Advertentie | |
|
![]() |
|
t is irritant als t druk is en er toevallig iemand in je buurt staat die ongecontroleert met een peuk staat te zwaaien.. maar als je gewoon tactisch die peuk vasthoud zodat je zorgt dat er niemand tegen aan kan lopen...
same shit met je glaasje drinke..als je gewoon normaal je glas vasthoud kan hooguit de schoen van een ander een spatje opvangen... ennuh als t bij mij gebeurd kan ik er echt niet mee zitte.. k sla die ander niet voor ze bek ofzo shit can happen weetje.. als je niet wilt dat dat soort dingen gebeuren moet je thuis op je veilige bank blijven zitten.. maar ik kan me opzich wel inleven in de mensen die t vervelend vinden ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
-------------------------------------------------------------------------------- De kans op brandgaatjes is ook minder als je niet met je geile zelf tegen iedereen aan gaat staan rijen op de dansvloer. Nou ik liep langs die mensen heen, en hun maakte opeens een armbeweging tegen die van mij aan. En ja natuurlijk is het gezellig om wat te drinken en te roken maar dat kan ook aan de bar. En als je gaat dansen doe je dat zonder een peuk en een glas in je hand! ![]() Als je glas nog niet leeg is wacht je nog ff een nummer ![]() |
![]() |
|
heel irritant. Ik heb nog steeds een litteken op mn hand omdat iemand dacht dat 't een asbak was
![]() 't zijn ook altijd van die dezelfde types. Als je tijdens 't dansen rookt, lijkt me dat niet omdat je 't lekker vind, meer omdat je je anders geen houding weet te geven. Als je wilt roken omdat je daar zin in hebt, ga je toch ff stil staan, aan de bar ofzo.
||
Citaat:
volgens mij is de bar niet om snel je glas achterover te gooien, en volgens mij is een discotheek om in te dansen toch.. als t je allemaal zo dwars zit moet je naar de eigenare gaan klagen dat er een rook en drink verbod op de dansvloer moet kome... en ik geef m gelijk als ie je hard uitlacht... btw.. dit is niet persoonlijk hoor ![]()
|
Ik rook zelf, maar ik ga nooit staan dansen met een peuk in mn hand. Sowieso zoek ik altijd een beetje een rustig plekje op in de discotheek als ik wil roken, als het echt heel druk is loop ik gewoon even naar de gang ofzo.
Ik weet hoe irritant het is als je in een overvolle zaal tussen de rokende mensen staat en telkens op moet letten of je geen brandende peuk tegen je arm aankrijgt.
|
Héééél irritant is dat, ik heb al 2 keer een brandwonde gehad op mijn arm omdat een roker het nodig vond om lustig met zijn armen te staan zwieren, en er zitten al heel veel gaatjes in mijn kleren. En ik haat het ook als ze hun rook net in je gezicht uitblazen (+ je kleren stinken ernaar). Nope, slechte gewoonte al ken ik ook wel mensen die roken en niet irritant doen.
||||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar bedankt voor je duimpje hoor ![]()
|
Roken op de dansvloer vind ik persoonlijk ook nogal vervelend. Je moet (als een ander) steeds uitkijken dat je niet tegen zo'n sigaret aankomt. Om dezelfde redenen stoor ik mij ook aan mensen met drank in hun hand op de dansvloer. Af en toe krijg je ineens een golf bier over je heen. Erg leuk ja
![]() Daarom mijd ik tegenwoordig de discotheken. Ik zit liever in een 'bruine' kroeg. Dan kun je elkaar ook nog verstaan.
||
Citaat:
|
![]() |
|
1) sigaretten zijn om gerookt te worden, als je in een cafe bent is dat nogal nodig. Dus ook als je danst
2) Sigarettenlittekens op me arm herinneren me aan goede tijden 3) Pijn is fijn 4) Als ik dronken met een sigaret rondloop ben ik niet meer in staat om druk dansende mensen om me heen te ontwijken 5) Je kan zelf ook oppassen dat je geen sigaretten op je armen krijgt 6) Gebeurt het wel, dan is het altijd de schuld van de persoon die de sigaret vasthield, dus je mag hem dan een klap verkopen, giet desnoods je bier over hem heen (en over z'n peuk). 7) Ga anders niet meer uit, misschien is dat veiliger. 8) Doe iets warmers aan, met lange mouwen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als een wijf met haar peuk tegen mijn arm aankomt en ik kijk gepijnigd zetten ze vaak een geirriteerd gezicht op... Ze zeggen nooit eens sorry ![]() ![]()
||
Citaat:
2) om je iets te herinderen heb je daar littekens voor nodig (zielig) 3) WAT? 4)nee anders wel? 5)ja leuk ben ik lekker aan het dansen kan ik telkens gaan kijken: komt er niemand aan met een peuk 6)ja laten we gaan vechten (misschien wel met brandende sigaretten want ja tenslotte pijn is fijn, en heb je mooi weer een litteken voor de mooie tijd) 7)nee dan gaat het nog slechter met de economie 8) wil je me nu ook al dood hebben? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken (II) hhendrikxx | 450 | 11-06-2007 16:22 | |
Inenting Tegen Roken MikeyMo | 126 | 05-12-2004 22:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
"Roken" - Wat vind je er nu echt van? lapzwansruud | 464 | 22-08-2004 21:32 | |
EG wil roken in alle openbare gebouwen verbieden little nemo | 144 | 02-02-2004 13:49 | |
De Kantine |
verboden te roken in de horeca Buzzzfuzzz.vs | 59 | 04-12-2003 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |