Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik zoek dus van dat soort recepten Citaat:
![]() @ katje --> Thanx ![]()
||
Citaat:
Moet je wel verse, zelf geschaafde hebben natuurlijk ![]() Alleen het beste is goed genoeg ![]() Nootmuskaat heeft een stof in zich die heel erg lijkt op een klein broertje van... XTC als ik me niet vergis. Er zijn dus ook mensen die nootmuskaat-intolerant zijn, en als 'reactie' op nootmuskaat dus hetzelfde effect krijgen als ieder mens op XTC zou krijgen. ![]()
|
Oud recept voor absinthe: "30 gram wormwood
8,5 gram hyssop 1,8 gram calamus 6,0 gram melissa 30,0 gram anise seed 25,0 gram fennel seed 10,0 gram star anise 3,2 gram coriander seed Put dry herbs in a large jar., Dampen slightly. Add 600 milliliters of 85-95 percent alcohol. Wine spirits make a better product than pure grain alcohol. Let it steep for serveral days -a week is better- shaking occasionally. Then add 600 mililiters of water and let the whole macerate for another day. Decant off the liquid, squeezing as much of herb as possible. Wet the herbs with some vodka and squeeze again. Recipe should give a little over a liter and a half of green liquor. It must then be distilled, Inferior recipes skit this step, but what they produce is not worthy to be called absinthe. Color the distilate by adding: 4,2 gram mint 1,1 gram melissa 3,0 gram wormwood 1,0 gram cotron peel 4,2 gram liquorice root Let the herbs macerate for another three or four days. Decant, filter, bottlew. You will probably want to carefully add some concentrated sugar cyrup to the blend. The result will be a Swiss style absinthe of about 135 proof. Recipe makes one liter of absinthe. " Fairly Special Muffed Muffins Men neme een normaal muffin-recept (Die van mij heb ik juist aan het vriendje gegeven, en ik heb geen zin om het uit mn'n hoofd op te noemen ![]()
![]() Dit alles gooi je met groots plezier in het heerlijke deeg, met de 3 eetlepels cacao. Nou, mixen, in de vormpjes doen, in de oven gooien en met heel veel mate eten (van drie a vier muffins ben je al behoorlijk apart). 'k heb hier ook nog wel een paar boeken liggen met wat mixen.. ![]()
|
offtopic,
Bij de Tapirapé-indianen, ook in Brazilië, gebruikt de sjamaan tabak om in trance te raken en patiënten te genezen. De behandeling, die bijna altijd plaatsvindt als het donker is, begint als de sjamaan zijn pijp aansteekt. Hij blaast de rook over zijn patiënt en begint grote hoeveelheden rook door te slikken. Hij wordt daar zo misselijk van, dat hij begint te braken. Kreunend en steunend slikt hij zijn braaksel weer door. Ondertussen zuigt hij een paar keer op het lichaam van de patiënt en uiteindelijk spuugt hij al het verzamelde braaksel in een keer uit. Daarin zoekt hij vervolgens het object dat volgens hem de ziekte veroorzaakte en waarvan hij beweert dat het uit het lichaam van de zieke komt. En de patiënt? Die voelt zich vaak een stuk beter. http://www.skepsis.nl/sjamanen.html belgh ![]() ![]()
||
Citaat:
Bij optie 2 zal de patient zich zeker beter voelen na de behandeling ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Heb net een speciale thee gezet (beetje zelf bedacht recept, had al wel is over zulke thee gelezen van de meeting ofzow kweenie meer
![]() Ik heb water laten koken, dat in een kop gedaan. Toen heb ik er 2 eetlepels kattenkruid (catnip) bij gedaan en een halve eetlepel alsem (wormwood). Ik heb het iets langer dan 15 minuten laten trekken. Toen heb ik het gezeefd met koffie filters (2 keer). Toen nam ik een slok en (had het al verwacht) de smaak was mega bitter (door de alsem). Toen heb ik er nog ongeveer 1/2 citroen bij gedaan. Dat hielp best aardig ![]() Ik heb het nu ongeveer 10 min. geleden gedronken en ik voel me wel rustig relaxed en ontspannen. Als ik de effecten sterker worden of als ik nog andere leuke effecten merk zal ik ze wel ff posten. [edit] Het is nu ongeveer een uur later. De effecten zijn niet heel veel sterker geworden. Ik voel me gewoon extreem chill ![]() Het heeft iets weg van licht-stoned zijn
Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 17:48. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Ideeën voor recepten nodig? Vraag ze hier! deel 2 Calyx | 371 | 10-08-2015 21:32 | |
Drugs & Alcohol |
Heroïne op recept in Duitsland. Wammus | 2 | 03-06-2009 09:54 | |
Eten & Drinken |
Ideeën voor recepten nodig? Vraag ze hier! murwari | 500 | 12-10-2008 14:51 | |
Eten & Drinken |
Goed schuimpjes/taai-taai recept gezocht! Poepkind | 14 | 06-12-2004 13:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
recept voor paracetamol bignielz | 13 | 27-09-2004 10:25 | |
Eten & Drinken |
De allerlekkerste recepten ekki | 4 | 14-03-2003 12:50 |