Advertentie | |
|
![]() |
|
Als die mensen 20 uur per week vakken willen vullen om te kunnen patsen met die lelijke vierkante autootjes met te dikke uitlaten en zwarte achterlichten om hun asociale (rij)gedrag te tonen aan hun vriendjes en hun toekomstige breezer-one-night-stand-bedpartners, dan moeten zij dat toch lekker weten?
||
![]() |
Citaat:
maar on-topic: het ligt er maar net aan wie er in die golf rijdt. ik ken veel mensen met een golfje.. en die zijn echt niet allemaal jong ![]() mn neef rijdt een golf3 (2.0 GTI) maar ik kan hem absoluut geen aso of achterbuurtvolk noemen. verder heb ik meer last van turken/marokkanen e.d. die hier in gammele oude renault clio's e.d. het straatbeeld vervuilen. (denk aan uit raampje hangen en iedereen die ze tegenkomen uitschelden, middelvingertjes e.d., 8erlijke negermuziek draaien. ze rijden ook vaak heeeel langzaam langs de wat dikkere huizen hier in de straat. dus mijn moeder die vertrouwde t zaakje gelijk al niet. beetje jammer zulke types.. daar krijg je dus vooroordelen van. Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 11:12. |
![]() |
||
Citaat:
Nog beter is het om, Peter r de vries of onze eigen Klaas in te lichten.
||
Citaat:
Maar goed, de typische zwarte golf gti rijder vind ik alleen maar lachwekkend. Op zo'n mishandeld ding met zwartgespoten achterlampen kun je toch onmogelijk trots zijn?
||
Citaat:
||
Citaat:
Wacht dan een paar jaar en koop dan een nieuwe mercedes denk ik dan.
|
so common, so cheap.. koop dan maar een mindere hifi installatie en een leuke auto, ookal schijnt de Golf wel bekend te staan om goede rijeigenschappen, zelfs een r32 (duurste uitvoering vd Golf) ziet er standaard uit (en ik houd niet zo van extreme tuning, hoe triest is zo'n gti met een vernauwde knalpijp
![]() een dodge charger met bfb in de autoradio is stoerder ![]() |
![]() |
|
Ja mijn mening over golf was klote vooral de mensen die erin rijden.
Maar nu ik zelf bij 2 tuningclubs zit en daar een aantal golfrijders zitten is mijn mening toch veranderd. Golf is golf ben ik het mee eens maar ze vallen zeer goed te tunen. Als je je best doet ken je een mooi autotje maken waarmee je alsnog opvalt. King waarom een slechtere ice (audio instalatie) hebben als het hun juist daarom gaat? Ik zit nu zelf in dat wereldje en me mening is iig erg verandert. Je hebt iig 2 soorten golfrijders.... Je hebt de patsers, maar die heb je ook bij crx en dergelijke. En je hebt gewoon de normale die wat leuks van hun wagentje maken zodat ze alsnog heel erg opvallen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
|