Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er ook geen ervaring mee maar ik zou zoals andere al gezegd hebben je vriend zoveel mogelijk betrekken in dingen die je samen met je vriendinnen doet en vraag of je vriend het zelfde voor jou wil doen. Kijk dat een tijdje aan en maak dan nog is een nieuw beeld van de situatie.
|
Hmmm mijn vriendje is 22, k ben zelf ook 17. Zijn vorige vriendin, waarmee hij anderhalf jaar een relatie heeft gehad, was 3 jaar ouder dan hem en had al een kind. Daarnaast studeert hij, en ik doe mbo, toch hebben we het gevoel dat we redelijk op 1 lijn zitten.
Hij heeft ook veel oudere vrienden en dergelijke.. Alhoewel, gister bij anathema concert was da meisje da er ook was 17 ![]() Najaah als jij volwassen genoeg bent, en jullie ongeveer op dezelfde golflengte zitten, dan moet het goedkomen! Veel succes in iedergeval!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |