Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het niet moeilijk mijn bi-seksualiteit te accepteren. Ik zie het veel meer als een toevoeging dan als iets wat een probleem zou zijn ..
|
Verwijderd
|
Hmz, als ik lesbisch zou zijn, zou ik er wel moeite mee hebben om het te accepteren, voor mezelf niet zozeer als wel om de buitenwereld (zwak, zwak, ik weet het...)
Bi maakt mij niet uit, heel kleine kans dat ik dat ben, maar dan nog. In mijn omgeving zou ik er totaal geen problemen mee hebben, juist cool ![]() |
![]() |
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=38245
Ikzelf ben dus bi en ik heb er absoluut geen problemen mee, ik vind het HEERLIJK. Mijn omgeving vindt het ook alleen maar leuk, en daar ben ik blij om, hoewel ik dat ook gewoon van ze verwacht. Anders hoeven ze voor mijn part ook niet in mijn omgeving te zitten. Ik heb er dus nog nooit problemen mee gehad en ik verwacht ook niet dat ik ze zal krijgen. En als het wel gebeurt, trek ik me er niets van aan. Mollusc |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() -xxx- Blackdolfin |
![]() |
|
![]() |
ik weet zeker dat als ik met iemand van het zelfde geslacht thuis kom, het huis te klein is. mijn vader heeft een iets tegen homo's en dus neem ik aan ook tegen lesbi's
ik zelf heb er helemaal niet op tegen als mensen het zijn, en sluit ook niets uit...
|
Verwijderd
|
Ik zou het zeker kunnen accepteren, als het zo is, dan is het maar zo. Zelf heb ik een tijd gedacht bi-seksueel te zijn, ik werd namelijk verliefd op mijn beste vriendin (en zij ook op mij). Ik was toen 14, en ontmoette toen een heel erg lieve jongen. Mijn god, wat werd ik verliefd. De relatie met mijn vriendin was vrij open, we wisten het allebei nog niet precies zeker (dus of we écht verliefd op elkaar waren, of elkaar gewoon onwijs aardig vonden). We hebben er heel lang over gepraat, en uit eindelijk zijn we me onze relatie gestopt. Ik heb nu met een heel lieve jongen, en denk eigenlijk dat ik 'gewoon' hetro ben en mijn vriendin van toen erg aardig vond (we zijn nooit verder gegaan dan zoenen overigens).
Ik zou het ook goed kunnen accepteren als iemand uit mijn omgeving het zou zijn. Laatst hoorde ik van een goede vriend, dat hij op jongens valt (hoewel ik zoiets eigenlijk al dacht). Ik kan nog steeds erg goed met hem op schieten, maakt me echt niets uit. Waarom wel, eigenlijk? Het blijft toch dezelfde persoon? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
[QUOTE]Milyssa schreef op 03-04-2002 @ 15:39 :
[B]Zou jij het makkelijk kunnen accepteren als je het zou zijn? En om welke reden wel of niet? Om jezelf of om je omgeving? weet ik niet om mezelf denk ik van andere mensen uit me omgeving ja waarom niet ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik vind mijn geaardheid stom. Verwijderd | 24 | 10-10-2011 17:07 | |
Liefde & Relatie |
lesbisch :-( saartje 88 | 76 | 21-09-2006 22:17 | |
Seksualiteit |
Homo, Bi Of tog Hetero? miss_brit15 | 41 | 06-03-2006 19:42 | |
Liefde & Relatie |