![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan het me voorstellen dat je het eng vindt om, gewoon, iets te doen dat je nog niet eerder hebt gedaan, terwijl je er wel aan toe bent en alles
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
alles wat nieuw is, is eng.
dat is menselijk, de vrees voor het onbekende hier werkt de formule: gedachten op nul en aan de gang gaan het best je zult zien na de eerste keer, als het ijs is gebroken, dan is het een stuk minder eng
|
dat had ik ook bij mijn 1e echte vriendje
![]() ik wou wel maar durfde niet. dat zei ik dan ook tegen hem en vroeg of hij het voor wilde doen. na een paar weken heeft hij dat uiteinidelijk gedaan en toen durfde ik het wel ![]() dus: heb je t ook aan hem gevraagd of hij je wil helpen? als je tenslotte elkaar zo vertrouwt dat je sex hebt/vrijdt met elkaar, hoor je je daar ook niet voor te schamen. |
![]() |
|
werk er lekker naar toe, je kan niet zo gek veel fout doen
![]() rustig aan met zijn ballen en de penis kan wel redelijk wat hebben ![]()
Laatst gewijzigd op 13-01-2004 om 19:08. |
![]() |
|
![]() |
Bedankt allemaal voor jullie tips.
Ik heb er ondertussen ook met mijn vriend over gepraat en hij vind het helemaal niet erg. Hij zei dat ik alle tijd mag nemen die ik nodig heb en dat het hem heel logisch lijkt dat hij me de 1e keer een beetje helpt. Heb ik me voor niks zorgen gemaakt....
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat een baan forumbazin... ![]() ![]() geniet drvan.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
ik durf niet hoop | 9 | 25-03-2013 19:18 | |
Liefde & Relatie |
Ik durf niet af te spreken met een jongen. hartjesanne | 2 | 09-11-2010 23:38 | |
Liefde & Relatie |
yikes, ik durf niet ice_wolf_icy | 0 | 09-11-2010 17:10 | |
Seksualiteit |
Ik durf niet verder Sperzieboon | 19 | 31-12-2004 17:22 | |
Seksualiteit |
ik durf niet droops | 8 | 25-11-2004 06:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik durf het niet Verwijderd | 11 | 04-01-2002 14:44 |