Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het wel eens meegemaakt, omdat 1 vriendin van mij ongeveer dezelfde smaak heeft als ik. Maar zij durfde op 'm af te stappen en ik niet. Ze heeft toen wel van tevoren aan me gevraagd wat ik ervan zou vinden als ze dat deed, en dat vond ik wel goed. Uiteindelijk hebben ze nog wel een tijd met elkaar gehad, maar het is wel uit.
Bij andere vriendinnen heb ik dat probleem gelukkig niet. Voor een keer is het niet zo heel erg, maar als het nou heel vaak zou gebeuren of een vriendin zou gewoon op 'm afstappen zonder het tegen me te zeggen, dan zou ik het wat minder vinden. Ik zou er geen vriendschap voor op het spel gaan zitten, dus ik zou nooit op iemand afstappen die een vriendin van me ook leuk vindt als zij het er niet mee eens is. |
![]() |
|
Mwa ik win toch wel
![]() Maar nee het ligt eraan... als ik iemand echt lange tijd al leuk vind, en m'n vriendinnen weten dat.. Dan vind ik het niet zo tof als een vriendin ook opeens achter hem aan gaat. Maar als het tijdens een avondje uit is, kan het me echt niets schelen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Van tweede naar eerste viool Verwijderd | 0 | 06-03-2006 18:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Heeft god ons gemaakt of wij hem? Blues | 100 | 01-01-2005 04:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Azalea Femme-Fatale | 2 | 29-11-2003 18:57 | |
Verhalen & Gedichten |
de vortex van urbaan (deel1) combinatorman | 5 | 29-05-2003 18:28 |