![]() |
|
Aangezien Chimera en Dobermann kritiek op mijn forummoderatiekwal9iteit hebben. Zie:
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=5 Maar zij liever daar de discussie houden over mij in plaats van een nieuwe topic aan te maken, zodat het daar niet teveel off-topic gaat. Doe ik t wel voor hun. Bij deze dus. Geef je mening.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij denk je dat ik het heb over sociale communicatie oid.. En dat ik jou een aap vind wil niet zeggen dat ik slecht ben in communiceren ![]() |
![]() |
|
Ja, ik denk dat je het prima doet. Ik hou nou niet al je posts in de gaten, maar als er iets niet goed zou gaan en ik zou het tegenkomen zou het me zeker opvallen. Niets gezien, niets aan de hand.
Overigens, na een paar klachten heb ik laatst ook de mening van alle fb's etc gevraagd, lees dat topic eens na en kijk naar de adviezen. Overigens, over je gelijk krijgen; dat probeert iedereen. Je hebt groot gelijk dat je opkomt voor je eigen standpunten en zolang je je daar goed bij voelt moet je het ook lekker blijven doen. Het probleem is alleen dat sommige mensen denken dat forumbazen verwachten dat ze waarde hechten aan de mening van fb's als het niets met modereren te maken heeft. Dat gaat een beetje te ver. Dat moeten die mensen dan maar in zien, dat betekent niet dat jij niet mag discussiëren. Goed topic. Er zijn natuurlijk maar een paar leden op het hele forum die niet kunnen waarderen dat je de kritiek die ze geven niet zomaar slikt maar eens aan de kaak stelt. ![]()
|
Een naaktfoto van je zou mij een goed argument zijn in te stemmen met hun ongelijk.
![]() ![]() Nee, even serieus, ik heb nooit problemen met je gehad. Ik kom om eerlijk te zijn vrij weinig op N&A maar op F&L doe je het gewoon goed. Bovendien vind ik dat je een intelligente forummer bent die ook persoonlijk erg actief is op de vlakken van de fora die zij modereert, hetgeen mij sterkt in mijn mening dat jij nog voor lange tijd forumbaas moge zijn! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zelfs het werken van het objectieve enen en nullen werk lukt niet, omdat de postings niet zo gemaakt zijn hiervoor. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt gewoon geen objectieve maatstaven formuleren die in álle gevallen áltijd precíes zo zijn als je wilt. Dat is in een wet ook onmogelijk. Een wetgever kan onmogelijk een wetsbepaling zo maken dat hij álle gevallen áltijd precíes goed bestrijkt. Als dat zo was, konden we wel recht laten spreken door computers.
Alles draait, zowel bij rechtspreken als modereren, om het objectiveren van naar hun aard subjectieve feiten. Dat is gewoon heel erg moeilijk, daarom is discussie nodig. Recht wordt bijgesteld en staat ter discussie, modereerbeleid ook, dat is alleen maar goed. Op grond van incidenten de vraag stellen of iemand wel of niet capabel is, lijkt me nogal voorbarig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Topics met discriminerende inhoud ontaarden sowieso vaak in nietszeggende persoonlijke aanvallen en het standaardgewauwel, dus geen probleem als die gesloten worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zou zeggen, je bent niet voor niets tot fb aangesteld, je pakt problemen goed aan in mijn ogen en ik heb tot nu toe iig nog niets gezien waardoor ik zou denken dat je niet goed genoeg zou zijn...
Wat me wel opvalt trouwens is dat het meestel dezelfde personen zijn die over het beleid of over fb's klagen... Dan ga ik me afvragen wie de boel nou te serieus neemt...
|
Verwijderd
|
Gatara, stel je niet zo enorm aan zeg. Nergens heb ik jouw huidige forumbaasschap betwist of aangevallen --als jij dat op weet te maken uit 't discriminatie-topic mis je mijns inziens behoorlijk wat inzicht--, mijn kritiek was louter gericht op jouw mening ten aanzien van mogelijk politiek incorrecte grappen en hoe daar mee om te gaan als forumbaas zijnde in een hypothetisch nieuw forumbaasstelsen door mij gegeven.
In plaats van daar serieus op in te gaan, ga je nou hier als een klein kind staan jammeren dat niet direct zijn zin krijgt, in de hoop medestanders te vinden ofzo? Wat is nou de bedoeling van dit draadje, meid? Wil je een squad mensen die gaan cheerleaderen voor je? Ik heb nooit de intentie gehad jouw huidige forumbaasschap te ondermijnen of aan de kaak te stellen. Maar goed, jij schjint er heilig van overtuigd te zijn van wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: