Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 22:35
LittleLucille
LittleLucille is offline
Heb je dat ook wel eens dat je iemand leert kennen (of die je al kent).
En hoe ga je er meej om??

greetzzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2002, 22:38
Severus
Severus is offline
Citaat:
LittleLucille schreef:
Heb je dat ook wel eens dat je iemand leert kennen (of die je al kent).
En hoe ga je er meej om??

greetzzz
Lucille, het is niet beledigend bedoeld ofzo, maar kun je iets uitgebreider zijn in je vraagstelling en er zo nodig ook een voorbeeld bij geven? Dan kan ik beter op je topic reageren.

Ripper
Oud 13-04-2002, 22:43
LittleLucille
LittleLucille is offline
voorbeeld:
het gaat uit met je vriend/vriendin... en je gaat nog wel vaker met die gene om en dat je het gevoel hebt jah weet niet precies hoe ik het moet uitleggen...
* een zwak voor iemand hebben*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 01:31
miep
miep is offline
Citaat:
LittleLucille schreef:
voorbeeld:
het gaat uit met je vriend/vriendin... en je gaat nog wel vaker met die gene om en dat je het gevoel hebt jah weet niet precies hoe ik het moet uitleggen...
ik weet heel goed wat je bedoelt met een zwak voor iemand hebben: een vriendin van mij en ik hebben 't er altijd over; iemand leuk gevonden hebben en er nooit écht overkomen. bij.v, je hebt weer eens een neiuwe vriend, maar als je dan die andere persoon weer eesn tegekomt, dan voel je toch weer iets voor hem/haar!
ik heb voor iemand een zwak!
Oud 14-04-2002, 01:38
Verwijderd
Ohja, zo'n zwak heb ik ook. Ik ken iemand met wie ik erg goed contact heb, die nu een vriend heeft, maar waarvan ik zeker weet dat ik haar altijd leuk zal blijven vinden (diegene weet wel dat ik haar bedoel, ze leest dit).
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 02:02
miep
miep is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ohja, zo'n zwak heb ik ook. Ik ken iemand met wie ik erg goed contact heb, die nu een vriend heeft, maar waarvan ik zeker weet dat ik haar altijd leuk zal blijven vinden (diegene weet wel dat ik haar bedoel, ze leest dit).
you were talking 'bout me, weren't ya
Oud 14-04-2002, 14:34
Severus
Severus is offline
Citaat:
LittleLucille schreef:
voorbeeld:
Hmm, ja, dat heb ik ook. Een persoon die gewoon lief, aantrekkelijk en onweerstaanbaar blijft en die je mede daardoor moeilijk iets kunt weigeren. En zoals Miep en Nare Man al zeiden, je blijft die persoon altijd leuk vinden en komt nooit echt over die persoon heen. Je blijft gewoon iets voor die persoon voelen. Tja, het is inderdaad een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik begrijp wel wat je bedoelt, LittleLucille.

Zelf heb ik een aantal jaren een zwak voor iemand gehad, wat uiteindelijk als gevolg had dat ik verliefd op hem werd, en dat nu nog steeds ben. Echt blij ben ik er niet mee, want hij is totaal onbereikbaar.

Ripper
Oud 14-04-2002, 14:54
Verwijderd
haha
dat heb ik ook

uhm sjaa
Dan ga je bijvoorbeeld neit meer zoenen en dan doe je het toch weer. Maar ja ik weet het niet, toch zijn we hele goede vrienden, hij heeft nou een vriendin ik vind het heel leuk voor hebm, ben wel benieuwd wie het is wan tikken haar niet, maar toch. Ik blijf altijd een zwak voor 'm houden en ik ben gewoon benieuwd. Op de een of andere manier kan ik me ook niet voorstellen dat we écht nooit meer gaan zoenen....
sjaaa

moeiljk te zeggen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 16:29
Aurora
Aurora is offline
Kep een zwak voor mn ex (tis ruim 1.5 jaar uit en we zitten bij elkaar in de klas). Tja, ik moet ermee leren leven he Ik ga hem toch veel minder zien na dit schooljaar, vind ik wel jammer eigenlijk maar ja.
Oud 14-04-2002, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Echt blij ben ik er niet mee, want hij is totaal onbereikbaar.
Wat nog erger is, is ervan geproefd hebben en weten hoe het was, maar wéten dat dát nooit meer zal voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 16:53
snoopy
snoopy is offline
ik heb een zwak voor iemand, met wie ik nooit iets heb gehad. Het is gewoon zo, dat hij precies is, zoals ik altijd m'n ideale vriend heb voorgesteld. Hij is zeg maar een beetje m'n soulmate. We zeggen vaak hetzelfde enz. Behalve dat is hij verder ook helemaal mijn type... Maar ja, ik ben echt heel erg verliefd op m'n vriend, en hij is ook best wel "perfect" (in de zin, dat we goed bij elkaar passen, bedoel ik.), maar toch...
Oud 14-04-2002, 17:03
noraly
noraly is offline
jaaaaaa echt wel!!

Hij is gewoon perfect echt mijn droom jongen.. zowel qua uiterlijk als innerlijk. We zijn alleen vrienden altijd al geweest zal ook altijd zo blijven. Hij kan bij mij echt niks fout doen, wat ie ook doet. Al mijn vriendjes vergelijk ik met hem..... der is er nog geen geweest die hem kan evenaren. Iedere keer als iemand iets vervelends over hem zegt ga ik daar tegen in, neem ik het voor hem op. Iedere keer als ik hem zie krijg ik een vaag gevoel van binnen. Hij is gewoon geweldig.

Ja ik heb een zwak voor iemand!

Nora
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 18:04
PiNoW
PiNoW is offline
ik heb wel eens iemand leren kennen waar ik bijna gelijk al een zwak voor had, na een hele tijd zag ik diegene nog eens, we leken heel veel op elkaar ensow en we zijn goeie vriendjes geworden, maar verliefd ben ik nooit geweest
Oud 14-04-2002, 18:58
bracelance
bracelance is offline
ik heb een enoooooooooooooorm zwak voor mijn eigen Highlightje
Oud 14-04-2002, 21:09
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
Ripper schreef:

Hmm, ja, dat heb ik ook. Een persoon die gewoon lief, aantrekkelijk en onweerstaanbaar blijft en die je mede daardoor moeilijk iets kunt weigeren. En zoals Miep en Nare Man al zeiden, je blijft die persoon altijd leuk vinden en komt nooit echt over die persoon heen. Je blijft gewoon iets voor die persoon voelen. Tja, het is inderdaad een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik begrijp wel wat je bedoelt, LittleLucille.

Zelf heb ik een aantal jaren een zwak voor iemand gehad, wat uiteindelijk als gevolg had dat ik verliefd op hem werd, en dat nu nog steeds ben. Echt blij ben ik er niet mee, want hij is totaal onbereikbaar.

Ripper
Fijn dat je me nu wel begrijpt Ripper....
bedankt voor al jullie reactie`s....
greetzzz LittleLucille
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 08:02
miro
miro is offline
Ik heb zeg maar een "jeugdliefde" waar ik nog steeds een zwak voor heb. Krijg nog steeds de kriebels bij hem, alleen als ik me dan weer herinner wat voor eikel het is hoeft het al niet meer. Ik zou ook nooit wat met hem willen, kheb gewoon een zwak voor hem en daarom zie ik hem ook liever niet.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 12:53
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
kheb een zwak voor mijn ex en nog voor een goede vriend van me een btje...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:02
Alet
Alet is offline
Ik heb ook een zwak voor iemand, en hij weet het
Het is mijn ex-vriendje, ik heb het zelf uitgemaakt. Ondanks dat ik weet dat hij absoluut nie de jongen voor mij is, kan hij me af en toe helemaal de kriebels geven.

Deze situatie komt dus overeen met het voorbeeld wat Lucille gaf, ik vind dat je met zoiets naar je hoofd moet luisteren en niet teveel naar je hart. Je weet immers dondersgoed waarom het uit is gegaan.
Hiermee wil ik niet zeggen dat het verkeerd is een zwak voor iemand te hebben, maar geef er niet aan toe. Kijk verder, er zijn nog meer vissies in de zee.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:37
Severus
Severus is offline
Citaat:
nare man schreef:

Wat nog erger is, is ervan geproefd hebben en weten hoe het was, maar wéten dat dát nooit meer zal voorkomen.

Helemaal mee eens.....

Ripper
Oud 16-04-2002, 15:05
Verwijderd
Jah keb ook een zwak voor iemand, in de betekenis van: ik heb alles voor hem over..

En das op zich best een goed gevoel, tis voor mij echt heel veel liefde..
Maar soms is het lastig.. omdat ik me ook heel kwetsbaar opstel..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:34
dwerg
dwerg is offline
ja dat heb ik weleens als ik met hem omgaat maar dat laat ik nie merken ofzo
Oud 19-04-2002, 15:39
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Citaat:
LittleLucille schreef:
voorbeeld:
Jep, zit nl. in de situatie die jij nu beschrijft. Vorige week maakte m'n ex het dus ook na 1,5 week (ja, ik weet het, het is kort) met de reden "we zijn te verschillend"maar we kennen elkaar al sinds dat we bij elkaar op school zitten en we zitten bij elkaar in de klas (ja, dat was ook al zoiets maar dat niet het probleem) maar hij vond het dus een groot probleem dat we 'verschillend'zijn. Ik wist wel dat we verschillend zijn maar dat hoeft niet altijd wat te zeggen en bovendien: we waren allebei verliefd dus waarom niet? Hij was ook bang voor ruzie. Tja... ik zie dat als een risico dat erbij hoort, dat kan je met iedereen krijgen maar goed...

Ondanks dat ik niet meer verliefd op hem ben (heb ik zo m'n redenen voor), heb ik eigenlijk nog wel zwak voor hem. Heel raar want het mag gewoon NIET! Het heeft geen zin en als ik toegeef aan hem dan ben ik bang dat ie spelletjes met me gaat spelen. Mij voor op school en wanneer tie zin heeft en met uitgaan met andere meiden zoenen als ik er niet ben, ofzoiets. Hij schijnt me nog steeds heel leuk te vinden en dat merk ik ook wel aan z'n gedrag. Maar ik laat me niet gebruiken dus geef ik me er niet aan toe (hoe moeilijk het ook is...) Het gaat niet meer aan, puur omdat ik het niet wil. En omdat ik weet dat het dan weer zo zal lopen, schiet je toch niets mee op! Maar ja... vind hem nog steeds heeeel leuk, zucht. tja.. daar doe je niets aan hè?
-x-
Oud 19-04-2002, 16:23
Verwijderd
Ik heb voor 2 iemanden een zwak.. maar heb een vriend die ik nooit voor hen zou opgeven.. Ik weet namelijk dat een relatie met die 2 nooit zou werken en dat ut met mn vriend wel werkt en ik bovendien superveel van em hou.. Alleen is het dan wel lastig dat 1 van die 2 personen waar ik een zwak voor heb de drummer in de band van mn vriend is.. de ander woont in Israel dus dat scheelt
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 13:51
LittleLucille
LittleLucille is offline
Het is dan vooral zo erg als je elkaar dan vaker ziet en als die gene dan lieve dingen zegt of doet ...
Dan maakt ie het nog exstra moeilijk en zo...

greetzzz
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 14:33
Piccola
Piccola is offline
Ik heb een beetje een zwak voor mijn 2 ex-en! Maar niet heel erg..
Ik heb wel een heel erg grote zwak voor... M'N LIEFIE!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2002, 15:15
apart persoontje
apart persoontje is offline
weet je wat pas klote is, als het persoon waar jij een zwak voor hebt, dat weet en het zo'n eikel is dat ie er gebruik van maakt.

Ik hoor hier veel mensen zeggen dat ze een zwak hebben voor verschillende mensen, maar ik denk dat je er dan nog gewoon veel omgeeft, ik persoonllijk versta onder een 'zwak hebben' dat het persoon maar een keer met zijn vingers hoeft te knippen en je weer bezwijkt. Dat hij niets fout bij je kan doen, of als hij het wel doet, je het hem meteen vergeeft, ik heb dat een tijdje bij iemand gehad en ja achteraf denk je, hoe heb ik da kunnen laten gebeuren
Oud 27-04-2002, 15:37
royalJunx
royalJunx is offline
Ikke heb zwak voor iemand, en heb een vriendje, en die persoon heeft het net uitgemaakt met zijn vriendin, omdat ie verliefd is op mij?!?!
ikke is in de war
Oud 27-04-2002, 17:14
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
apart persoontje: weet je wat pas klote is, als het persoon waar jij een zwak voor hebt, dat weet en het zo'n eikel is die daar gebruik van maakt.
maakte die persoon er maar gebruik van...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 19:35
marieke_temp
marieke_temp is offline
jaaaaaaaaaaa heel herkenbaar, mij oh zo lieve lekkere exvriendje van toch bijna 4 jaar geleden waar ik eigenlijk nix meer mee wil maar waar ik toch wel zooooo'n zwak voor heb...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 11:54
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Ik vind iemand al een hele tijd leuk, zij vind me gewoon aardig. En ik vraag me weleens af of ik ooit iemand anders nog wel leuk zal vinden, volgens mij blijf ik namelijk altijd aan haar denken. .
Wie herkent dat?
In dit geval ben ik dus bang dat ik altijd een zwak voor haar blijf houden (haar dus leuk blijf vinden, vind ook dat een zwak voor iemand hebben en van iemand houden niet veel scheelt).
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 15:22
NY152
NY152 is offline
Ik heb dit ook bij een bepaald persoon, al heb ik er dan een tijdje niet gezien dan zakt het allemaal wel en denk ik dat ze me niks meer doet, maar gewoon zodra ik er ziet ben ik weer helemaal hotel de botel van der

Op zich vind ik dit wel grappig zolang je er niet aan onder door gaat en je het goed onder controle hebt Is toch altijd weer een soort uitdaging om die persoon te ontmoeten.
Oud 29-04-2002, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Rosa! schreef:
hij heeft nou een vriendin ik vind het heel leuk voor hebm, ben wel benieuwd wie het is wan tikken haar niet, maar toch.
hmmm
intussen heeft hij het uit en heb ik een vriend
(en dat is bets bijzonder want voor hem en voor mij is het de eerste keer verkering, we wilden dat nooit echt zeg maar)
Er zijn er meer hier ja met hetzelfde gevoel als ik
Het is best raar
maar ik kan wel heel erg goed met hem, hij weet ook dat ik een zwak voro hem heb, en nu ben ik echt superblij met mijn nieuwe vriendje, zulk soort dingen kunnen we het dan ook heel goed over hebben enzo, en sjaa ik ben ook niet bantg zeg maar dat het ertussen gaat komen, het zit wel goed bij ons gelukkig
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 23:06
Denise84
Denise84 is offline
ja (lekker saai antwoord he )
Oud 30-04-2002, 21:10
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
bloem schreef:
Kep een zwak voor mn ex (tis ruim 1.5 jaar uit en we zitten bij elkaar in de klas). Tja, ik moet ermee leren leven he Ik ga hem toch veel minder zien na dit schooljaar, vind ik wel jammer eigenlijk maar ja.

Hmmzz kep ook nog een zwak voor een van mn beste vriendjes.. met wie ik binnenkort nog eens ga zoenen *so not me!!* >> tzal er niet beter op worden denk ik, maar goed..
Reageren

Regels voor berichten