![]() |
|
Haha en wie ben ik om dat te zeggen
![]() ...uhmm de maker ![]() ![]() ---Pussoonluk vind ik dit nie de vetste der geschiedunissen maar haha, ach pff, moe tog wa he--->> http://www.endoria.net/upload/pics/1009795134.psf haha en, domme ik , sja, ik zou nie wete hoe je dat ploatje erin 1 kir op krijgt, dus hier maar weer ut adressetje van Endoowri-ja, en musschien dat R wir iemand is die em er goe opset , alvast budankt dan!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Grappieg wel, van dat Dali, natuurluk! deze munir was een superman, en inspierirent bovendien (wel beetje geldwolf mrja), maar; gejat...uhm nee zeker niet,
Totally 100% zelluf bedacht, elk element heeft een betekenis voor mij en is niet kwakkuloos erges van overgetekent ofzo.als je de schilderijen van Dali goed kent zie je wel dat hij het toch heel anders doet, niet alleen kwa tegniek maar ook zeker de inhout. ik heb nog zo'n 80 van dit soort tekeningen liggen (en 200 minder drukkige) ik zal één keer in de twee of drie weken eentje erop zetten Ik ben nu bezig met Olieschilderen, gewoon wat expierimenteren, maar ik denk dat ik me op de grafische kunst ga storten, als ik 'het potlood' echt meester ben denk ik wel dat ik daar mijn euroows mee kan verdienen, ik voel me daar gewoon beter in, ook het in de drukkerswerold enzo. musschien verandert dat later wel. 18 januwari heb ik toelating-examen voor de KA in Kampen trouwens, is wel spannund. ![]() ![]() doeigg
|
![]() |
|
|