Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2003, 15:54
klaartje101
klaartje101 is offline
Ik was zaterdag uit geweest in The Jam in Utrecht(was héél gezellig). Dat was de eerste keer dat ik sigaretten tegen me aan kreeg, en dat deed pijn! Ik snap niet dat mensen gaan roken onder het dansen. Doe dat lekker aan de bar waar je geen mensen kan pijnigen.
Hebben jullie er ook last van? Of ben ik de enige?

van mij mag het verboden worden, roken onder het dansen
Advertentie
Oud 22-12-2003, 19:11
rodina
rodina is offline
Martellen.
Oud 22-12-2003, 19:13
Verwijderd
ja zwaar irritant is dat
dan zit er weer een brandgaatje in je trui ofzo
maar, ik was zaterdag naar infected grooves en daar werd opvallend weinig gerookt alleen had iedereen van die grote pupillen
Oud 22-12-2003, 21:50
geen punt.
geen punt. is offline
Gat in nieuwe broek, heerlijk is dat...

Het is niet alleen irritant en kostbaar, maar mensen staan ook nog eens gigantisch voor lul, dan hebben ze dat kankerstokje zo naast hun heupen hangen en dan maar draaien met die heupen en het kankerstokje maar heen en weer gaan... tja, echt geen gezicht
Oud 22-12-2003, 22:06
Ditchie
Ditchie is offline
Ja, irritant, eveneens boogie-woogie pasjes..
Oud 22-12-2003, 23:15
Verwijderd
De kans op brandgaatjes is ook minder als je niet met je geile zelf tegen iedereen aan gaat staan rijen op de dansvloer.
Oud 23-12-2003, 08:31
Verwijderd
volgens het sociale hygiene boek mag het ook eigenlijk niet....evenals drinken op de dansvloer...of niet mogen...het kan gevaarlijk zijn...

sinds ik niet meer rook vind ik het eigenlijk ook strontirritant dat mensen lekker met hun peuken lopen te zwaaien...maar toen ik rookte eigenlijk ook wel...

of stilstaan op de dansvloer...
maar das niet het onderwerp...
Oud 23-12-2003, 08:53
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-12-2003 @ 00:15:
De kans op brandgaatjes is ook minder als je niet met je geile zelf tegen iedereen aan gaat staan rijen op de dansvloer.
Jahoor, geef de ander maar weer de schuld
Oud 23-12-2003, 10:12
Studentje
Studentje is offline
Op een echt volle dansvloer kun je inderdaad beter niet roken en ook niet drinken. Maar als het niet overvol is moet het alletwee wel kunnen, vind ik. Gewoon een beetje opletten.
Oud 23-12-2003, 16:17
Verwijderd
niet boeiund
Oud 23-12-2003, 16:33
Mindfields
Mindfields is offline
Nee, geen last van.
Oud 23-12-2003, 16:46
Megadeth
Megadeth is offline
Roken op de dansvloer is idd irritant. Niemand zit te wachten op brandplekken in zijn / haar kleding en die stank van het roken de dag erna.. blegh.. en als ik merk dat ik door iemand's sigaret of whatever een gat in m'n kleding krijg dan gaan ze neer. (Gewoon 1-1 pit )
Oud 23-12-2003, 16:48
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Persoonlijk vind ik het irritanter om een half glas bier over me heen te krijgen... Die kans is ook groter.
Ik vind dat mensen maar niet meer met bier in een discotheek mogen lopen.
Oud 23-12-2003, 17:51
Verwijderd
Zonder bier en zonder peuken? wtf een disco is er om gezellig biertje te drinken/peukie te roken.
Ik bedoel al heb ik toevallig net een vol biertje ga ik heus niet aan de kant blijven zitten als er net toevallig een chill nr komt.
En als je gewoon een btje oplet valt dat heus wel mee dat je een peuk tegen je arm krijgt of bier over je heen krijgt...

ik bedoel de persoon met bier en peuken moet opletten he...
Oud 23-12-2003, 18:34
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
omajunk schreef op 23-12-2003 @ 18:51:
Zonder bier en zonder peuken? wtf een disco is er om gezellig biertje te drinken/peukie te roken.
Ik bedoel al heb ik toevallig net een vol biertje ga ik heus niet aan de kant blijven zitten als er net toevallig een chill nr komt.
En als je gewoon een btje oplet valt dat heus wel mee dat je een peuk tegen je arm krijgt of bier over je heen krijgt...

ik bedoel de persoon met bier en peuken moet opletten he...
Het was maar een grapje eigenlijk.
Hm ik kan het me voorstellen dat iemand zich eraan kan ergeren, maar zovaak gebeurt het nou ook weer niet. Als iemand per ongeluk bier over mn shirt morst of mn arm raakt met een peuk is het ook ff een schouderklopje en weer doorgaan met je vermaken.
Oud 23-12-2003, 19:40
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
ik ga in een cafe werken en dan een rookvrije werkplaats eisen...
Oud 23-12-2003, 21:29
sorry
sorry is offline
ik vind het erger als iemand over je heen kotst dan dat iemand perongeluk een peuk tegen je aan zet
Oud 23-12-2003, 21:40
blackfairy
blackfairy is offline
t is irritant als t druk is en er toevallig iemand in je buurt staat die ongecontroleert met een peuk staat te zwaaien.. maar als je gewoon tactisch die peuk vasthoud zodat je zorgt dat er niemand tegen aan kan lopen...
same shit met je glaasje drinke..als je gewoon normaal je glas vasthoud kan hooguit de schoen van een ander een spatje opvangen...

ennuh als t bij mij gebeurd kan ik er echt niet mee zitte.. k sla die ander niet voor ze bek ofzo shit can happen weetje.. als je niet wilt dat dat soort dingen gebeuren moet je thuis op je veilige bank blijven zitten..

maar ik kan me opzich wel inleven in de mensen die t vervelend vinden
Oud 23-12-2003, 22:56
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 23-12-2003 @ 17:48:
Persoonlijk vind ik het irritanter om een half glas bier over me heen te krijgen... Die kans is ook groter.
Ik vind dat mensen maar niet meer met bier in een discotheek mogen lopen.
Dit ijl je alleen op omdat je zelf kanker tussen je vingers hebt
Oud 23-12-2003, 23:15
vixen
vixen is offline
Citaat:
klaartje101 schreef op 22-12-2003 @ 16:54:
Ik was zaterdag uit geweest in The Jam in Utrecht(was héél gezellig). Dat was de eerste keer dat ik sigaretten tegen me aan kreeg, en dat deed pijn! Ik snap niet dat mensen gaan roken onder het dansen. Doe dat lekker aan de bar waar je geen mensen kan pijnigen.
Hebben jullie er ook last van? Of ben ik de enige?

van mij mag het verboden worden, roken onder het dansen
the jam is leuk ja, vooral met schoolfeesten. En nee, ik heb nooit last van sigaretten.
Oud 24-12-2003, 08:39
klaartje101
klaartje101 is offline

--------------------------------------------------------------------------------

Nou ik liep langs die mensen heen, en hun maakte opeens een armbeweging tegen die van mij aan.

En ja natuurlijk is het gezellig om wat te drinken en te roken maar dat kan ook aan de bar.
En als je gaat dansen doe je dat zonder een peuk en een glas in je hand!
Als je glas nog niet leeg is wacht je nog ff een nummer
Oud 24-12-2003, 12:55
Verwijderd
ja voor jou zeker
Oud 24-12-2003, 13:02
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
heel irritant. Ik heb nog steeds een litteken op mn hand omdat iemand dacht dat 't een asbak was
't zijn ook altijd van die dezelfde types. Als je tijdens 't dansen rookt, lijkt me dat niet omdat je 't lekker vind, meer omdat je je anders geen houding weet te geven. Als je wilt roken omdat je daar zin in hebt, ga je toch ff stil staan, aan de bar ofzo.
Oud 24-12-2003, 13:09
Verwijderd
sinds wanneer ken je alleen stilzittend roken?
Oud 24-12-2003, 13:13
Kazanka
Kazanka is offline
Liever een peuk dan een vadsige levensvorm.
Oud 24-12-2003, 13:22
Megadeth
Megadeth is offline
Of stop gewoon met roken, het is toch nutteloos.
Oud 24-12-2003, 15:29
klaartje101
klaartje101 is offline
ja voor jou zeker

Waar heeft dit betrekking op?

En roken is zeker NUTTELOOS!
Oud 24-12-2003, 18:05
Verwijderd
Citaat:
klaartje101 schreef op 24-12-2003 @ 16:29:
ja voor jou zeker

Waar heeft dit betrekking op?

En roken is zeker NUTTELOOS!
Citaat:
Oud 24-12-2003, 18:34
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
klaartje101 schreef op 24-12-2003 @ 09:39:

sorry hoor maar dit vind ik echt de allergrootste onzin..

volgens mij is de bar niet om snel je glas achterover te gooien, en volgens mij is een discotheek om in te dansen toch..

als t je allemaal zo dwars zit moet je naar de eigenare gaan klagen dat er een rook en drink verbod op de dansvloer moet kome... en ik geef m gelijk als ie je hard uitlacht...

btw.. dit is niet persoonlijk hoor
Oud 24-12-2003, 21:28
Ramble On
Ramble On is offline
Ik rook zelf, maar ik ga nooit staan dansen met een peuk in mn hand. Sowieso zoek ik altijd een beetje een rustig plekje op in de discotheek als ik wil roken, als het echt heel druk is loop ik gewoon even naar de gang ofzo.
Ik weet hoe irritant het is als je in een overvolle zaal tussen de rokende mensen staat en telkens op moet letten of je geen brandende peuk tegen je arm aankrijgt.
Oud 25-12-2003, 15:01
klaartje101
klaartje101 is offline
Ik rook zelf, maar ik ga nooit staan dansen met een peuk in mn hand. Sowieso zoek ik altijd een beetje een rustig plekje op in de discotheek als ik wil roken, als het echt heel druk is loop ik gewoon even naar de gang ofzo.

Oud 25-12-2003, 17:39
ratonita7
ratonita7 is offline
Héééél irritant is dat, ik heb al 2 keer een brandwonde gehad op mijn arm omdat een roker het nodig vond om lustig met zijn armen te staan zwieren, en er zitten al heel veel gaatjes in mijn kleren. En ik haat het ook als ze hun rook net in je gezicht uitblazen (+ je kleren stinken ernaar). Nope, slechte gewoonte al ken ik ook wel mensen die roken en niet irritant doen.
Oud 25-12-2003, 20:17
Verwijderd
ach die brandwonden zijn mooi. Kijk ik heb nog steeds een litteken van een peuk op me arm van een vet bruut feest van 1,5 jaar geleden ofzo....en elke keer als ik die zie, denk ik weer ff aan de goede ouwe tijd toen ik met me dronken harses door de regen banjerde...
Oud 25-12-2003, 22:13
Mir-idiotA
haha fuck..
als ik naar me benen, schouder, armen kijk denk ik terug aan de goede oude tijd..dat ik altijd op met me dronken hasses ging boarden, bmx'en et.c
Oud 25-12-2003, 22:14
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
klaartje101 schreef op 25-12-2003 @ 16:01:
Citaat:
Citaat:

U kunt ook gewoon quoten hoor
Oud 26-12-2003, 10:43
klaartje101
klaartje101 is offline
Oud 26-12-2003, 11:07
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
klaartje101 schreef op 26-12-2003 @ 11:43:
Op "quote" rechtsbovenin klikken, dan komt er een quote te staan en weet men wie dat stukje getypt heeft.

maar bedankt voor je duimpje hoor
Oud 26-12-2003, 14:16
klaartje101
klaartje101 is offline
aha ik snap het

ja ben blond
Oud 26-12-2003, 14:25
naam onbekend
naam onbekend is offline
Roken op de dansvloer vind ik persoonlijk ook nogal vervelend. Je moet (als een ander) steeds uitkijken dat je niet tegen zo'n sigaret aankomt. Om dezelfde redenen stoor ik mij ook aan mensen met drank in hun hand op de dansvloer. Af en toe krijg je ineens een golf bier over je heen. Erg leuk ja

Daarom mijd ik tegenwoordig de discotheken. Ik zit liever in een 'bruine' kroeg. Dan kun je elkaar ook nog verstaan.
Oud 26-12-2003, 14:39
Verwijderd
haha zeer volwassen keuse hoor

mja volgens mij irriteren zich heel wat mensen tijdens het uitgaan hehe
Oud 26-12-2003, 16:02
klaartje101
klaartje101 is offline
Citaat:
omajunk schreef op 26-12-2003 @ 15:39:
haha zeer volwassen keuse hoor

mja volgens mij irriteren zich heel wat mensen tijdens het uitgaan hehe
ja dat heb jij wel goed! De mensen gaan uit om plezier te hebben, en zich niet te hoeven irriteren aan brandgaten en natte kleding en of pijn.
Oud 26-12-2003, 16:47
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
1) sigaretten zijn om gerookt te worden, als je in een cafe bent is dat nogal nodig. Dus ook als je danst
2) Sigarettenlittekens op me arm herinneren me aan goede tijden
3) Pijn is fijn
4) Als ik dronken met een sigaret rondloop ben ik niet meer in staat om druk dansende mensen om me heen te ontwijken
5) Je kan zelf ook oppassen dat je geen sigaretten op je armen krijgt
6) Gebeurt het wel, dan is het altijd de schuld van de persoon die de sigaret vasthield, dus je mag hem dan een klap verkopen, giet desnoods je bier over hem heen (en over z'n peuk).
7) Ga anders niet meer uit, misschien is dat veiliger.
8) Doe iets warmers aan, met lange mouwen.
Oud 26-12-2003, 17:38
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Zeik niet!
Oud 26-12-2003, 18:33
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 26-12-2003 @ 17:47:
1) sigaretten zijn om gerookt te worden, als je in een cafe bent is dat nogal nodig. Dus ook als je danst
3) Pijn is fijn
4) Als ik dronken met een sigaret rondloop ben ik niet meer in staat om druk dansende mensen om me heen te ontwijken
6) Gebeurt het wel, dan is het altijd de schuld van de persoon die de sigaret vasthield, dus je mag hem dan een klap verkopen, giet desnoods je bier over hem heen (en over z'n peuk).
Zo van: wat hij zei.
Oud 26-12-2003, 21:42
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
3) Pijn is fijn
9) Stop met roken.
Oud 27-12-2003, 14:26
Signy
Signy is offline
Citaat:

Als een wijf met haar peuk tegen mijn arm aankomt en ik kijk gepijnigd zetten ze vaak een geirriteerd gezicht op... Ze zeggen nooit eens sorry Heeeeel onbeleefd vind ik dat.
Oud 27-12-2003, 16:11
klaartje101
klaartje101 is offline
Citaat:
3) Pijn is fijn
1) hoeft niet, kan ook als je stil zit (wat VEILIGER IS!)
2) om je iets te herinderen heb je daar littekens voor nodig (zielig)
3) WAT?
4)nee anders wel?
5)ja leuk ben ik lekker aan het dansen kan ik telkens gaan kijken: komt er niemand aan met een peuk
6)ja laten we gaan vechten (misschien wel met brandende sigaretten want ja tenslotte pijn is fijn, en heb je mooi weer een litteken voor de mooie tijd)
7)nee dan gaat het nog slechter met de economie
8) wil je me nu ook al dood hebben?
Oud 28-12-2003, 07:00
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
sjek schreef op 22-12-2003 @ 20:13:
ja zwaar irritant is dat
dan zit er weer een brandgaatje in je trui ofzo
maar, ik was zaterdag naar infected grooves en daar werd opvallend weinig gerookt alleen had iedereen van die grote pupillen
Als ik 'grote ogen' heb ga ik juist roken als een ketter
Oud 28-12-2003, 17:28
Verwijderd
idd das opzich wel algemeen bekend bij mensjes die waus zijn: de rooktyfus hehe
Oud 28-12-2003, 18:22
klaartje101
klaartje101 is offline
Advertentie

Regels voor berichten