ik weet niet of het zelfkweek is of niet, k kan van iemand kopen, een klein ventje naart schijnt, is pas na vier te bereiken, zit dus op school.
kheb er dus nog geen contact mee gehad.
en 5 joints, is dat dan met lange of korte blaadjes gedraaid?
ik vin op zich 10eu voor 2gram wiet wel een redelijke prijs.
maar het is inderdaad maar net de vraag hoe het gedroogd en geknipt is en of het wel een beetje goed spul is...
Vrij goedkoop vind ik dat zelfs. In de Grass is het 14 euro voor Jack 2 gram.
Bij Muse 5.50 of 6 voor Jack de gram.
Dus die 3 euro scrollock, waar haal je het dan?
Ikzelf haal vrij veel joints uit 2 gram, maar ik gebruik eigenlijk altijd alcohol als ik blow. Versterkt elkaars effect en ik gebruik dan minder van allebei.
eigen teeltje, want dat scheelt je toch een geeltje of een meijer, we worden higher, het maakt ons blijer. en als je gaat vrijen dan blijf je glijen. kings plantage word een ravage, als we hem oogsten, worden we het hoogste. mun plantjes worden dope, mun plantjes worden doper, je kan wel naar de coffeeshop, maar dit is goedkoper.
zeehond23 schreef op 09-01-2004 @ 14:50: toch wel aan de dure kant (vin ik)
bij ons in de shop is 2 gram 11.50, en daar worden we zeker niet mee genaaid, want we weten ook wel dat het bij de smokey's 10 euro is, maar dat spul is gewoon zo chill, maar waarom is 10 euro aan de dure kant, wiet is tog gewoon iets watje in de shop haalt en eigenlijk praktisch nooit meer op straat, en in de shop is t tog vaak 10 euro e.d.
20-01-2004, 20:12
Verwijderd
dude, bij Waterworld is ut 11.50 voor 2.5 gram en is dus nog goedkoper dan 5 euro de gram.
20-01-2004, 20:19
Verwijderd
ja ik wist dat er wat achter de komma stond, maar t leek mij verwaarloosbaar, maar goed my bad
fishy_NL schreef op 20-01-2004 @ 20:45: bij ons in de shop is 2 gram 11.50, en daar worden we zeker niet mee genaaid, want we weten ook wel dat het bij de smokey's 10 euro is, maar dat spul is gewoon zo chill, maar waarom is 10 euro aan de dure kant, wiet is tog gewoon iets watje in de shop haalt en eigenlijk praktisch nooit meer op straat, en in de shop is t tog vaak 10 euro e.d.
Nou, voor 2 gram betaal ik 7 euro...