Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb alle boeken in het Nederlands gelezen (sommige een paar x) en ik heb deel 1 en ongeveer de helft van deel 3 in het Engels gelezen (ben nog niet klaar). Maar ik ben eht ermee eens: H.P. Rulezzz.
|
Ik vind ze geweldig. Ga zo weer verder met deel 4. Het nieuwe boek (Harry Potter and the Order of the Phoenix in het nederlands; Harry Potter en het bevel van de Fenix) komt in Engeland pas in juli uit, dus hier moeten we er nog veel langer op wachten. Gelukkig komen de boekjes van Comic Relief op 7 juli uit.
De film lijkt me ook wel leuk. Heb zonet de trailer gezien op www.harrypotter.com
||
Citaat:
Wie van jullie spaart de stickers???
|
![]() |
Harry Potter roelt echt wel!!
Ik vind Perkamentus het leukste!! En ik heb de boeken in het nederlands gelezen, ook m'n ouders en broertje zijn fan, die willen niet in het engels lezen...
||
Citaat:
|
![]() |
Grappig, ik heb die Comic Relief boekjes al. In het Engels trouwens. Ze zijn echt heel gaaf!
De gewone boeken heb ik in het Nederlands gelezen, omdat ik deel 1 in het Nederlands van iemand kreeg, dus ben ik toen maar doorgegaan met Nederlands..Ik kan trouwens niet wachten tot die film. Ik ben benieuwd wie ze voor die tweeling Fred en George hebben, want die zijn echt cool! Miriam
||
Citaat:
Waar gaan die boekjes over, ik heb er al een aantal mensen over gehoord, maar wat is het nou precies?
|
![]() |
Ik vind het ook hele leuke boeken. Eerst leek het me ook kinderachtig, maar dat is het helemaal niet! ik heb nu deel 1 en 4 gelezen, met deel 2 ben ik op de helft. (beetje rare volgorde)als ik hem uitheb, ga ik gelijk deel 3 lezen. Er komen trouwens 7 delen, van elk schooljaar van Harry een.
Ik vind die oom en tante en het neefje van Harry wel grappig, en George en Fred (was het Fred?) Wemel. De rest eigenlijk ook wel! |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Miriam
||
Citaat:
|||
Citaat:
O leuk, ff kijken of ik ze ergens in het engels kan bestellen ofzo, en anders is het ff een paar weken wachten.
|
Verwijderd
|
De hype snap ik niet, maar leuk is t wel. K ben nu op de helft van deel 1, in t Engels.
Maar ik wil de echte Harry fans toch ff op 'In de ban van de ring' ('The Lord of the Rings') van JRR Tolkien wijzen. Dit blijft de meester van de fanstasie boeken. Veel figuren die Rowling gebruikt, heeft Tolkien in zijn boeken geschapen. Dus, de genen die nu met smart op deel 5 wachten, jullie weten wat je morgen in de bieb moet halen... Groet, Bart |
![]() |
|
![]() |
mmm ik vind harry potter ook wel heel leuke boeken, ben nu bijna klaar met deel 3, snap ook niet dat sommige mensen daar heel lomp over doen... sommige dingen vind ik wel een betje te maar daar stoor ik me niet echt aan... ik heb trouwens een gigantisch boek gekregen, in de ban van de ring, want daar hoorde ik veel mensen over praten. Kan iemand mij vertellen wat dat nou echt precies is. En waar ik moet beginnen, gewoon in pocket 1??? Ik hoop echt dat het wat word want 1400 blz poe poe.... is het trouwens een vervolg van the hobbit -die moet ik ook nog lezen-??? Dat zat toch ook wel in die richting???
[Dit bericht is aangepast door zand (11-11-2001).]
|
Ik ben ook een echte Harry Potter fan & Severus Sneep rulezz soooo much!
Ik schrijf het Sneep- Verhaal, een verhaal à la Harry Potter en op de Zwadderich- Kelder (mijn site) is echt heel veel coole info over Harry Potter te vinden! http://www.zwadderich.cjb.net ------- Have you hugged your Potions Master today? ------- Severus Snape is my love slave! ------- I just LOVE my Snapey-Pooh!
||
![]() |
Citaat:
De Hobbit is idd een soort inleiding op LotR je hoeft hem niet perse te lezen maar tis wel handig, ik heb het wel gedaan. Ik ben nu met deel 2 bezig int engels maar die boeken zijn echt suuuper af en toe een beetje langdradig misschien maar er wordt een hele nieuwe wereld gemaakt daarin ![]() En wat Harry Potter betreft..ik ben fan ![]() Ik vind die boeken echt suuuper Ik ga de film zeker kijken al ben ik bang dat hij tegenvalt
|
heej! harry potter is echt kewl. heb alle 4 de delen gelezen in het engels, en ik vind het echt heel leuk!
ik vind de wesley twins zo kewl!! en hagrid is ook top! maar er komen een heleboel toffe figuren in voor eerlijk gezegd... ![]() ik kijk uit naar deel 5! volgend jaar juli toch? greetzzz! |
![]() |
|
k heb ze nu alle vier gelezen in t nederlands. RULEZ!!! echt waar! ik heb echt heel lang geweigerd ze te gaan lezen, omdat mijn zusje allemaal zo irritant aan het doen was tegen mijn zus over zwerkbal de hele tijd (zij hadden t allebei al gelezen) ik werd er gewoon strontziek van. maar toen ik nix te doen had, ben ik uiteindelijk toch maar begonnen, na 1 volgde 2, enz.. echt zo
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Harry Potter is gewoon geweldig. Ik ben vorige week zondag in het eerste boek begonnen en afgelopen woensdagavond heb ik hem uitgelezen. Ik heb nog nooit een boek zo snel uit gelezen. Dan moet toch wel heel goed kunnen schrijven. Vanmmidag ga ik maar eens het tweede boek kopen.
Ik lees ze trouwens in het Nederlands...tot nu toe ![]() ![]()
|
ben het met jullie eens dat het GEWELDIGE boeken zijn! Mijn volgorde van beste tot min beste zijn
1) deel 4 2.) deel 1 3.) deel 2 4.) deel 3 Vond deel 3 een beetje saai...maar allevier toch wel heel erg origineel! Ik lees ze ook in het engels! Mijn favo harry potter figuur is hermione, wat een toffe meid is ze ![]() Kus-x- Fab! ps; de film was kut
|
'k vind er echt geen hol aan!!!
ik snap eerlijk gezegd ook niet war leuk is aan zo'n eigenwijs, bebrild snotneusje ![]() geef mij dan maar Lord of the Rings, dat verslaat Harry Potter naar mijn mening op alle fronten ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter Fan-club Mitchiee | 19 | 18-07-2010 03:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter 8 Racing Dutch | 23 | 18-01-2008 12:55 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #5 Severus | 500 | 13-10-2005 15:48 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range. AJMouse | 21 | 02-07-2004 16:18 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter: and the Prisoner of Azkaban! Apomes | 497 | 06-06-2004 17:22 | |
Games |
harry potter probleem voor de gbc I jostie | 1 | 24-02-2002 18:09 |