![]() |
|
![]() |
http://www.endoria.net/upload/pics/vrouwgezicht.BMP
mwah hij is wel een betje gelukt op zich vinik maar graag jullie meningen ofzow. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vin um eerlijk gezegd ook niet zo mooi
de ogen zijn ongelijk+de wenkbrauwen zijn een beetje *weet geen woord*, de mond is(sorry) naar mijn mening helemaal mislukt en ik denk(!) dat het een neus is wat in het midden zit ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
TUURLIJK NIET ![]() |
![]() |
|
Hee
![]() ik vind de ogen echt heel erg mooi! de neus is ook wel okee! alleen de mond vind ik wat minder, het lijkt net alsof de rechterkant van de bovenlip tien keer kleiner is dan de linkerkant, en de splitsing tussen de linker en rechter kant van de lippen is ook niet goed gedaan. Verder vind ik ook dat je aan de tanden moet werken, maar ik weet hoe moeilijk dat is ![]() Kus-x- Fab!
||
Citaat:
![]() ![]()
|
jah..de oogjes vind ik echt 'de'blikvangertjes van de tekening..en wel mooi...ik kan het ook nie goed zien..zoals het inzijn geheel is..want je moet telkes me da irritande ballikkie bewegen om..het een beetje int geheel in bild tekrijgen..
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
heb je site gecheckt, vind je schilderijen wel mooi maar ik hou meer van tekeningen die iets voorstellen..met mensen ofzow. vind ze wel leukmaar het zegt me niet zoveel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
beetje groot, heb hem effe verkleind
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1010013214 ik vind hem wel mooi maar die onderste lip is erg dik en de wenkbrauwen zijn hoekig, verder vind ik hem mooi hoor ![]() [Dit bericht is aangepast door danique2 (03-01-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kijk, ik heb een pasfoto van mij met zo'n fotoshop-shit negatief en heel ligt gemaakt zodat je eigenlijk alleen de ogen, stukje neus en beetje lippen zag. De ogen lijken een beetje op die van mij en de lippen ook...ik heb gewoon grote lippen ![]() ok, ( gelukkig) niet zo misvormt als op de tekening, maar dat die lippen groot zijn hoort dus zo. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|