Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vind het nix omdat
- het onderwerp vrij saai is, het is niet een spectaculair monster en ook niet echt vernieuwend, verder is zijn pose ook vrij saai. dit is weliswaar de makkelijkste manier om iets te tekenen(in deze houding) maar ook wel een vrij saaie. Toch zou ik ook zo blijven oefenen omdat je eerst dit goed onder de knie moet hebben voor je moeilijke dingen gaat doen. - het monster is slecht uitgevoerd, er zit geen diepte in, het zijn enkel een omlijning en een paar lijntjes daar binnen. Probeer te werken met schaduw en meer detail (vooral int lichaam) verder zijn de lijnen ook niet goed volgens mij, de lijnen om zijn tietspieren en zijn nekpezen aan te geven kloppen niet (denk ik). Verder zitten er driehoekjes met bloedstroompjes over zijn lichaam (geen id wat het zijn, maar vast iets typisch monsters) Die dingetjes zijn allemaal het zelfde en zijn niet random geplaatst, omdat ik niet weet wat het zijn weet ik niet of dit moet of niet. Je zou ze een beetje verschillend kunnen maken en iets spannender. Het is ook niet echt een angstaanjagend monster, probeer wat vernieuwends(of kijk gewoon goed naar anderen) en tejken meer detail en diepte - het geheel is slecht uitgevoerd, op wat voor papier en met wat voor potlood heb je t gemaakt? goed materiaal is het halve werk, gebruik mooi dik papier en geen printpapier, dan kan je beter schaduwen maken en krijg je minder snel dat streperige. Als je een hele achtergrond donker wil kleuren, gebruik dan een zacht potlood en geen hb of h want dan heb je ook minder kans op strepen. Het geheel is erg vlekkerig, let op dat je met je hand niet contant allesw uitveegd als je tekent enzo. De letters zijn slordig, als je moeite hebt met letters recht en netjes tekenen kun je ze bijv. ook eerst op een ander papiertje tekenen waar je naar hartelust een lineaal ed kan gebruiken en dan ze overtrekken. Je vlammen vind ik overigens wel mooi vormgegeven. ik hoop dat je er wat aan hebt en veel succes en plezier
|
|