Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2004, 23:50
pinguinnetje
pinguinnetje is offline
heej...

sorry voor het lange verhaal, maar ik moet dit kwijt. Ik hoop dat iemand me raad kan geven wat ik kan doen, ik ben echt wanhopig, neem asjeblieft de moeite ff om mijn verhaal te lezen...

Het begon allemaal dit jaar. Ik verhuisde naar Amstelveen. Op zich vond ik dit niet erg, ik bedoel, ik had nooit een echt sterke band gehad met mijn vorige vrienden en woonplaats en ik hoopte dat ik nu opnieuw kon beginnen. Nieuwe school, nieuwe vrienden, misschien een nieuw baantje in een leuke kledingwinkel, ik zag het wel zitten. We verhuisden in de zomer. We waren de eerste weken alleen maar druk met ons huis en school was niet begonnen, dus ik kende niemand. Daar baalde ik stevig van. Ik heb het nooit echt aan mijn ouders verteld, maar ze merkten wel dat ik me nog niet helemaal thuis voelde, dus stuurden ze me op een hete zomermiddag naar het zwembad in de buurt, samen met mijn broertje van 10. Ik lag een beetje in de zon en na een half uur zag ik een hele leuke jongen. Ik probeerde oogcontact te maken en het lukte. Normaal ben ik niet zo spontaan, maar deze jongen had iets dat mij echt raakte. Bovendien kende ik echt nog helemaal niemand, dus wat kon me gebeuren. Ik stapte erop af en begon met hem te praten. Hij heette Jordan, was 18 en woonde vlakbij ons, maar een paar straten verderop. We hebben de hele middag gepraat en het klikte echt! Ik voelde mezelf verliefd worden, maar ik hield het tegen. Ik kende hem tenslotte nog niet goed. Toen mijn broertje en ik naar huis toe moesten, hebben we nog telefoonnummers uitgewisseld. Nog geen half uur later kreeg ik een berichtje dat hij het zo leuk had gevonden vanmiddag en met de vraag of ik vanavond naar zijn barbequefeest wou komen. Hij was namelijk net jarig geweest en vierde zijn verjaardag. Hij dacht dat het leuk voor me zou zijn om meer mensen te leren kennen. Ik twijfelde, maar besloot toch te gaan, omdat ik hem echt leuk! Ik dacht dat hij me laf zou vinden als ik niet zou komen. Ik trok een kort rokje uit de kast en een mooi roze shirtje en deed wat make-up op. Bij Jordan aangekomen, voelde ik me gelijk op m’n gemak. Zijn vrienden waren aardig en Jordan flirtte een beetje met me. Toch kreeg ik niet echt hoogte van wat hij wilde. Hoe later het werd, hoe liever hij ging doen. Hij verzon smoesjes om me even aan te kunnen raken en zat steeds naast me. Op een gegeven moment liep iemand langs de tafel en er viel een glas coebergh op mijn shirtje. Jordan was erg attent en bood me een shirtje van zijn zus aan, die was toch op vakantie. Ik liep dus even mee naar boven, en op het moment dat Jordan een shirtje uit de kast van zijn zus pakte, hield ik het niet meer. Ik draaide hem naar me toe en begon hem te zoenen. Gelukkig zoende hij terug en het voelde heel goed. We gingen steeds verder, totdat we na een halfuur echt weer naar beneden moesten. Die avond gebeurde er verder niets meer, maar de hele vakantie waren Jordan en ik onafscheidelijk. Maar na 2 weken begon de ellende. Zijn vader was weer terug van zijn vakantie, maar met slecht nieuws. Hij en zijn vriendin waren uit elkaar gegaan, het ging niet meer tussen hen. Ik trok me het heel erg aan, en samen met Jordan probeerde ik zo lief mogelijk te zijn. Ik kreeg een goeie band met Peter, zijn vader dus. Maar elke keer als Jordan niet in de buurt was zei hij dat ik een mooi meisje was, dat Jordan zo’n geluk had en streelde me dan over m’n rug, en later over over m’n kont. Ik wist niet goed wat ik moest denken, maar ik liet hem zijn gang gaan. Hij was tenslotte net zijn vriendin kwijt en ik wou onze goede band niet breken. Tot het op een gegeven moment uit de hand liep. Ik kwam langs op een middag dat Jordan niet thuis was. Peter vroeg of ik wat wilde drinken. Dat kon geen kwaad, dus ik besloot even te blijven. Peter ging heel dicht naast me zitten en begon me in mijn nek te zoenen. Toen ik me probeerde te verzetten, greep hij mijn polsen vast en sleurde me meer naar binnen, op de bank. Daar trok hij mijn broek naar beneden en verkrachtte me. Toen hij klaar was en zag dat ik huilde, zei hij dat ik niet hoefde te huilen, dat ik geweldig was en dat niemand iets van ons geheimpje te weten zou komen. Ik schaamde me heel erg en rende naar huis. Ik durfde niemand wat te vertellen; Jordan was alles voor me en zonder hem had ik niets. Tot op heden heb ik dus nooit iemand wat verteld…
Advertentie
Oud 31-01-2004, 07:11
Verwijderd
Triest....Weet je vriend Jordan wel wat er is gebeurd of ook niet ? Misschien als hij niet weet kun je het hem beter vertelle...
Meid, ik wens je veel sterkte !!
Oud 31-01-2004, 07:27
Sabje66
Sabje66 is offline
Heej!

Het is echt erg wat jou overkomen is!! Als ik jou was zou ik wel met je vriend gaan praten of desnoods met je ouders om te voorkomen dat het weer gebeurt! Ik zou ook proberen om niet meer met z'n vader alleen te zijn. Heel veel stertke er mee!!
Oud 31-01-2004, 08:19
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
heej...

als je nog steeds met Jordan heb dan zou ik het met hem delen. Het is mischien moeilijk voor hem omdat het zijn vader is maar dit is niet normaal!!! Vertel het aan iemand... doe er in elk geval wat aan...
Oud 31-01-2004, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Lars007 schreef op 31-01-2004 @ 08:11:
Triest....Weet je vriend Jordan wel wat er is gebeurd of ook niet ? Misschien als hij niet weet kun je het hem beter vertelle...
Meid, ik wens je veel sterkte !!
idd.

en eigenlijk moet je ook naar de politie gaan.

Sterkte.
Oud 31-01-2004, 09:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Offtopic: Dit staat ook al op Psychologie
Oud 31-01-2004, 09:52
Redhair
Redhair is offline
Jezus meisje.
Ten eerste, ontzettend goed dat je het hier post. Maar zoek hulp! Ga naar de zedenpolitie. Je hoeft geen aangifte te doen. Je kan een melding maken, maar ook alleen praten. Want dat lucht op.
Ik ben zelf ook aangerand, en heb het voor me gehouden. Opgekropt en weggestopt. Doe dat nooit want het vreet aan je! die man verdoient het niet dat je je leven kapot maakt. Praat met je vriend. Ga naar de zedenpolite. Ga naar jeugdzorg en vertel het je ouders. Ontzettend veel sterkte
Oud 31-01-2004, 13:00
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 31-01-2004 @ 10:50:
Offtopic: Dit staat ook al op Psychologie
vaag
want ik had gereageerd op dit topic..
maar ik kom NOOIT op psychologie.. en nou zie ik dat ik daar heb gereageerd..
dus waarschijnlijk heeft fb hem verplaatst.. zoals te lezen is in die topic op psycholigie
Oud 31-01-2004, 13:49
DeathKnight
DeathKnight is offline
Aangifte doen. Want wat als Jordan nog meer vriendinnetjes krijgt?
Oud 31-01-2004, 13:56
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Raar toen ik het verhaal begon te lezen dacht ik eerst dat jordan het zou doen.
Had nooit kunnen denken een oude man en de pa van je vriendje
Hopelijk kom je het te boven dit akelige gedoe

Maar hield hij je stevig vast of wou hij gewoon proberen of hij zijn kans kon krijgen?

Mischien als je met die pa kan gaan praten want denk niet dat hij het een tweede keer gaat proberen.
Oud 31-01-2004, 13:56
Dinalfos
Dinalfos is offline
** banned **

Laatst gewijzigd op 31-01-2004 om 16:35.
Oud 31-01-2004, 14:07
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 31-01-2004 @ 14:56:
Ik heb niet de moeite genomen om je verhaal te lezen, maar ik ga er vanuit dat je er stiekem wel een beetje van hebt genoten, net als iedere vrouw zou doen.
en stiekem hoop ik dat jij geband wordt

@ topic startster:
Praat er over met iemand, ga naar de politie of zoek hulp. Blijf er please niet zelf mee rond lopen daar ga je je alleen maar klote door voelen en het maakt het echt alleen maar erger. Ik weet dat het moeilijk is om te praten maar probeer het.

meid heel veel sterkte en succes
Oud 31-01-2004, 14:13
Maarten
Maarten is offline
Dinalfos

Beetje foute opmerking... hier moet je geen grapjes over maken.

Die vader is echt een foute gast, dat doe je toch niet. Zeker niet als het een vriendin van je zoon is. Dan ben je toch zo fakking abnormaal krom als je zoiets bedenkt. Echt naar een gesticht afschepen die gozer.
Oud 31-01-2004, 14:14
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Zoals al vaker gezegd, vertel het iemand en beter nog meerdere mensen. Vertel het Jordan (als hij niet meer je vriend is dan moet je het ook aan je vriend vertellen), tegen je ouders en doe aangifte bij de politie. Mensen die dat doen verdienen straf.
Oud 31-01-2004, 17:38
Enlightenment
Enlightenment is offline
Crosspost, hier verder discussiëren aub:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=736256

Regels voor berichten