Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2004, 21:19
sui
sui is offline
Ik ben al een week of zo aan het overwegen een nape (piercing achteraan in de nek) te nemen.
Na wat opzoekwerk kwam ik te weten dat oppervlaktepiercings over t algemeel soms slecht genezen en er bij slechte plaatsing kans is op afstoting (piercing groeit er gewoon uit).
ik zou een surface bar laten plaatsen, dat is een staafje dat aan de uiteinden 90graden gebogen is en op het uiteinde daar van een bolletje, zodat je enkel twee bolletjes ziet in de nek. ] deze vorm dus, maar dan naar rechts gekanteld of zo...
Aangezien ik niemand kent die zo'n piercing heeft, vraag ik het hier even. heeft er dus iemand ervaring met oppervlaktepiercings, hoe lang heb je die dan al en had je er problemen mee?
thanxxxx
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 21:21
Maarten
Maarten is offline
Als je weet dat er zoveel mogelijke implicaties zijn, waarom echt?

Tis jouw lichaam, maar toch...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 21:23
Hagel
Hagel is offline
Ik heb er geen maar ik heb het er weleens met een piercer over gehad, ik wilde er een in dat keelholletje. Hij waarschuwde me ervoor dat ze soms binnen 2 weken! al kunnen uitgroeien. Maar natuurlijk verschilt dat per persoon.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 21:43
sui
sui is offline
tjah die implicaties hangen af van piercer tot piercer, daarvoor zal ik me zeker informeren vooraf. mijn andere piercings zijn gedaan door een dokter en zijn goed genezen, maar hij doet geen oppervlaktepiercings. die in dat keelholletje zijn meestal gebogen en dan komt er veel spanning op die huid erboven, dus gaat die eronder duwen en die erboven afsterven, zodat de piercing er gewoon uitvalt. met het systeem dat ik uitlegde is daar minder kans voor, maar toch wil ik eerst iemand spreken die er een heeft of zo...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 22:36
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
een excollega van mij heeft tot 3x toe zon ringetje in der hals laten zetten (als kettinghangertje zeg maar) en tot 3x toe zwaar ontstoken en idd gewoon eruit gegroeid..
en ze had nog een achterlijkere piercing tussen dr duim en wijsvinger (jah door die hele lap vlees/spier heen idd) en ook die was zwaar ontstoken madam liep er maanden eigenwijs mee rond resultaat: 2 hele hele hele lelijke lidtekens en vooral in je nek is erg lelijk omdat het een opvallende plek is die meteen zichtbaar is
weet waar je aan begint ik vind het afschuwelijk en t zweren zag er nog afschuwelijker uit
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 22:54
Fade of Light
Fade of Light is offline
Vraag het HIEReens
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 08:50
merijn
merijn is offline
Alle oppervlaktepiercing groeien er op een gegeven moment uit, want.... je huid vervelt en vanaf de buitenkant gaan er dus laagjes huis af en die wordt vanaf binnen weer aangemaakt. Je piercing komt dus steeds hoger te liggen en uiteindelijk valt hij er uit. Dan houd je een litteken over. In dit litteken kan je een nieuwe piercing nemen en hokus pokus pilatus pas.... dan groeit hij minder snel uit. Vraag me niet hoe dat komt, maar het is gewoon zo. Maar goed, wat ik dus maar wilde zeggen: niet alleen piercings in je nek en keelgat groeien uit, maar ook bijvoorbeeld wenkbrauwpiercings (duurt vaak wat langer maar toch)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 10:09
leucomelas
leucomelas is offline
ik heb zon piercing gehad, achterin me nek. *wist nooit hoe het heette* heb hem laten zetten op het festival Shine, deed overigens geen pijn, maar hij was er na een half jaar of eerder al weer compleet uitgegroeid... per maand werd het stukje huid waar ie doorheen zat steeds dunner.... op een gegeven moment was dat velletje zo dun dat ik hem er maar heb uitgehaald omdat ik bang was dat ik het open zou scheuren als ik ergens achter zou blijven haken... twas een geweldige piercing, zoenen in je nek werd opeens veel gevoeliger, maar helaas... heb nu alleen nog 2 littekentjes in mn nek
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 14:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 23-01-2004 @ 22:21:
Als je weet dat er zoveel mogelijke implicaties zijn, waarom echt?

Tis jouw lichaam, maar toch...
Yup.

En dan nog 2 dingen:

1) Ik geloof dat je dit op lifestyle had moeten vragen..?

2) Dat anderen misschien geen problemen hadden, wil nog niet zeggen dat jij ze ook niet krijgt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten