Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2004, 10:50
Marsel
Marsel is offline
Als ik een condoom omdoe dan bedekt ie niet echt verder dan 3/4 ofzo. En mijn vriendin trok me af, maar na een paar minuten scheurde hij gewoon volledig uit. Je moet een puntje over houden, maar dan lukt toch niet als je sex hebt, door het schuiven gaat dat toch weg?..
Maar goed, ik weet dat ik niet echt klein geschapen ben, maar dat ik een condoom niet pas lijkt me heel sterk.
Misschien doe ik wat verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 10:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bij het omdoen moet je het puntje (het reservoir) vasthouden, en hem dan afrollen. Gewoon zorgen dat er geen lucht in het bovenstje puntje zit.

En op een bepaalde manier kun je het condoom toch echt wel goed doortrekken tot ver beneden. De grootte van je penis maakt dan niets uit (behalve het feit dat het condoom dan misschien strak aanvoelt).

Misschien heb je hier wat aan?
Oud 18-01-2004, 10:55
LoveStarLady
LoveStarLady is offline
Moet je grotere condooms kopen, want volgens mij heb je echt een hele grote penis
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 11:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
LoveStarLady schreef op 18-01-2004 @ 11:55:
Moet je grotere condooms kopen, want volgens mij heb je echt een hele grote penis
Ben ik het niet mee eens (ook al maakte je een grapje)

Een condoom heeft een inhoud van 5 liter en past dus letterlijk om elke penis! Het enige nadeel wat jongens met een grote penis er van ondervinden is dat het condoom heel strak zit (of strak aanvoelt).

En als het condoom niet helemaal afrolt dan doe je wat verkeerd. Hou je het reservoir wel goed dichtgeknepen? Rol je het condoom wel af aan de goede kant en niet binnenstebuiten?

En ik geloof dat er ook wel wat techniekjes zijn om het condoom tot helemaal onderaan de penis te krijgen.
Ik kan het helaas niet goed verwoorden
Oud 18-01-2004, 11:48
freakieflower
freakieflower is offline
wij hebben dat dus ook...dat ie vaak scheurt...en volgens mij ligt het wel aan de maat van je geval...want er zit geen lucht in...

dus
Oud 18-01-2004, 14:47
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je gebruikt zeker Durex?

Ik hoorde van mijn vriendin dat Durex eigenlijk helemaal niet zo goed was en vaak scheurde. Ze adviseerde als dat vaak gebeurde, om dan condooms bij de sexshop te kopen per heel veel. Dat is ook nog eens een stuk goedkoper
Oud 18-01-2004, 14:53
AngelLena
AngelLena is offline
Nooit geen problemen gehad met durex... Als je em goed gebruikt scheurt ie niet. En als je vriendin je aftrekt kan ze dat ook zonder een condoom doen hoor. Niets schadelijks aan. Als je dat met condoom doet is het idd 1 verkeerde beweging of 1 misplaatste nagel en 't is over met de pret.

Maar er zijn bepaalde klasses in durex condooms. Als ie strak zit oid kan je denken aan Elite. Die is wat ruimer en zit dan vaak ook comfortabeler. Als een condoom echt te strak zit is de kans dat ie scheurt natuurlijk ook groter. Kan je beter een iets groter maatje kopen.
Oud 18-01-2004, 15:29
Verwijderd
Hebben mijn vriend en ik ook. Hij krijgt hem helemaal goed om, het resevoir zit goed enzo, geen probleem. Maar als we dan een beetje fatsoenlijk seks hebben (dus niets als twee egeltjes) dan knalt dat ding uit elkaar... Echt niet fijn Mja, wij gebruiken dan die Avanti dingen, zonder latex... misschien dat dat het is...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten