Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2004, 19:48
Verwijderd
je bent gezellig met een vriend of vriendin aan het kletsen over die ene superleuke jongen of dat ene superleuke meisje... en op eens heeft die vriend/vriendin van je ook wel een oogje op diegene! Daar kun je dan nog wel mee leven. Maar wat nou als die vriend(in) achter jouw prooi aan gaat en contact met diegene probeert te leggen... wat dan? kun je daar tegen? word je jaloers? word je boos? verbreek je de vriendschap? maak je er een compititie van? of kan het je niets schelen en hoop je dat je vriend(in) succes zal hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2004, 19:49
*Madel*
*Madel* is offline
Ach, zal er hoogstens eens een opmerking over laten vallen. Maar als hij / zij denkt dat hij / zij meer kans maakt dan ikke, laat ik het gewoon lopen. Des te harder kan ik lachen als het op niets uit blijkt te lopen
Oud 11-02-2004, 20:02
Verwijderd
Ligt eraan.

Het kan heus wel eens voorkomen dat een vriendin van mij op dezelfde jongen valt, maar als het vaker voorkomt (bij dezelfde vriendin dus) dan vind ik het wel vervelend. Kheb dan meer het idee dat ze me dan na-aapt en hem ook alleen leuk vindt omdat ik hem leuk vind.

Alleen, kweet niet hoe ik daarmee om zou gaan. Zou het wel vervelend vinden, maar weet niet wat ik zou doen. Moet eerst een keer voorkomen denk ik. :\

Edit: Ik zou er denk ik geen competitie van maken, dat draait meestal uit op van die belachelijke (genante) situaties
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:16
Verwijderd
zou t alleen maar leuk vinden eigelijk
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:35
Luna
Luna is offline
hmmja, dat is vervelend. Ik heb dat wel een beetje met een meisje dat ik ken, we vinden dezelfde jongen leuk en dat is irritant. Maar aangezien ik geen zin heb in competitie en mn relatie nog niet zo lang uit is heb ik geen zin om er moeite voor te doen, zo leuk vind ik hem nou ook weer niet. Ik hou niet van dat concurreren tussen meisjes dus ik ga er geen werk van maken. Ten tweede, als hij een van beiden leuk vindt dan heeft het voor de ander toch geen zin om erachteraan te gaan. Ik zie het wel, ben zoiezo geen persoon om hard achter een jongen aan te zitten ofzo..
Oud 11-02-2004, 20:35
Prune
Prune is offline
ik heb met mij vrienden een hele goed afspraak gemaakt....wie haar eerst ziet, mag het proberen...en als dat niet lukt dan is je kans verkeken, en dan mag de ander het proberen
Oud 11-02-2004, 20:44
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik zou het er heel erg moeilijk mee hebben als een vriendin op de jongen valt (en contact zoekt met) die ik al een jaar leuk vind
Ik zou het op dit moment niet kunnen hebben, maar dat weten mijn vriendinnen ook

Maar anders.. ja.. het is jammer, maar dan mag de jongen kiezen
Oud 11-02-2004, 20:45
miro
miro is offline
T ligt eraan. Als t allemaal niet zo serieus is (gewoon een leuke knul op stap) dan hou ik wel van een competitie

Als ik serieus verliefd zou zijn zou ik t wel erg vinden. Maar aan verliefdheid valt niks te doen lijkt me zo. Ze zou er iig niet onder mijn neus achteraan moeten gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 13:49
Verwijderd
Als die jongen haar wel leuk vindt en mij niet, dan kan ik daar toch niets aan doen, dan is dat nu eenmaal zo; als zij niet achter hem aan zou gaan, zou ik 'm alsnog niet kunnen krijgen. En als die jongen mij wel leuk vindt en haar niet, dan doet het er ook niet toe of ze achter hem aan gaat. En als die jongen ons allebei even leuk vindt, dan is hij dus op geen van beiden echt verliefd en hebben we allebei pech gehad. Dus wat doet het er toe?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 16:48
Susanne
Susanne is offline
Maakt mij eigenlijk niets uit, vriendschappen verbreken om dit soort dingen zou ik echt zoooo shortminded vinden, maargoed.. ik ga uit omdat ik het gezellig wil hebben, dan heb ik geen zin en tijd om me druk te gaan maken om zo'n knulletje.
Hetgeen waar ik naar op zoek ben, kom ik toch niet tegen in 'n café/discotheek i guess

Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 16:53.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 02:58
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
bertbart schreef op 11-02-2004 @ 20:48:
je bent gezellig met een vriend of vriendin aan het kletsen over die ene superleuke jongen of dat ene superleuke meisje... en op eens heeft die vriend/vriendin van je ook wel een oogje op diegene! Daar kun je dan nog wel mee leven. Maar wat nou als die vriend(in) achter jouw prooi aan gaat en contact met diegene probeert te leggen... wat dan? kun je daar tegen? word je jaloers? word je boos? verbreek je de vriendschap? maak je er een compititie van? of kan het je niets schelen en hoop je dat je vriend(in) succes zal hebben?
Ik kan daar op zich niet tegen nee, en ik word dan ook jaloers. Echter ik zal wel altijd toegeven dat ik jaloers ben. Ook als ik zeg dat ik niet jaloers ben, dan ben ik het ook niet. Boos worden kan idd ook, maar dat is meer het gevolgd van de jaloersheid dan van hetgeen gebeurd is op zo'n moment. Een competitie zal ik het er zeker niet van maken en de vriendschap zal ik ook niet verbreken, maar ik kan wel de vriendschap op een lager pitje zetten, totdat die vriend zich realiseerd dat het niet helemaal is gelopen als de bedoeling was. Echte vrienden vergeven elkaar veel.
Oud 13-02-2004, 07:17
Verwijderd
Prooi??? ik vind dat een beetje denigrerend, maar ik zou er geen moeite mee hebben, hij doet zijn best maar, in de meeste gevallen kan ik niet versieren, omdat ik daar te suf voor ben....
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 07:40
Verwijderd
ik win toch wellll
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 08:36
Verwijderd
Ach, een beetje 'strijd' mag wel, mits het om het meisje blijft gaan, en niet om het strijden.

En als de betreffende vriend telkens het meisje leuk vind, nadat IK haar heb 'uitgekozen' wordt het wel redelijk storend.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 13-02-2004 @ 08:17:
Prooi??? ik vind dat een beetje denigrerend, maar ik zou er geen moeite mee hebben, hij doet zijn best maar, in de meeste gevallen kan ik niet versieren, omdat ik daar te suf voor ben....
o god, ben jij ook al zo'n oprah-kijker?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 12:34
Verwijderd
Ik heb het wel eens meegemaakt, omdat 1 vriendin van mij ongeveer dezelfde smaak heeft als ik. Maar zij durfde op 'm af te stappen en ik niet. Ze heeft toen wel van tevoren aan me gevraagd wat ik ervan zou vinden als ze dat deed, en dat vond ik wel goed. Uiteindelijk hebben ze nog wel een tijd met elkaar gehad, maar het is wel uit.
Bij andere vriendinnen heb ik dat probleem gelukkig niet. Voor een keer is het niet zo heel erg, maar als het nou heel vaak zou gebeuren of een vriendin zou gewoon op 'm afstappen zonder het tegen me te zeggen, dan zou ik het wat minder vinden. Ik zou er geen vriendschap voor op het spel gaan zitten, dus ik zou nooit op iemand afstappen die een vriendin van me ook leuk vindt als zij het er niet mee eens is.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 17:01
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 13-02-2004 @ 12:59:
o god, ben jij ook al zo'n oprah-kijker?
Oprah > DrPhill
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 17:15
Roos
Roos is offline
Mwa ik win toch wel

Maar nee het ligt eraan... als ik iemand echt lange tijd al leuk vind, en m'n vriendinnen weten dat.. Dan vind ik het niet zo tof als een vriendin ook opeens achter hem aan gaat.

Maar als het tijdens een avondje uit is, kan het me echt niets schelen
Reageren

Regels voor berichten