening helemaal mislukt en ik denk(!) dat het een neus is wat in het midden zit *hoopt dat je op haar ook niet boos wordt*

ja ik ben heel erg boos!!!
TUURLIJK NIET

Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 22:32
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
stella schreef:
ja ik ben heel erg boos!!!
TUURLIJK NIET

just chekking

Oud 23-12-2001, 11:38
ratsja
ratsja is offline
niks mis mee hoor, spreekt me wel aan, misschien ietwat dik opgezet, maar het stoort niet..
goed gedaan
Oud 23-12-2001, 13:12
Oen
Oen is offline
Grappig, als ik naar het linker oog kijk denkt ze aaha, het rechter ik ben perplex,
Nou ja ga door is wel leuk gedaan maarwerk aan de symetrie.

Suc6
Oen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 14:56
fruitmand
fruitmand is offline
Hee !
ik vind de ogen echt heel erg mooi! de neus is ook wel okee! alleen de mond vind ik wat minder, het lijkt net alsof de rechterkant van de bovenlip tien keer kleiner is dan de linkerkant, en de splitsing tussen de linker en rechter kant van de lippen is ook niet goed gedaan. Verder vind ik ook dat je aan de tanden moet werken, maar ik weet hoe moeilijk dat is de ogen vind ik echt heel erg mooi!!!! Goed gedaan!
Kus-x-
Fab!
Oud 23-12-2001, 19:21
ratsja
ratsja is offline
ik vind het heel mooi gedaan hoor
Oud 23-12-2001, 21:41
stella
stella is offline
dank jullie wel voor jullie reacties, tips, en coplimentjes(die doen het hem
en maybe some day..wie weet...kan ik ooit..heel misschien..net zo goed tekenen als ratsja...haha

-x-x-x-

Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 22:25
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
Citaat:
PV schreef:

maar niet iedervrouwen gezicht is hetzelfde...pas als er een fotoo bij zou zitten van wie ze heeft nagetekend dan ken ik me voorstellen da je zeg het is 'te 'dit of het is 'te'dat .. Maar ik vind als ik eerlijk mag zijn..deze tekening niet heel erg bijzonder... maar best wel mooi> . sorrie ..haha w8 nog ffies kijke haha
Oud 29-12-2001, 22:29
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
jah..de oogjes vind ik echt 'de'blikvangertjes van de tekening..en wel mooi...ik kan het ook nie goed zien..zoals het inzijn geheel is..want je moet telkes me da irritande ballikkie bewegen om..het een beetje int geheel in bild tekrijgen.. <of het lig natuurluk aan mij..kenook nog>
Oud 29-12-2001, 23:20
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
stella schreef:
dank jullie wel voor jullie reacties, tips, en coplimentjes(die doen het hem
en maybe some day..wie weet...kan ik ooit..heel misschien..net zo goed tekenen als ratsja...haha

-x-x-x-

dit is al beter......
Oud 30-12-2001, 20:58
stella
stella is offline
Citaat:
ratsja schreef:
dit is al beter......

huh?
ik vind van niet, kijk ik ga me eigen tekening natuurlijk niet to the limit afkraken ( als ik hem totaal niet mooi vond en er ook niet een beetje trots op was had ik hem hier niet geplaatst) maar ik vind jou tekeningen wel beter.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 12:31
heliojois
heliojois is offline
hoort ze een hazenlip te hebben??/

check eens: http://www.geocities.com/heliojos/
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 12:34
stella
stella is offline
Citaat:
heliojois schreef:
hoort ze een hazenlip te hebben??/

check eens: http://www.geocities.com/heliojos/
hmz, haha nee dat hoort niet, dat lip ga ik wel een keer verbeteren als ik in een creatieve bui ben, zin heb, nix te doen heb en tijd teveel heb.
heb je site gecheckt, vind je schilderijen wel mooi maar ik hou meer van tekeningen die iets voorstellen..met mensen ofzow.
vind ze wel leukmaar het zegt me niet zoveel.

Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 23:14
Verwijderd
beetje groot, heb hem effe verkleind
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010013214

ik vind hem wel mooi maar die onderste lip is erg dik en de wenkbrauwen zijn hoekig, verder vind ik hem mooi hoor

[Dit bericht is aangepast door danique2 (03-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 10:52
aquafemme
aquafemme is offline
Vind hem erg mooi, de ogen zijn erg goed gelukt!
Oud 03-01-2002, 12:06
stella
stella is offline
Citaat:
danique2 schreef:
beetje groot, heb hem effe verkleind
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010013214

ik vind hem wel mooi maar die onderste lip is erg dik en de wenkbrauwen zijn hoekig, verder vind ik hem mooi hoor

[Dit bericht is aangepast door danique2 (03-01-2002).]
dat die lippen zo groot zijn dat hoort zo.
kijk, ik heb een pasfoto van mij met zo'n fotoshop-shit negatief en heel ligt gemaakt zodat je eigenlijk alleen de ogen, stukje neus en beetje lippen zag.
De ogen lijken een beetje op die van mij en de lippen ook...ik heb gewoon grote lippen
ok, ( gelukkig) niet zo misvormt als op de tekening, maar dat die lippen groot zijn hoort dus zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten