![]() |
||
Citaat:
![]() Creatine is alleen van nut als je aan krachttraining/bodybuilding doet.. het vergroot je spierkracht ofzo voor even zodat je zwaarder kan trainen.. Verder ben je tijdelijk zwaarder doordat het vocht vasthoudt in de spieren.. dus dat gewicht ben je na een paar weken weer kwijt.. Ik neem aan dat de TS weightgainer poeder bedoeld, wat gewoon koolhydraten/eiwit in poedervorm is waarmee je shakes kan maken, om makkelijk wat extra (goede) calorieen naar binnen te krijgen. Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 16:44. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed ontbijten, als je niet van kauwen houdt kun je ook bijvoorbeeld 1 of 2 borden Brinta eten (met suiker en kaneel en rozijntjes erin
![]() ![]() |
![]() |
|
Gewoon veel eten (boterhammen, avondeten etc.) lijkt me gezonder dan aan de chocolade en chips gaan (al zou ik het als ik jou was zeker niet laten liggen als je er zin in hebt).
En misschien wat gaan sporten, geen spinning ofzo, daar verbrand je veel te veel energie mee, maar iets van krachttraining of fitness.
|
Ja ik heb het zelfde probleem, maar eten en dat soort dingen helpt voor geen meter. Ik eet al veel maar ik wordt geen grammetje zwaarder. Ik had wel eens van iemand gehoord dat je dan een gewoon dieet (eentje om af te vallen) moet volgen, omdat je lichaam dan minder vet gaan verbrand en als je dan weer normaal gaat eten word je zwaarder. Dat heb ik nog niet uitgeprobeerd (denk dat het niet veel helpt). Het maakt mij ook niet zo heel veel uit als ik te licht ben
![]()
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik hoor wel vaker dat daarvoor gewaarschuwd wordt bij dieten dat als je opeens weer normaal (dus niet veel) gaat eten dat je dan ook weer aankomt.
|
![]() |
ja, je kan wel noten enzo gaan eten
hele vette dingen dus Maar je hoort toch ook wel eens dat je naast je gewone voeding van die slimfit shakes etc moet eten?? Dat zou erg helpen, schijnt.. Het is denk ik ook effectief als je de hele dag stil zit enz, maar dat is niet echt gezond natuurlijk ![]() hoe veel moet je eigenlijk aakomen?
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik mag er dus volgens mij eerst wel 10 kilo bij hebben. En iemand zei wat over borden brinta enzo, dat hoef je mij dus niet voor te zetten. Ik hoef ook echt geen rozijnen enzo.. Zoals ik in het begin al zei: Ik lus heel erg weinig. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder, mensen die 'heel weinig lusten' zijn meestal grote aanstellers óf hebben een moeder die niet kan koken. Wanneer vind jij dat je iets niet lust, als je het wat minder lekker vindt dan patat of als je er letterlijk van over je nek gaat? |
![]() |
||
Citaat:
over mijn nek ga. Ik weet niet als jij ook naar school gaat, maar als je je brood dan van tevoren maakt is dat MEESTAL gewoon niet te vreten. En ik krijg gewoon niet meer in mijn maag, die zit dan VOL! Ik weet niet als jij dat wel eens hebt, maar ik heb het elke dag! Mijn moeder kan heerlijk koken, maar heb jij dat niet als je iets echt niet lust en zit te kokhalsen boven je bord? Nou ik wel! Ik snap heus wel dat je denkt van dat bestaat niet, maar toch is het zo! Mijn moeder houdt bijna elke dag rekening met het eten voor mij, maar op den duur weet zij het ook niet meer!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ehm, nouja, colleges enzo is net zoiets als school, maar je laat het toch maar een uur of vier in zo'n trommeltje zitten voor je het opeet? Als je het in een zakje doet wordt het inderdaad vies en plakkerig (al zou ik het niet oneetbaar noemen, maar dat is persoonlijk). Ja, dat je maag snel vol zit is lastig - misschien is het dan een idee om gewoon wat váker te eten, als heel veel tegelijk niet lukt. Als je maag snel vol is, dan heb je waarschijnlijk een kleine maag, en dan is-ie ook weer vrij snel leeg, als het goed is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mezelf meestal om toch een paar hapjes te nemen. Ik vind dat brood op school nog maar niks, maar gelukkig gaan ze binnenkort warme broodjes verkopen, hopen dat ik daar dan wat vaker wat van kan kopen. Ik eet al erg vaak op een dag. S'middags om 3 uur meestal extra en sávonds meestal voordat ik naar bed ga nog even... Je moet toch wat proberen...
||
Citaat:
![]() Ikzelf vul mn eten sinds 2 weken aan met weightgainer shakes, die vooral uit koolhydraten bestaan.. en ben al 2,5 kg aangekomen.. zijn te koop bij meeste drogisten, en reformwinkels zoals de tuinen ofzo.. ![]() Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 19:00. |
![]() |
|
Ik zelf doe niks om aan te komen, maare met junkfood help je je lichaam idd niet echt. Ik zou zeggen veel eten maar wel gezond. Wat je normaal als avondeten hebt, doe er een paar scheppen bij ofzo
|
Hey lovekim!
Ik heb hetzelfde probleem als jou...... ik probeer al een aantal jaar dikker te worden ik ben 1.71 en weeg 49 kilo. laats had ik dus ook van die poeder gekocht (creatine) maar ik zal je zeggen het is echt doodzonde van je geld want bij mij is er niet eens 1 kilo bijgekomen. als je zo dun blijft (zoals wij) heeft dat vaak met een te snelle stofwisseling te maken en met een beetje geluk wordt het minder als je ouder word. zoals alle reacties van de mensen hier door je helwmaal vol te eten met chips en hamburgers enz... heeft vaak weinig zin Veel succes! xxx
||
Citaat:
1. als je geen 18 ben, mag je geen spierversterkers gebruiken omdat het je groei beïnvloed, plus dat het vele andere bijwerkingen hebben waar je niet blij van wordt. 2. bodybuilders gebruiken het tijdens het trainen zodat ze meer kunnen tillen, waardoor ze meer spieren krijgen. Als jij met je luie reet op een stoel ligt en je slikt een paar van die pillen dan kom je NIET aan, maar de bijwerkingen krijg je wel Dan vind ik de hamburgers en bakjes slagroom nog een betere manier om dikker te worden ![]()
|
nutricia heeft speciale drank om aan te komen! kweet niet precies hoe het heet maar het bevat per 100 ml ook 100 claoriën (= veel). Bij ons in de apotheek verkopen we het iniedergeval maar ik weet er het fijne niet van!
||
Citaat:
|
Wat dacht je van goed vanille schepijs, in de blender, perzik er bij en dan nog een laag slagroom, blender aan en klaar is je shake
![]() Andere vruchten kunnen ook natuurlijk, maar dat ijs en die slagroom zamen zitten zoveel calorien in dat als je dat af en toe doet het haast wel moet helpen met aankomen. Ik vind het heel lekker in ieder geval, maar ik eet het niet zo vaak want ik wil juist een beetje afvallen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En kun je in de pauze geen gezonde koekjes eten ofzo? Dan hoef je geen (vieze) boterhammen te eten, maar heb je toch wel iets te eten. 'S middags als je dan thuis komt kun je alsnog brood eten en 's avonds dan nog een volle maaltijd. Ga vooral ook op internet op zoek naar recepten die je lekker lijken en leg ze aan je moeder voor. Hoe lekkerder het eten is, hoe meer je ervan neemt (meestal), dus probeer toch iets te vinden wat je lust!
||
Citaat:
Ik kan pas na een uur, anderhalf eten, eerder lukt het me echt niet. Ik kan het natuurlijk wel gaan proberen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Aankomen quintyy | 12 | 07-01-2015 21:24 | |
Muziek |
[hiphop] Macro, Che & DJ Native (aankomende cd) xDisciplex A.D. | 15 | 27-12-2006 17:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Snel aankomen in gewicht en spiermassa Pufsnuivert | 12 | 31-10-2006 19:18 | |
Seksualiteit |
Meiden: voelen aankomen orgasme? carla-tje | 30 | 04-08-2005 14:00 | |
Lifestyle |
Wie is je favo designer voor aankomend winterseizoen??? visionaire | 56 | 13-08-2003 13:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagjes over het aankomen miep | 6 | 22-12-2001 09:28 |