![]() |
|
Ja! Ik wilde dus ook gaan fitnessen na de kerstvakantie.
Maar, ik heb nog geen goede sportschool kunnen vinden. Ik wil m'n 'buikje' weg en wat aan m'n conditie doen, want ik zit nog wel op hockey, maar daar heb je een winterstop van ongeveer 4 maanden. Dus dat is niet echt lekker voor m'n conditie, die dropt weer meteen naar 0.
||
Citaat:
2) nee 3) Het resultaat is sterkere bovenbeenspieren, aangezien ik die voornamelijk train. Dat is ook waarvoor ik ben gaan fitnessen. Daarnaast zijn m'n armen ook wel ietsje sterker, maar veel meer resultaat is d'r niet. Daarvoor ga ik natuurlijk ook te weinig en m'n bedoeling was puur m'n bovenbenen sterk maken.
|
1) Ik ga nu al bijna drie jaar na de sportschool. Ik train ong. 1,5/2 uur per keer en ga min. 1x per week. (groepslessen fitness zoals spinning en bodypump niet meegerekend, aangezien ik dit beiden ook 1x per week doe)
2) Nee 3) Het resultaat is een veel betere conditie, een strakker buikje en sterkere armen en benen. Ik train alles, maar hierbij zie je gewoon het meeste resultaat. Ik ben er best tevreden mee.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ok, dan is het al heel wat begrijpelijker. Fitness is inderdaad niet echt verschrikkelijk boeiend. Ik vind het wel grappig omdat je verstand gewoon op nul zet en bezig bent je grenzen te verleggen. Een soort strijd met jezelf.
Daarnaast als je echt lang rent dan krijg je allemaal endorfines in je bloed en dat is best lekkah ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook op me 15e begonnen.Eerst ging ik soms wel 5x per week.Aan het begin schoot ik omhoog tot ik sommige dingen tot rond de 65 kilo kon.Maar omdat ik(denk ik ) te veel trainde(en te snel te zwaar) en te jong was kreeg ik toen erg last van me rechterschouder en ik kan dus ook niet meer bankdrukken nu.Ik zit nog steeds niet op het niveau wat ik toen had dus als je begint, niet te snel te veel willen en blijf regelmatig gaan want ik de vakantie ofzo heb je soms geen zin om te gaan maar als je 2 weken nix doet merk je dat je weer 3 weken bezig bent om dat in te halen.Verder het resultaat.Me buik is iets gespierder maar niet heel veel,borstspieren zijn wel veel groter geworden en armspieren een beetje.
zozo
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Nahh, ik ga fitnessen met de zus van me ex.. (Hóe slim..) En das stukken gezelliger!
|
Ik fitness al 15 maanden 3 keer per week. Ik was heel droog waardoor vetverbranding niet nodig was.
Als je droog bent dan heb je geen vet en zie je de spieren sneller opkomen. Ik ben blij met het resultaat. Gebruik geen supplementen, is slecht voor me. Ik wil alles uit mn voedsel halen. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind fitnissen echt geen reet aan! en als je begint... veel mensen gaan 5 x per week naar de sportschool meteen.. dit is onwijs slecht voor je spieren... daar moet je echt op letten.. je moet ze rust geven! dus ga maar 2 of 3 x per week...
Ik doe 2 x per week aan boksen en 1 x bodypump... Echt boksen is echt supergaaf.... echt je zweet in geen andere les meer dan bij boksen... je krijgt onwijs snel gespierde armen... ok bij vrouwen moet het niet TE erg worden.... en bij ons doe je ook veel buikspieroefeningen als warming up. .en opdrukken... ik kan iedereen echt aanraden doe een x mee met boksen! het is leuker dan je denkt!!... En voor de meiden ... tis erg handig voor als je word lastig gevallen ![]() ![]() en je moet echt geen rare dingen gebruiken.. op de natuurlijke manier weet je dat er niets mis kan gaan.. het beste is goed eten en goed slapen.... |
![]() |
||
Citaat:
Ben begonnen met fitness om m'n spieren sterk te maken ivm blessures, maar vond/vind het ontzettend saai. Een beetje voor je uitrennen/fietsen en saaie oefeningen doen ![]() Daarom stop ik dan ook binnenkort. Ga kijken of zwemmen me wat meer ligt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en bij welke sportschool ga jij dan?? ik doe het dus nog niet omdat ik te jong ben maar ik zit een half uurtje per dag op de hometrainer, in de vakantie wordt ik 15 dus dan ga ik denk ik ook beginnen.
||
![]() |
Citaat:
Over die creatine ik heb er ook over gedacht om het te gebruiken een vriend van me deed het ook en mensen die het gebruiken zeggen dat het goed werkt en je er oo gespierder uitziet omdat je spieren meer vocht opnemen.Maar het is nog steeds niet 100% duidelijk of het wel of niet schadelijk voor je lichaam is op korte of lange termijn en of je lichaam ophoudt met het aanmaken van creatine als je te lang gebruikt. Ze zeggen ook dat het alleen werkt als je heel intensief traint, zeker 4 keer per week tot het uiterste gaat.En gebruik je vloeibare of vaste creatine en hoeveel.
|
Ik zit nu ongeveer 1 jaar op fitness en ik vind het nog steeds erg leuk. Ik gebruik geen voedingssuplementen. Ook met het resultaat ben ik best tevreden. Je merkt echt dat je conditie beter wordt en dat je, naarmate je langer bezig bent, je ook steeds meer kracht etc. krijgt. Voor de rest vind ik het bij fitness erg handig dat je zelf kan bepalen hoe lang je iets doet en hoe zwaar je dat maakt. Je bent dus eigenlijk 'afhankelijk' van jezelf.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik fitness nou een half jaar... en ga al ongeveer 4 maanden 1 a 2 keer naar de sportschool. Thuis doe ik ook af en toe wat met gewichten...
Ik train vooral mijn bovenlichaam...daar ik met 1 a 2 uur naar school fietsen per dag mijn onderlichaam al genoeg train. Ik gebruik geen voedingsupplementen, ik moet er echt niet aan denken...
||
Citaat:
de man in de sportschool zei dat het om je bouw ging.. weet iemand wat hiervan waar is?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wat is jullie mening over Fitness? Kim Verbeek | 24 | 05-07-2012 15:39 | |
Vrije tijd |
Fitness ADO070 | 8 | 09-11-2011 16:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Fitnessen in Utrecht (Fitness First, David Loyd) Verwijderd | 11 | 04-02-2009 15:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Fitness] Fitness Pump LexCi | 24 | 20-04-2006 10:11 | |
Vrije tijd |
Favo fitness apparaat? Stier17 | 13 | 17-03-2002 21:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
fitness apparaten.. Penelopeia | 4 | 06-01-2002 20:31 |